"איפור זו דרך להתבטא, זה לא איפור לגברים או לנשים - זה איפור לאנשים", אומר יהונתן מרגי על סט צילומי קמפיין לחברת IL MAKIAGE - מותג איפור בינלאומי - שהוא נבחר להיות הפרזנטור שלה. מרגי אפילו לא ממצמץ כשהוא מבהיר למה הבחירה בו כל כך מדויקת: "המסר של זה הוא פשוט להיות מי שאתה", הוא אומר ומוסיף: "כל אחד צריך להרגיש שהוא עושה באמת את מה שטוב לו ובלי ששופטים אותו".
לי זה מרגיש שלא משנה מה אתה עושה או מה אתה לובש תמיד יהיה לאנשים מה להגיד.
"כן, שזה גם טוב, הכי חשוב זה שזה יבוא ממקום חיובי ולא ממקום של לשפוט או להפיץ שנאה ברשתות. לא מזמן העליתי טיקטוק ולרוב אני לא מסתכל על תגובות אבל הפעם כן הסתכלתי על תגובה שקפצה לי כמו נורת אזהרה. כתבו 'אתה מתלבש כמו גיי'. וניסיתי לפענח - מה זה אומר בעצם? יש לי הרבה חברים גייז, חלק מתלבשים ככה וחלק מתלבשים ככה, זה פשוט להפיץ שנאה בפלטפורמה ומבחינתי, זו לא הדרך להשתמש בה בכלל. דווקא היום אנחנו עושים משהו שהולך לעבור בכל מיני פלטפורמות והדרך להשתמש בה מבחינתי זה להציג שאתה יכול לעשות כל מה שאתה רוצה ומה שכיף לך - זו אומנות".
ברור לך שזה ימשוך תגובות, נכון?
"ברור לי ואני חושב שזה טוב גם. כי זה שם בחוץ את המסר שאין גבולות ושכל אחד צריך לעשות מה שמרגיש לו טוב".
4 צפייה בגלריה
יהונתן מרגי קמפיין איפור
יהונתן מרגי קמפיין איפור
הפרזנטור החדש. יהונתן מרגי בקמפיין איפור ראשון
(צילום: רפי דלויה)
כאמור, מרגי נבחר להיות הגבר הראשון בישראל שיקדם קמפיין איפור גדול, והוא חוזר על המסר שבבחירתו כמו מנטרה: "זו פעם ראשונה ואני מרגיש שזה חשוב - מעבר לזה ש'פעם ראשונה' נשמע הישגי - המסר בתקופה הזו נורא חשוב". אבל האם באמת הוא חושב שזה יעבור לאנשים בגרון בקלות? ובכן, לא ממש אכפת לו. "אני עושה את זה בלי לדעת מה יהיה, אני עושה את זה כי אני מאמין בזה וחושב שזה יהיה טוב. וביקורת זה מדהים, זה אחד מהרצונות של כל אומן אני מניח, לעשות משהו שיהיה לו אימפקט על הקהל".
מפתחים עור של פיל תוך כדי?
"קודם כל כן והיום אני גם פחות שם על זה פוקוס. בתחילת הקריירה זה היה אחרת לגמרי - אם היו אומרים לי משהו הייתי לוקח אותו יותר ללב. היום אני יודע שכל מה שמרגיש לי טוב - זה מה שהכי חשוב".
אתה מתאפר בבית?
"לא, אבל זה הקטע, זו אומנות. זה כמו שלצורך העניין אני לא לובש מכנס פדלפון עם נצנצים בבית, אבל ברגע אחד שזה מרגיש שזה שואו, זה בא לך טוב".
להתאפר עושה אותך פחות גברי?
"שוב, מה זה פחות גברי? אנחנו כולנו אנשים. אני עושה כי זה בא לי טוב. ואני סטרייט ויש לי חברה. אז זה משנה משהו? אם זה מרגיש לי טוב אני אעשה מה שאני רוצה, אם זה לשים חולצת בטן או להתאפר או לשים חולצת טי-שירט וג'ינס".
לריאיון המלא צפו בווידאו בראש הכתבה
4 צפייה בגלריה
יהונתן מרגי קמפיין איפור
יהונתן מרגי קמפיין איפור
"כל אחד צריך להרגיש שהוא עושה באמת את מה שטוב לו ובלי ששופטים אותו"
(צילום: רפי דלויה)
4 צפייה בגלריה
יהונתן מרגי קמפיין איפור
יהונתן מרגי קמפיין איפור
"ביקורת זה מדהים, זה אחד מהרצונות של כל אומן אני מניח, לעשות משהו שיהיה לו אימפקט על הקהל"
(צילום: רפי דלויה)
4 צפייה בגלריה
יהונתן מרגי קמפיין איפור
יהונתן מרגי קמפיין איפור
"כתבו 'אתה מתלבש כמו גיי'. וניסיתי לפענח - מה זה אומר בעצם?" מרגי בקמפיין איפור
(צילום: רפי דלויה)