1 צפייה בגלריה
אשלי פארק בבית החולים, לצדה בן זוגה פול פורמן
אשלי פארק בבית החולים, לצדה בן זוגה פול פורמן
אשלי פארק בבית החולים, לצדה בן זוגה פול פורמן
(צילום: אינסטגרם)
השחקנית אשלי פארק (32), כוכבת הסדרה "אמילי בפריז", חשפה כי היא כמעט מתה לאחר שנכנסה להלם זיהומי (מצב מסכן החיים המתרחש בעקבות זיהום חמור המתפשט בדם) שהדביק את שאר איבריה.
"כשאני יושבת כאן, מעכלת ומתאוששת מהשבועות הראשונים של 2024, הדבר היחיד שאני יכולה לחשוב עליו זה שאני אסירת תודה", כך כתבה פארק בחשבון האינסטגרם שלה היום (ו'). "בזמן חופשה בחודש דצמבר, לכבוד השנה החדשה, מה שהתחיל כדלקת שקדים הפך להלם זיהומי שהדביק והשפיע על כמה מהאיברים שלי".
מי שהיה לצידה של פארק בתקופה הזו הוא בן זוגה פול פורמן (29), המככב לצדה ב"אמילי בפריז", לו הודתה: "אני אוהבת אותך פול, יותר ממה שיכולתי להגיד אי פעם".
פארק סיכמה: "היססתי לשתף במה שקורה מכיוון שאני עדיין בעיצומה של ההחלמה. אני לא מאמינה שאנחנו מבלים את השבועות הראשונים של השנה החדשה בטיפול נמרץ. אני בת מזל שיש לי אותך, פול. תמיד לצידי, ברגעים הכואבים והמפחידים של החיים - לצד השמחה".
בראיונות עבר דיברה השחקנית בגילוי לב על כך שחלתה בלוקמיה כשהייתה בת 15 והחלימה לאחר כמעט שנה בבית החולים. "ברגע שהסרטן עזב את גופי פיזית הפכתי את זה למשימה לא לתת לו להשפיע על חיי. לא רציתי שזה יגדיר אותי. אנשים כל כך דאגו לי וכל הזמן דאגתי לומר שאני בסדר, לא לדאוג לי ואני הולכת בעקבות הרצונות שלי".