ליאור נרקיס הפיק אתמול (ג') אירוע ענק שבמסגרתו התחתנו עשרה זוגות של לוחמים בהאנגר 11 תל־אביב, פרויקט שיזם יחד עם חברי קהילת סביון, ואיש העסקים עמית לפידות. נרקיס עצמו הופיע באירוע יחד עם בניה ברבי, הראל סקעת, סאבלימינל והצל, התקווה 6, בן סנוף, יניב בן משיח ודידי הררי.
3 צפייה בגלריה
ליאור נרקיס
ליאור נרקיס
מחתן ושר. ליאור נרקיס
(צילום: טל עבודי)
רשת 13 ליוותה את ההכנות בסרט תיעודי שיעלה למסך בקרוב. את הזוגות אירח בהתנדבות מלון סטאיי ביפו, שבבעלות משפחת נקש.
המיזם יצא לדרך עם פרוץ המלחמה ביוזמת ליאור וספיר נרקיס. עד כה נערכו 12 חתונות ונרשמו מאות לוחמים שחלקם נאלצו לדחות את החתונה בעקבות שמילואים. 10 הזוגות שנישאו הם דניאל לוי ורז משה פרץ, זוהר לוין ויניב קמפינסקי מתנובות, ח' ו־א' (שמות בדויים עקב סיווג ביטחוני), יסמין קוז'בניקוב ואליה חסון מראש־העין, ספיר מימון ומתן שלו מקריית־אונו, משה אביטן וחיה איצקוביץ' מאשקלון, מאיר אלמלא וליזה קנמלה מצרפת, אור ורזיאלי מחיפה, שחר זית ואליאל פרץ מבית גמליאל, המשרתים שניהם בשירות מילואים מאז 7.10 והוואין ופריסיליה.
"את החתונה שלנו דמיינו הכי רחוק ממה שהולך להיות. תיכננו חתונה מצומצמת ואינטימית שבה נוכל לחגוג ולשמוח רק עם הקרובים ביותר שלנו. ההתגייסות למלחמה של כל עם ישראל איש־איש לפי מעשיו ויכולותיו, לימדה אותנו שכל עם ישראל אחים וערבים זה לזה ושותפים בגורל אחד.
3 צפייה בגלריה
yk13829500
yk13829500
חופה ראשית. עשרת הזוגות שהתחתנו | צילום: אֶרן חן
כך שלחלוק את הערב הכי מיוחד ואינטימי שלנו עם זוגות נוספים שהשתתפו במלחמה הזו, היא אחת ההחלטות שאנחנו הכי גאים בה. את החתונה כעת אנחנו רואים כחתונה של המדינה עם שמחה רבה המעידה על הניצחון שלנו כעם ישראל מאוחד, מגובש וחפץ חיים, והיא המשכה הישיר של הלחימה שבה נלחמנו על הקיום שלנו וכעת אנחנו ממשים אותו בפועל ומקימים לא רק בית יהודי אחד, אלא עשרה בערב אחד", אמרה אור מחיפה, שנישאה לבן זוגה רזיאל, ששירת ביחידת אגוז למעלה מ־100 ימים מתחילת המלחמה.
הרב שמואל ביסטריצקי, רב בית חב"ד סביון אמר לפני החופה: "מתרגש מאוד להכניס 10 לוחמים לחופתם עם בנות הזוג שלהם ולבנות בית בישראל. אנחנו עדיין בעיצומה של מלחמה, ולכן דווקא עכשיו החלטנו לקיים את החתונה הגדולה בישראל. אני רוצה להודות לכל המתנדבים והתורמים שנרתמו כדי שהחתונה המרגשת הזו תצא אל הפועל ולאחל לזוגות היקרים הרבה אושר".
3 צפייה בגלריה
אליעד נחום חתונה
אליעד נחום חתונה
ליאור נרקיס
(צילום: אמיר מאירי)