היום (ג׳) רס"מ אדיר קדוש, בן 33 מיפו, נורה למוות בפיגוע הירי בכביש 4, סמוך למחלף יבנה. קדוש הותיר אחריו זוג הורים, שני אחים ובן זוג - שעימו היה אמור להתחתן בחודש הבא.
הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון, חברתו של קדוש, הייתה אמורה לחתן אותו ואת בן זוגו אדי לוי. לאחר היוודע מותו של קדוש, היא כתבה באינסטגרם: "רק לפני חודש ישבנו בסלון אצלי, מלאי התרגשות. התאריך הגדול כבר נקבע – 11.11. היית אמור להתחתן… למה, אלוהים?”
עוד שיתפה דדון את ההודעה שקיבלה מאדי, שהודיע לה שאדיר נהרג בפיגוע. ״נטלי, אדיר שלי נפטר בפיגוע״, כתב אדי. ״אני לא מתפקד נטלי. הוא כל כך אהב אותך״. דדון הגיבה לדברים בצער רב בעודה נמצאת בחופשה בחו״ל ולא יכולה להגיע לנחם מקרוב.
2 צפייה בגלריה
נטלי דדון
נטלי דדון
נטלי דדון
(צילום: אינסטגרם)
נטלי, ספרי לנו על הקשר שלך עם אדיר ז"ל ואדי. "אדי, בן זוגו, כתב לי פעם דרך הרשתות שהוא ממש רוצה להלביש אותי. ניפגשנו והוא הראה לי עיצובים ומאז אנחנו בקשר. נהיינו חברים, באירועים שיש לי אני מציקה לו והוא מעצב לי שמלות. כשהוא כתב לי שהם ממש רוצים שאני אהיה זאת שאחבר ביניהם ביום הגדול שלהם, לא הבנתי איך נחת עליי הכבוד הזה.
"הוא סיפר לי כמה הבן זוג שלו נשוי למשטרה ותמיד צחקנו שאנחנו לא מצליחים להיפגש בגלל המשמרות שאדיר מתעקש לקחת, וכמה שיותר. התגלגלנו עם המפגש המשותף עד לפני חודש בערך. ישבנו, התרגשנו ותיכננו ביחד את הטקס שנבחרתי להנחות וכבר לא יקרה. זה סיוט. עדיין לא מאמינים שהשמחה הגדולה הפכה בין רגע לאובדן של נשמה טהורה כמו אדיר".
גם אסי עזר ועברי לידר הגיבו על הטרגדיה ברשתות. עזר כתב:"יהי זכרו ברוך. כל יום עוד ועוד קורבנות ישראלים, עוד משפחות הופכות לשכולות, ולא רואים את הסוף. כל אחד מאיתנו שואל את עצמו מה יהיה, אם הוא או היקרים לו הבאים בתור, ומתי לעזאזל זה יסתיים״.
לידר כתב: "כואב כל כך. אדיר קדוש ז"ל, חודש לפני חתונה עם בן זוגו, חיים שנגדעו, משפחה שנהרסה. אסור לנו להתרגל לכאב הזה. הלב שלי עם המשפחה בשעתה הקשה״.
2 צפייה בגלריה
אדיר קדוש ז"ל ובן זוגו, אדי לוי
אדיר קדוש ז"ל ובן זוגו, אדי לוי
אדיר קדוש ז"ל ובן זוגו, אדי לוי
(צילום: אינסטגרם)