אמש (ג') נערכה החתונה של כוכבי ה"אח הגדול", שניר בורגיל ושי לי עופרי. הקהל בבית, מדורי הרכילות והאורחים באולם חיכו לרגע אחד שהיה אמור להיות שיא הערב - נוכחותה של ספיר בורגיל, אחותו הגדולה של שניר - אך זה לא קרה.
בשבועות האחרונים אתרי הרכילות הוצפו ברפש המשפחתי לאחר שספיר סיפרה לכל מי שרק שאל שאחיה הצעיר לא הזמין אותה ואת בן זוגה, יוצא ה"אח הגדול" אברהם אקלום, לחתונה.
3 צפייה בגלריה
ספיר בורגיל אברהם אקלום
ספיר בורגיל אברהם אקלום
חיכו להזמנה שלא הגיעה. ספיר ואברהם
(צילום: אינסטגרם)
על פי מקורבים לאחים בורגיל, ספיר חיכתה ממש עד הרגע האחרון להזמנה משניר, אך ההזמנה הגיעה בסופו של דבר משי לי, ארבעה ימים לפני החתונה, ולא משניר עצמו, מה שלא סיפק את ספיר.
יודעי דבר מספרים כי ספיר רצתה לקבל הזמנה מאחיה, שלא מדבר איתה כבר חודשים ארוכים ואף חסם אותה מכל פלטפורמה אפשרית. "היא בחורה טובה, היא לקחה מאוד קשה את העניין הזה", סיפרה מקורבת.
3 צפייה בגלריה
ספיר בורגיל
ספיר בורגיל
חיכתה להזמנה מאחיה. ספיר בורגיל
(צילום: אינסטגרם)
ממש עד לרגע האחרון, ספיר ואברהם חיכו להזמנה משניר אך גם הלחץ הגדול שהופעל על החתן הטרי ביום האירוע לא השפיע והוא בחר שלא להזמין את אחותו ליום המאושר בחייו. "תזמין את אחותך לחתונה. לא בשבילך, בשביל ההורים שלך, בשביל הנחת של ההורים", אמר מקורב למשפחה.
ספיר כתבה היום באינסטגרם: "תן לאמונה שלך להיות יותר גדולה מהפחדים שלך, ותזכור שלפעמים הדבר הקשה לעשות והדבר הנכון לעשות הם אותו הדבר. תודה לכל מי שחיזק, כתב, סימס, אוהבת אתכם".
נכון לכתיבת שורות אלה לא ניתן היה להשיג את תגובתם הרשמית של שני הזוגות.
3 צפייה בגלריה
שניר בורגיל שי-לי עפרי
שניר בורגיל שי-לי עפרי
ואתם תלכו לחתונה של אברהם וספיר? שניר ושי לי
(צילום: אורי חיון)