3 צפייה בגלריה
ליהיא גרינר
ליהיא גרינר
שינוי מקצועי. ליהיא גרינר
(צילום: מוטי קמחי)
מחשבת מסלול מחדש: ליהיא גרינר (39) צברה פז"ם מכובד מאוד בתעשיית הבידור המקומית כשמיצבה את עצמה גבוה בפיסגה כאחת מכוכבות הריאליטי הגדולות שידענו במחוזותינו. אבל 13 שנים אחרי שפרצה לתודעה - גרינר משנה כיוון.
הבוקר (א'), היא שיתפה את 230 אלף העוקבים שלה בחשבון האינסטגרם הפרטי, שהיא מתחילה דרך חדשה ומגשימה לעצמה חלום כתלמידה מן המניין בקורס דולות - הדרכה, הכנה ללידה, דולה, תומכת לידה, עיסוי תינוקות ובייבי יוגה ב"מרכז אביב האקדמיה לדולות ולידה".
3 צפייה בגלריה
הסלבס חוגגים ראש השנה תשפ"ד 2023
הסלבס חוגגים ראש השנה תשפ"ד 2023
באה עם ניסיון מהבית. גרינר עם המשפחה
(צילום: אינסטגרם)
ליהיא, מאיפה זה בא? "כל הזמן רציתי והמלחמה נתנה לזה פוש. אני תומכת לידה בלי הכשרה וחוויתי הכל - קיסרי, הפלה טבעית, לידות טבעיות ללא אפידרול... זה קורס של חמישה חודשים ובינואר אני תומכת בלידה של אחות של נעמה קסרי".
זה יהיה במקום העסק הפרטי שלך? "ברור שאני עדיין משפיענית אבל אני אכנס יותר לתחום התינוקת- אני משנה כיוון לתינוקות ולידה. אני רוצה יותר להיות משפיענית לענייני תינוקות. בסוף, אני אשת שיווק ופרסום".
איך הגיבו כשראו אותך בקורס? "ממש התרגשו. הם גם שמעו סיפורים שלי, היה לי בלוג אחרי הלידה הראשונה. הם שמחים שאני כאן".
עשה לך חשק לבייבי משלך? "זהו, זה במקום! מרוב שאני מכורה ללידה, אני פשוט אעביר את האנרגיות ליולדת. יש לי חשק ללידה אבל לא לעוד תינוק משלי, שנה הבאה אני בת 40, סיימתי".
והאמת - זה גם בשת"פ או ששילמת? "שילמתי! אני משלמת עליו בתשלומים. קיבלתי הנחה אבל זה לא שת"פ".
3 צפייה בגלריה
ליהיא גרינר קורס דולה
ליהיא גרינר קורס דולה
כזו חניכה הם עוד לא פגשו
(צילום מסך: אינסטגרם )
כזכור, ב-13 השנים שחלפו מאז שהתפרסמה כפיינליסטית העונה השלישית של "האח הגדול", גרינר לא ירדה מהכותרות - לא פעם בעקבות פליטות פה שסיבכו אותה ואחת אף הובילה לחקירה במשטרה. החל מסדרת הסטוריז בהם קיללה שוטר שנתן לה דו"ח, או כשעמדה במרכזה של סערה תקשורתית לאחר שהתבטאה בפוגעניות כלפי חרדים בעקבות אסון מירון ועד למאבק המשפטי על החברה שלה, באני טאמי, גרינר תמיד הייתה במוקד האש, לטוב ולרע. יהיה מעניין לראות לאן הדרך החדשה תוביל אותה.