2 צפייה בגלריה
מיכל הקטנה
מיכל הקטנה
היה או לא היה? מיכל הקטנה
(צילום: שוקה כהן)
אמש (ד'), דווח בחדשות 13 שכוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן קיבלו איומים על חייהם. על פי הדיווח שהופץ בכלי התקשורת, בסוף השבוע האחרון, אלמוני רכוב על אופנוע נכנס לבניין בו מתגוררת מיכל הקטנה עם בעלה וששת ילדיהם והניח מחוץ לדלתם מטען דמה.
לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות הפרסום, כוכבת הילדים העלתה ברשתות החברתיות שלה הבהרה בה טענה כי הדברים אינם נכונים: "הפרסום האחרון לגבי איומים על חיי אינו נכון וחשוב לי לדייק אותו ולהוריד את מפלס הדאגה של כולכם. ראשית - כולנו בריאים ושלמים תודה לאל, ובחצות ליולי הבכורה שלי יש יום הולדת וחשוב לי לפנות לזה את כל האנרגיות הטובות וגם אם זה לא פשוט, לנסות ולשחרר ממאורעות הסופ"ש".
מיכל המשיכה והבהירה מה קרה למאות אלפי העוקבים שלה: "בליל חמישי, קיבלתי התראה באפליקציה של מצלמות בקומה בה אני מתגוררת, על אדם זר עם קסדה על הראש שמסתובב בקומה שלנו (שבה יש עוד דיירים מלבדנו). מיד אותו אדם עזב ולא השאיר דבר אחריו. בניגוד לפרסומים הוא רק הסתובב בקומה ולא הניח שום מטען בפתח ביתי. הרגיש לי חשוד ומיד פניתי מנהל הבניין לבדוק איך נתנו לאדם זר לעלות לקומה שלנו ללא אישור. המנהל התייחס ברצינות רבה ומיד חידד והגביר את נוהלי האבטחה, הרגשתי בטוחה והמשכתי בחיי".
כוכבת הילדים גם הודתה לקרובים אליה: "אני מודעת לכך שזה כנראה המחיר לחיות חיים ציבוריים וסומכים על כל מי שקרוב אלינו. אנחנו יודעים ובטוחים שאנחנו בידיים טובות. תודה על אינספור ההודעות שלכם, תודה על כל הדאגה והאהבה, אנחנו מרגישים עטופים ובטוחים", אך ביקשה לעצור את גל הדאגה סביב משפחתה. "בבקשה תעזרו לי לעצור את כדור השלג הזה, אני אמא לשישה ילדים והדף ההודעות והשמועות לא נותן לי שניה לנשום".
2 צפייה בגלריה
יום הולדת מיכל הקטנה
יום הולדת מיכל הקטנה
מקווים שזה לא יעיב על חגיגות יום ההולדת. ניר ויצמן עם הבת יולי
(צילום: אמיר מאירי)