"אנחנו חוגגים את ט"ו באב כל השנה, אנחנו לא צריכים חג", אומרים עדי ואסי בוזגלו בחיוך, אבל רגע לפני שאתם מרימים גבה ומצקצקים על הסכריניות, צריך להודות שאם יש זוג שהתגבר על המשברים שלו ויצא מחוזק מאי פעם - זה הם.
השבוע כאמור חל יום האהבה העברי, מה שאומר ששלל זוגות ניצלו את התאריך הרומנטי כדי להחליף מתנות, לעשות דייט רומנטי או סתם להצהיר על אהבתם. עדי ואסי אולי לא צריכים תאריך מיוחד כדי לחגוג, אבל הם בכל זאת התגייסו כדי לציין אותו איתנו. ואגב, בעניין המתנות הם דווקא חלוקים: "מתנות זה קצת פאסה", אומר אסי ועדי משיבה: "בעיני מי? אני חולה על מתנות ואתה יכול לקנות לי חיים שלי".
מה המתנה האחרונה שהוא קנה לך? עדי: "הייתה אחת לא מזמן, אני לא זוכרת מה. אה, מתנה קטנה כזו, הוא קנה לי חליפת ספורט באדידס, אבל אני ביקשתי". אסי: "והייתה גם טבעת". עדי: "הטבעת הייתה ביום הולדת".
זה עובד גם לצד השני, את גם קונה לאסי מתנות? עדי: "לא". אסי: "עכשיו היא מגמגמת". עדי: "אני לא קונה מתנות ואני אסביר לך למה. אסי גדל בבית שמי שחוגג הוא זה שקונה את המתנות, זה משהו הזוי. אז למדתי שהוא יקנה לנו, וכשהוא ירצה נקנה לו ביחד". אסי: "אצלנו בכלל לא עושים עניין מימי הולדת, זה כאילו עוד יום, ואצל עדי בבית זה טקס, חגיגה שלמה".
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
אסי ועדי בוזגלו
(צילום: שי הנסב)
כבר שש שנים שמשפחת בוזגלו היא אחת המשפחות המפורסמות במדינה, ובהחלט אפשר להכתיר אותה בתור המשפחה הראשונה של הריאליטי הישראלי. יסלחו לנו משפחות רפאלי ושדה-לוי שכבודן וכבוד הסדרות שלהן במקומם מונח – אבל זו של משפחת בוזגלו, אשר זכתה לשם המתבקש "הבוזגלוס", משודרת ב-yes כבר שבע עונות והפכה את חברי המשפחה למוכרים בכל בית, גם עבור כאלו שלא בקיאים בכדורגל – משם צמחו האבא יעקב ובניו אוהד, אסי, מאור ואלמוג.
עדי, איזו מן משפחה היא הבוזגלוס? עדי: "משפחה מדהימה. יש לי מערכת יחסים מדהימה עם אבא של אסי, שהתחילה עם פיצוצים לא נורמליים כי הייתי ילדה דעתנית ולא פראיירית ואבא שלו גם דעתן. יום אחד הוא לקח אותי לשיחה בקניון ואמר לי, 'את אמנם בת 17 אבל מתנהגת כמו בת 30 ואני לא רוצה שהבן שלי יהיה איתך'. אמרתי לו שיבוא לבן שלו בטענות, ומאז אנחנו החברים הכי טובים". אסי: "עדי היא הבת שלהם. אני מרגיש את זה גם מהמקום של ההורים שלה, שאני בן עבורם. אני וההורים שלה היינו בפיצוצים. היא הייתה משתפת אותם בהכול, ומה יותר גרוע מלספר להורים שלך שבעלך עושה לך רע?" עדי: "הורים זה הורים, הם היו שומעים את הבת שלהם ממורמת על בעלה ואמרו לי לעזוב אותו. ומצד שני, איך אני יכולה לעזוב אותו?"
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
עדי: ז'קט ג'ינס וג'ינס של דיזל, טופ של ganni ל-verner, אסי: טוטלוק cos
(צילום: שי הנסב)
השנה הם חוגגים עשרים שנות היכרות, מתוכן 17 שנות נישואים פלוס שלושה ילדים.
עדי, בחישוב מהיר זה אומר שהיית בת 17 ואסי בן 20 כשהכרתם. הוא היה האהבה הראשונה שלך? עדי: "כן". אסי: "הכי אותנטי, לקחתי אותה עם הרכב מודל 87 לבית ספר, השתדלתי גם להחזיר אותה לפעמים".
אהבה ממבט ראשון? אסי: "מהכיוון שלה". "האמת שכן", אומרת עדי ואסי מיד צוחק. "הוא צוחק כי נפלתי פיזית כשראיתי אותו", היא מסבירה.
מתי ידעתם שזה זה? עדי: "ממש מיד. אחרי 12 ימים אסי אמר לאמא שלו שאני אהיה אשתו". אסי: "מודה".
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
עדי: גופייה וג'ינס של other stories, נעליים Aldo, אסי: סט של cos
(צילום: שי הנסב)
בשנים האחרונות עדי עברה מהפך מתוקשר בגזרת המראה שלה, שכלל דיאטה קפדנית וניתוחים כירורגיים שעיצבו את גופה מחדש וכללו בין היתר עיצוב סנטר, בטן, רגליים, חזה, זרועות ושפתיים. לפני כמה חודשים היא סיפרה שהשילה יותר מ-21 ק"ג ממשקלה.
אסי, כשאתה רואה את עדי היום, אתה עדיין מצליח לראות את אותה נערה שהתאהבת בה? אסי: "גם כשהיא הייתה עם אובר משקל, תמיד ראיתי את הבחורה היפה של אז. היום אני רואה שהיא יותר פורחת ושלווה, שטוב לה".
עדי, את מצליחה לראות את זה או שאת עדיין בתהליכים? עדי: "אני אשקר אם אני אגיד שלא. הבן אדם השמן עדיין קיים בי. לא משנה כמה יגידו לי שרזיתי, שריטות העבר עדיין קיימות - שהם סתם אומרים את זה, שאני לא באמת נראית טוב".
כשאת מסתכלת במראה, מה את רואה? "לפעמים אני רואה בן אדם שהוא סבבה ולפעמים אני לא יכולה לראות את עצמי. זה תהליך. אני מנסה לא לדבר על זה, כי אז אני מרגישה שאני נותנת לזה יותר מדי מקום. סבלתי מספיק שנים.
"הירידה במשקל היא בונוס, כי מה שעשיתי זה קודם כל לרפא את הנפש מכל ההפרעות אכילה. התחלתי לרוץ, ומדובר במישהי שלא ידעה ללכת. אני מסיימת מרוצים ומסלולים, וזה סיפוק אדיר ואני כל כך אוהבת. פעם הייתי עושה הרעבות, ניסיתי כל דיאטה אפשרית, כל זריקה וכל מתכון, כל מה שמישהו אמר לי ניסיתי להיאחז בו. היום אני משתדלת להכניס לגוף שלי כמה שיותר דברים בריאים, אבל גם אם נפלתי אז הכול טוב, מחר יום חדש".
אסי, עד כמה זה משפיע על הקשר כשאשתך מתמודדת עם הפרעת אכילה? עדי: "היו לנו קשיים". אסי: "אני יותר לוקח את זה למקום הקליל, לא נותן לזה יותר מדי מקום. כמובן שהנפש שלה הכי חשובה לי בעולם. תמיד נתתי לה להרגיש טוב ולא משנה כמה היא שקלה".
וכשהיא מספרת עכשיו על המקומות הנמוכים שהיא הגיעה אליהם? "אני שם בשבילה. הרבה פעמים אמרתי לה, 'תפסיקי לבלבל את המוח, תראי איזה יפה את'. גם כשהיא הייתה קרובה למשקל של 100 קילו הפנים תמיד היו יפות. אני אומר לה שכל בחורה שנייה בישראל הייתה רוצה להתחלף איתה, ככה אני חושב".
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
עדי: שמלה של rick owens ל-verner, אסי: חולצה ומכנסיים H&M
(צילום: שי הנסב)
כשאתם אחד מהזוגות המפורסמים במדינה, לצד התהילה מגיעים גם הצדדים הפחות חיוביים – כמו למשל הטוקבקים הרעילים - ועדי ואסי בהחלט ספגו מהם לא מעט.
"חוויתי את זה הארדקור", נזכר אסי. "כתבו לי, 'מה אתה עושה איתה? מגיע לך יותר', והרבה הצעות מנשים ומה לא. בהתחלה לקחתי את זה קשה כי לא ידעתי איך להתמודד עם זה. היום אני יכול להגיד לך שזה לא מזיז לי ושזה עובר לידי".
עדי, עבורך זה היה יותר קשה. עדי: "כן. אנשים היו כותבים לי דברים כמו 'בעלך לא אוהב אותך, תראי איך את נראית'. זה היה חודר אליי ובתגובה הייתי מאמללת אותו. לא הולכת להשקות כי לא היה מה ללבוש".
הרגשת שיש קצת אמת במה שהם כותבים לך? עדי: "כן, כי הרגשתי רע עם עצמי. אסי נתן לי את ההרגשה שאני מלכת העולם אבל הנפש שלי הייתה במקום כל כך רע. היום אני שלמה במקום שלי. זה ששיפרתי את החיצוניות זה אקסטרה אבל הנפש שלי רגועה, אז אני לא נותנת לשום דבר לחדור אליי. אני כבר לא קוראת תגובות ומבחינתי זה הניצחון הכי גדול, שאני מצליחה לסנן רעשי רקע".
אסי, איך זה נראה מהצד שלך, כשאתה צריך לשכנע כל הזמן באהבה שלך? אסי: "זה לא פשוט, הייתי עובד בזה ולא מוותר. היום אני 180 מעלות, שחררתי בהכול. לא מעניין אותי מה אומרים עליי. אני יותר נמצא בעסקים שלי, במחשבות שלי, במשברון הקטן הזה שאני חווה".
ספר על המשברון הזה. אסי: "חשבתי שאין דבר כזה משבר גיל ה-40, אבל קיבלתי אותו קצת לא טוב. יראו את זה בעונה הבאה של 'הבוזגלוס'. אף אחד לא יודע על זה, השתדלתי שרק עדי והילדים יידעו".
איך זה התבטא? התקפי חרדה? "כן, אפשר להגיד. מחשבות בעיקר, על מה קורה פה, לשם כך התכנסנו? אתה חרד לילדים, לאישה. אתה מביא ילד בגיל 40 ואומר לעצמך, 'מה, אני אהיה סבא שלו?' זה מתחיל להציף אותי. פתאום אני מגלה שערות לבנות ואתה מתחיל לאכול בלבלה. קיבלתי את זה לא טוב, זה הרבה עבודה על הראש".
עדי, איך הגבת למה שהוא עבר? עדי: "זה לא היה פשוט. הרגשתי חסרת אונים, אבודה, שאני לא יכולה לעזור לו וכואב לי עליו כי אני אומרת לו שכל החיים לפניו, אתה בשיא שלך, יש לך משפחה מדהימה, אתה בריא, בוא נעוף על החיים. היום אנחנו במקום כל כך טוב, עברנו את כל הקושי".
איפה זה עומד היום אסי? אתה מטפל בעצמך? אסי: "אני לא אלך לפסיכולוג או לפסיכיאטר, לא כי אני מזלזל חלילה אלא כי אני אוהב לפתור את העניינים שלי לבד עם עצמי. היום אני במקום יותר טוב". עדי: "הוא יכול להגיד לי 'עדי אין לי אוויר, בואי נלך לים', אז אנחנו הולכים לים. למדתי שגם אם קשה לי להבין, אני צריכה לזרום כי אני רוצה שיהיה לו טוב".
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
"למדתי שגם אם קשה לי להבין, אני צריכה לזרום כי אני רוצה שיהיה לו טוב"
(צילום: שי הנסב)
מה המודל לזוגיות בריאה? אסי: "בלי להשתחצן, עברנו הכול מהכול עד להגיע לרבנות ולהוציא את כל הגועל החוצה. בגלל זה אני חושב שאנחנו זוג מאוד חזק היום".
הייתם על מדרגות הרבנות? אסי: "כן, פעמיים".
איך זה נמנע? עדי: אהבה מאוד גדולה, לא יכולים עם ולא יכולים בלי. יש גם את עניין הגיל, בפרידה הראשונה שלנו הייתי בת 23, ילדה. עם השנים התבגרתי והבנתי שבכל בית יש משברים, ואי אפשר לקחת מאסי את מי שהוא. גם כשהיה לי הכי רע, כשכעסתי עליו כל כך ואמרתי לעצמי שאני לא רוצה את זה, תמיד המעלות שלו היו חזקות יותר, הנשמה שלו. אמרתי שאני לא אמצא מישהו יותר טוב לילדים שלי".
מתי הייתה הפרידה השנייה? עדי: "כשמילאן (בנם שנולד בשנת 2014; י"פ) היה בן תשעה חודשים, הייתה לנו פרידה מאוד קשה, עם הלידה ולהיות במשבר עם עצמי וההפרעות שהיו לי, ולו לא טוב איתי ולי לא טוב איתו". אסי: "הייתה תקופה שלא היה לנו טוב בכלל, היה קשה להכיל. הייתי כדורגלן והייתי צריך את המקום שלי שזה תזונה נכונה, לישון טוב, לא לקום בלילה לילדים, להיות מקצוען, לנסוע למקומות רחוקים. והיא ילדה אבודה עם שלושה ילדים שלא יודעת איך להתמודד עם הדבר הזה".
איך מתמודדים? אסי: "הייתי אובד עצות. נקרעתי בין האהבה מאוד גדולה לבין המקום של להיות מקצוען וצריך לפרנס ואני לא יכול לוותר על המקצוע שלי". עדי: "פה הייתה הבעיה, הוא היה צריך לפרנס אבל הוא התקשה בגלל שהמשכורת בכדורגל פשוט הייתה המלצה, אולי נשלם לך ואולי לא. לא יכולתי לקבל את הדבר הזה, יש חשבונות לשלם. את הבעל דירה או את הגן של הילדים זה לא מעניין אם אתה מקבל משכורת או לא".
אז פעמיים הצלתם את חיי הנישואים שלכם? אסי: "פעמיים הצלנו את חיי הנישואים והיום אני יכול להגיד לך שאנחנו במקום מאוד חזק". עדי: "אני משתדלת לעשות בדק בית אצלי ולראות מה אני יכולה לעשות יותר טוב. זוגיות צריך לשמר וזה מקצוע לכל דבר, צריך לעבוד בזה וצריך שלגבר יהיה טוב כמו שלאישה צריך שיהיה טוב. דברים לא ייעשו לבד".
יש לא מעט זוגות שנפרדו על אף האהבה הגדולה, כי זה פשוט לא הצליח. אסי: "אני אגיד לך למה, כי הם רוצים לחוות עם אחרים". עדי: "בעידן של היום עם הרשתות החברתיות הכל נראה זוהר מבחוץ, וזה גורם ללא מעט גירושים. רואים אחרים וחושבים שהכל מושלם, שהם חיים את החיים הכי טובים ושיש להם הכול".
זוגיות פתוחה זה משהו שיכול היה לעבוד אצלכם? עדי: "חד משמעית לא!" אסי: "אני אגיד לך עוד משהו, אנחנו מהזוגות של פעם, אני פרימיטיבי". עדי: "אני רצה עם טופ וטייץ והוא שואל אותי, 'מה את לובשת עדי?' קשה לו לקבל את זה". אסי: "אני מודה שזה קצת מוזר לי". עדי: "הוא לא היה צופה לי בסטורי, ופתאום הוא הראשון שצופה". אסי: "אני רוצה לדעת איפה היא נמצאת. היא קמה בחמש בבוקר, ואני קם אחרי שעתיים - שלוש לראות איפה היא. פעם היא הייתה בשיחת שימור בחברת ביטוח שעבדה בה, היום היא אחרי ריצה שותה את האייס קפה שלה, אז כיף לי".
החיים החדשים שלה. עדי: "תודה לאל, אני מאוהבת בחיים שלי".
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
"אחרי 12 ימים, אסי אמר לאמא שלו שאני אהיה אשתו"
(צילום: שי הנסב)
ואם כבר מדברים על זוגיות בגוון קצת אחר – זה הזמן להזכיר את אוהד, אחיו של אסי, שעלה לכותרות בחודשים האחרונים כשסיפר שהוא מאוהב בשתי נשים ושיש לו הסכם מתירני מאוד עם בת זוגו מריה: "בימים ג' וה' אני רווק - בשאר הימים בזוגיות", סיפר. הוא גם לא התבייש להודות שהמותרות האלו חלות בעיקר עליו: "מריה לא זקוקה לדבריה לאף אחד חוץ ממני. אם הייתה זקוקה – איתי זה לא היה עובד. אבל היא לא. ולכן יש מאץ'". אמר. ובכן, התברר שמריה בכל זאת הייתה זקוקה לקצת יותר - המאץ' לא האריך ימים ולפני כחודש השניים נפרדו אחרי שנה של זוגיות.
מה אתם חושבים על כל הסיפור הזה? עדי: "אני שמרנית באופי שלי אבל מכבדת כל אדם באשר הוא. אני מכירה את אוהד ומאוד אוהבת אותו". אסי: "אני לא מתחבר לזה בשום צורה והוא יודע את זה. הבן אדם החליט שיותר הוא לא משקר ושהוא רוצה לחיות עם מי שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה. יש בחורות שמקבלות את זה".
היית מסכים שהבת שלך תצא עם בחור כזה? אסי: "לא. אני לא שופט, אבל אמרתי לו שאני לא מקבל את זה. הוא אמר לי שהוא היה שמח אם הבת שלו הייתה יוצאת עם גבר שלא משקר לה, ולזה אני כן מתחבר. לקונספט הכללי ולהסכמים וליום ככה ויום ככה, אני פחות מתחבר". עדי: "אני לא מתחברת לזה בשום צורה, אבל אוהד מספיק גדול כדי להחליט מה טוב עבורו. זה לא רק הוא במערכה, אלו גם הנשים שמקבלות את זה וזה נטו שלהן. אני כאישה לא מצליחה להבין את זה".
הוא מתארח אצלכן עם החברות? אסי: "את מריה הוא הביא כי זו הייתה הזוגיות, אבל את כל השאר שהוא איתן לכמה שעות אנחנו לא פוגשים".
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
"אני לא מתחברת לזה בשום צורה, אבל אוהד מספיק גדול כדי להחליט מה טוב עבורו"
(צילום: שי הנסב)
למרות שאתם לא צריכים יום אהבה מיוחד, מה בכל זאת נאחל לכם לט"ו באב? עדי: "קודם כל שנישאר בריאים - זה לא מובן מאליו. שנישאר שמחים, שנעשה תמיד טוב אחד לשני". אסי: "בריאות, אושר, לא רק לנו, כל המדינה צריכה את זה, נקווה לימים טובים יותר".
אתם רואים את עצמכם מזדקנים יחד? עדי: "הכי כן!" אסי: "ברור. בוא נגיד שצריך לקרות משהו מאוד קיצוני ולא טוב כדי שלא נישאר ונזדקן יחד".
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
"זוגיות צריך לשמר, שלגבר יהיה טוב כמו שלאישה צריך שיהיה טוב"
(צילום: שי הנסב)
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
"חשבתי שאין דבר כזה משבר גיל ה-40, אבל קיבלתי אותו קצת לא טוב"
(צילום: שי הנסב)
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
"גם כשהיה לי הכי רע, כשכעסתי עליו כל כך ואמרתי לעצמי שאני לא רוצה את זה, תמיד המעלות שלו היו חזקות יותר, הנשמה שלו"
(צילום: שי הנסב)
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
"אני רצה עם טופ וטייץ והוא שואל אותי, 'מה את לובשת?', קשה לו לקבל את זה"
(צילום: שי הנסב)
12 צפייה בגלריה
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
שער Pplus - טו באב - אסי ועדי בוזגלו
"צריך לקרות משהו מאוד קיצוני ולא טוב כדי שלא נישאר ונזדקן יחד"
(צילום: שי הנסב)
צילום: שי הנסב
סטיילינג: בר פרידמן (לסוכנות "Solo")
איפור: רינת ישראלי
שיער: אבישי מסטי
הפקה: ערן רחמני
צילום וידאו: אוראל לוי
סאונד: גילי פרידמן
עריכה: אסף אושי
ייצוג עדי ואסי בוזגלו: makeIT
קרדיטים לבוש: לוק 1: עדי: שמלה של rick owens ל-verner אסי: חולצה ומכנסיים H&M לוק 2: עדי: ז'קט ג'ינס וג'ינס של דיזל, טופ של ganni ל-verner אסי: טוטלוק cos
לוק 3: עדי: גופייה וג'ינס של other stories, נעליים Aldo אסי: סט של cos