בחודש דצמבר האחרון, חודשיים וחצי אחרי פרוץ המלחמה, התבשרנו כי הזוגיות המקצועית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מסתיימת בעקבות חילוקי דיעות שלא הצליחו לפתור, ושתוכנית הטלוויזיה המשותפת והמצליחה שלהם לא תחזור למסך. שניהם המשיכו מאז הלאה: אסייג נשארה במשבצת הישנה עם העיתונאי חיים לוינסון, ואילו ברקוביץ' עבר לערוץ רשת שם קיבל תוכנית לצד נטעלי שם טוב.
לצד המעבר לערוץ החדש, ברקוביץ' קיבל ג'וב יוקרתי נוסף: הדוגמנית ואשת העסקים רוסלנה רודינה השיקה את קולקציית הגברים היוקרתית למותג התכשיטים שלה RUSMAZ, ומי שנבחר לדגמן את הקולקציה הוא לא אחר מאשר כדורגלן העבר ומגיש הטלוויזיה בהווה.
פגשנו את ברקוביץ' על סט צילומי הקמפיין, ושאלנו אותו איך זה להיות דוגמן תכשיטים וכמובן, גם על הסכסוך המתוקשר עם אופירה ומה דעתו על המחליף שלו.
"זה קמפיין תכשיטים ראשון שלי, רוסלנה קוראת לדגל אז חייבים להתייצב", אמר. "אני בדרך כלל לא הולך עם תכשיטים, אבל אולי עכשיו אתחיל, בגיל 52. אני מרגיש צעיר בשלושים שנה, זה כיף, אלו תכשיטים מדהימים".
איך הגבת כשרוסלנה הציעה לך לדגמן עבורה? "אמרתי לה, 'מה את לוקחת אותי לקמפיין, אני כבר חתיאר, קחי איזה גבר חתיך, צעיר'. היא אמרה 'לא, אני רוצה אותך, אני אוהבת מבוגרים'. סבבה, אני זורם איתה".
מה סטטוס היחסים בינך ובין אופירה? צריך סולחה? "אני לא יודע איך להגדיר את זה, אנחנו לא בריב ולא צריכים לעשות סולחה. אם אני רואה אותה, אני מחבק אותה ומדבר איתה, הכל בסדר. היה פיצוץ וזהו, ממשיכים הלאה. אני ואופירה 18 שנה ביחסי עבודה, אי אפשר לזרוק את זה ככה סתם. בשנים שעבדנו ביחד היו רגעים נהדרים. אפילו לא רגע אחד גרוע. רבנו הרבה, בעבודה רבים המון".
למה התכנית ירדה? "התכנית ירדה כי היא הייתה מוקלטת מראש, ובזמן מלחמה אי אפשר לעשות תוכניות מוקלטות. גם לא היה רלוונטי לעשות את התכנית הזאת, כי כל האולפנים עברו רק לחדשות".
אין בכל זאת קצת עצב על כך שהתוכנית נגמרה? "התכנית שלנו הייתה קאלט, כולם דיברו עליה ואני חושב שהיא תזכר לנצח. זוכרת את דן שילון? אז יש גם את 'אופירה וברקו'. היה חשוב לסיים את זה בזמן והרגשתי שזה היה הזמן לסיים. בגלל זה עזבתי".
איך נטעלי, מחליפה ראויה לאופירה? "נטעלי מדהימה, באמת. הן נשים אחרות לגמרי, נטעלי זו נטעלי ואופירה זו אופירה".
ומה דעתך על חיים לוינסון? "אני אוהב אותו. אני חושב שהוא עיתונאי מצוין, אני אוהב את ההתבטאויות ואת החוצפה שלו. גם ב'אופירה וברקו' תמיד ביקשתי שהוא יבוא לפאנל, אני חושב שהוא נהדר".
צפו בריאיון המלא בווידיאו שבראש העמוד!
1 צפייה בגלריה
קמפיין תכשיטים רוסלנה
קמפיין תכשיטים רוסלנה
"רוסלנה קוראת לדגל אז חייבים להתייצב". אייל ברקוביץ' ורוסלנה רודינה
(צילום: עדן חלמיש)