"אני באתי בבגד ים, ואמרו לי 'לא, שימי בגדים, זו תקופה אחרת, זה לא נכון לתקופה', אמרתי 'לא, לא' - ובכל זאת התעקשו", צוחקת השחקנית והקומיקאית נלי תגר על סט הצילומים לקמפיין החדש של "ניקול CAR" - מותג עזרי הבית והניקיון.
הדברים של תגר מובנים לחלוטין, בכל זאת - עשור אחורה וכנראה שפרסומת כזו הייתה מצטלמת על ידי אישה שופעת שבמקרה נרטבה בעודה לובשת חולצה לבנה, אך למרבה השמחה, הזמנים השתנו. "אני חושבת שהעידן הסקסי הוא כבר פחות מדבר, הוא גורם לאנשים לאי-נוחות. פעם הייתה פרסומת של מיץ תפוזים והיו משפריצים על הדוגמנית מים, היא הייתה עם חולצה שקופה וראו לה את התפוזים וזו הייתה פרסומת לתפוזים. היום הפרסומת היא של מישהי שהולכת עם שיער אדום ועושה מה שבא לה", הסבירה תגר.
"אני חושבת שאנחנו מתקדמות למקום שבו נשים הן לא רק אובייקט מיני. יש מקום לאישה לפרסם רכבים, יש מקום לאישה לפרסם בית השקעות לבנק. אנחנו בעידן כזה שאנחנו עדיין נלחמות על המקום שלנו. אני נלחמת כל הזמן ובטח כשהאווירה מסביב רוצה להכניס אותך לגודל שנדמה לה שאת צריכה להיות בו. 'נשים מחלישות את הצבא' ו'מה זה הטייסות האלה' ו'מה הן רוצות כל הזמן' ו'הן צריכות לשבת בבית לגדל ילדים וזה התפקיד שלהן'. אני חושבת שהתפקיד הטבעי שלי הוא התפקיד של כל גבר פה".
3 צפייה בגלריה
נלי תגר קמפיין ניקול
נלי תגר קמפיין ניקול
באה לנקות לכם. נלי תגר
(צילום: טל גבעוני)
את מנקה בעצמך את האוטו? "אין לי ברירה, הוא נראה נורא כי יש בו את הדבר הזה שנקרא ילדים. שזה דבר שלא משנה מה - הוא מטנף את האוטו".
יש הרבה בלגן? "בננות, חול טישו ונזלת וזה עוד לא נורא. במבה, כריכים, מיצים, יש הרבה דברים. היו צעצועים שנשארו ונמסו. חברים, משבר האקלים זה כאן, באוטו שלי. כן, זה לצאת עם מחלה. האוטו מטונף, אי אפשר לשבת. פעם אנשים לקחו קרטון וישבו עליו מרוב שהם נגעלו״.
למה את לא הולכת לשטיפת מכוניות? ״נראה אותך מוצא זמן. אני לא רווקה, אין לי זמן בשישי לשנ"צ, לקרוא עיתון ו-Pplus באפליקציה, לא. אתה יודע כמה זמן לוקח לי לקרוא את עיתון הסופ"ש? עד יום רביעי. מרוב שאין זמן, השתנו כל החדשות עד שסיימתי לקרוא את העיתון של סוף השבוע".
לריאיון המלא, צפו בווידיאו שבראש העמוד.
3 צפייה בגלריה
נלי תגר קמפיין ניקול
נלי תגר קמפיין ניקול
אקשן!
(צילום: רוני בר)
3 צפייה בגלריה
נלי תגר קמפיין ניקול
נלי תגר קמפיין ניקול
לא יותר קל לקחת את הרכב לשטיפה?
(צילום: טל גבעוני)