חובבי הרכילות הופתעו לשמוע השבוע את השמועות על פרידתם של אחד מהפאוור קאפלז הגדולים בביצה, מפיקת האירועים אירית רחמים ואיש העסקים עמוס לוזון. רחמים ואנשים מטעמה מיהרו להרגיע את הרוחות ולבשר שמדובר רק ב"משברון", שהכל בסדר והשניים עדיין זוגיים ואוהבים, אך עם זאת, רחמים העלתה לפני כמה ימים פוסט בו כתבה: "הלבן הזה של שבועות הגיע והוא מדויק עבורי, לבן של דף נקי, של התחלה, של דרך חדשה בחיים האישיים". אישור מרומז לפרידה או הגיגים כלליים ברוח החג?
השבוע התארחה בתו של לוזון, הסטייליסטית אור לוזון, בתוכניתו של בר זגה ברדיו ynet ודיברה על הלקוחות המאוד מפורסמים שלה, ביניהם בר רפאלי, עומר אדם והזמרת אודיה, וגם על הזוגיות המתוקשרת של אביה ורחמים.
אחת לכמה זמן מתפרסם שהם נפרדים. איך את מגיבה לזה? "באדישות מוחלטת, שיעשה מה שהוא רוצה. כולם שלחו לי את זה, זה מצחיק. אני יודעת את כל הסיטואציה, אבל אני לא נכנסת להם לזה".
איך היחסים שלך איתו? "חמסה חמסה חמסה, אין אבא כזה. הוא קודם כל אבא. גם אם הוא בישיבת דירקטוריון מול מלא אנשים, הוא יענה לי. תמיד זמין לי. עכשיו הייתה ההופעה של אודיה בפארק לייב, והוא על הגדרות, נמחץ עם ילדות. אם אמרתי לו יום לפני 'אבא, חשוב לי שתבוא', הוא יבוא. אם יש לו טיסת עבודה ולאח שלי יש משחק כדורגל בעכו - הוא ישנה הכול ויהיה במשחק בעכו. אני מעריצה שלו, הוא האבא הכי טוב בעולם".
ומצד שני, השמועה אומרת שאת ובת הזוג שלו לא הכי מסתדרות. "כל זוגיות שתהיה לאבא שלי, שהייתה לו או שיש לו, אני מכבדת אותה. כי כל מי שעושה את אבא שלי מאושר, אני מאושרת. אני ואירית לא החברות הכי טובות, כי החברה הכי טובה שלי זו אמא שלי. שום זוגיות של אבא שלי, לא אירית ספציפית, לא תחליף את המקום של אמא שלי.
"אבל אני ממש בטוב עם כולם ואני לוקחת דברים מאוד בקלילות. מבחינתי, כל עוד ההורים שלי מאושרים, שיעשו מה שטוב להם. אני פוגשת את אירית באירועים, אנחנו אומרות שלום. לא חברות, אבל הכול טוב. כל אחת מאוד בעולם שלה ולכל אחת יש את המקום שלה".
4 צפייה בגלריה
אור לוזון בר זגה
אור לוזון בר זגה
אור לוזון בר זגה
(צילום: פרטי)
לוזון רק בת 28, אבל כבר אוחזת בוותק מרשים של 7 שנים בתפקיד שבמסגרתו היא עובדת עבור סימון אלמלם, אחד מאנשי האופנה הבכירים בארץ, ועושה סטיילינג אישי וצמוד לכמה מהכוכבים הכי גדולים בישראל.
איך הגעת לתחום? "עשיתי תואר במנהל עסקים והבנתי שזה לא כל כך מעניין אותי. אמרתי לאבא שלי שאני רוצה להיות קניינית בפקטורי, והוא חבר טוב של הבעלים ואמר שישאל אותו. והם באמת היו צריכים מישהי, אבל דווקא בסטיילינג. הגעתי בדיוק ללייבים של בר רפאלי שהנחתה אז באקס פקטור. סיימון הסתכל עליי ואמר לי 'קודם כל, את לבושה מחריד. ודבר שני, לא נראה לי שתשרדי כאן שבוע'. היה לי מאוד קשה בהתחלה, אבל אמרתי לעצמי 'זה מה שאני רוצה לעשות ואני אהיה וואו! הוא יתאהב בי'. אני עובדת אצלו כבר 7 שנים, הוא החבר הכי טוב שלי והבן אדם הכי מוכשר שהכרתי בחיים שלי".
זו העבודה הראשונה שלך? "אפשר להגיד, לא שרדתי עבודות לפני כן".
מה כוללת העבודה? יש לך לו"ז קבוע? "העבודה שלי היא קודם כל להיות כפופה לכל האנשים האלה ולהיות זמינה להם 24/7. כשאני הולכת לישון הטלפון שלי במצב לילה חוץ מבר, עומר, סיימון ואודיה. הם יכולים להתקשר אליי בכל שעה ואין מצב שאני לא עונה".
עונה תמיד, לא משנה מה? "יש סיפור מצחיק. אני ובר היינו בתצוגת אופנה של טומי הילפיגר בניו יורק, ועומר בדיוק החליף מספר ולא עדכנתי את המצב לילה. השעות שלנו היו הפוכות והיה לו אירוע ביום שישי בצהריים, עם הכלה (החתונה של מורן בן אסולין, שהפכה לוויראלית הודות להתנהגות שלה בזמן ההופעה שלו; ב.ז), זוכר את זה? הוא שלח לי הודעות ושאל מה ללבוש, אבל בניו יורק היה 5 בבוקר אז לא עניתי. בסוף הוא שלח לי תמונה, 'טוב אני הולך ככה'. קמתי ולא ראיתי שהוא שלח את ההודעה כבר לפני שעתיים, ועניתי לו 'ממש, נראה לך שככה אתה הולך?'"
מה הוא לבש? "חולצה כתומה, מכנס בז' ונעל כתומה, נראה כמו פרסומת לתפוזינה. אז הוא ענה שההופעה כבר הייתה ו'לא נעים לי להגיד לך אבל נראה לי שזה יהיה ויראלי'. ואני לא מבינה מה קורה, הרגע התעוררתי ואני מקבלת סרטונים מכולם על מה שקרה שם עם הכלה".
איך הגבת? "הרגשתי שאסור לי להירדם יותר".
מה היית אומרת לו ללבוש? "אני מכירה את הארון שלו בעל פה, את כל הבגדים, אז הייתי מרכיבה לוק".
את מכירה את המלתחה שלו בכזאת רמה? "ברור, אני קונה את הבגדים שלו אז יודעת מה יש לו בארון. אני מסדרת לו לוקים מראש. עכשיו הוא חזר לארץ, אז אני אגיע אליו ואסדר לו שבעה לוקים מראש, ליום-יום ולערב, והוא יודע שאם הוא הולך למשל לאירוע, אז יש לו את הלוק הזה מסודר".
הוא לא יכול להחליט לבד מה ללבוש? "הוא יכול אבל אני עושה את זה יותר טוב. זאת העבודה שלי".
מה קורה אחרי שהוא משתמש בלוק מסוים? "כל הזמן קונים, מחדשים. אם הוא אהב משהו הוא ילבש אותו שוב".
4 צפייה בגלריה
יום הולדת ליאור נרקיס
יום הולדת ליאור נרקיס
"הוא יודע שאם הוא הולך לאירוע, אז יש לו את הלוק הזה מסודר". עומר אדם
(צילום: אמיר מאירי)
עד כמה העבודה הזו אינטנסיבית? "היא קשה אבל כיפית. זה סוג של להיות עבד, אתה כל היום סוחב בגדים, מביא בגדים, כל הזמן במרוץ של זמן כי לוקחים בגדים מהחנות הזאת, לובשים ואחרי זה צריך להחזיר אותם ולבדוק שהם נקיים, ולתייג ולהעלות ושכולם יאהבו. הכל נופל עליך.
"להופעה של אודיה בפארק לייב למשל, עשינו שלושה לוקים ועבדתי כמו מטורפת. תפרנו אותם מאפס, השתמשנו בשתי מעצבות. לאודיה ספציפית זה צריך להיות מותאם, שלא יהיה קצר מדי או חשוף מדי כי היא מחוברת לדת ולא רוצה לשים דברים חשופים מדי. באותה נשימה זה לעבוד מול מעצבת ולהביא משהו קצת שונה. בסופו של דבר הכי חשוב שאודיה תאהב את הבגד. זה היה תהליך של חודשיים. המון עבודה ומחשבה".
הפכת גם להיות חברה טובה של האנשים שאת עובדת איתם, יוצאת איתם לארוחות ערב, מבלה עם נועה קירל בבריכה. "העבודה שלי היא מאוד אישית, אני מגיעה אליהם הביתה, למשפחה, לארונות שלהם. אני נכנסת למקום מאוד אישי ועמוק".
מה את יכולה לספר לנו עליהם, מנקודת המבט הקרובה שלך? "לי ולבר לא היה חיבור בהתחלה, היינו בדיסטנס ופתאום התאהבנו. היא אחת הנשים הכי חכמות וחזקות שאני מכירה. אני מתייעצת איתה המון על דברים שחשובים לי, הדעה שלה חשובה לי. היא מאוד חכמה ועברה המון דברים".
מה לגבי עומר? "אמאל'ה הוא ירצח אותי. שהוא מאוד רגיש, יש לו אינטליגנציה רגשית של בת. הייתה לו איזו הופעה שלפניה התעצבנתי על איזה משהו ובכיתי. נכנסתי לחדר מלא אנשים והלכתי ישר לבגדים והוא אמר לי 'אורצ'ה, מה קרה, למה בכית?'. ובכיתי שעתיים לפני זה, לא ראו עליי כבר. יש לו רגישות מטורפת".
איך את מרגישה כשאת קוראת דברים שליליים או ביקורות על אלו שאת עובדת איתם? "הדברים האלו פוגעים בי, אני לוקחת את זה ממש אישי".
4 צפייה בגלריה
"לי ולבר לא היה חיבור בהתחלה, היינו בדיסטנס ופתאום התאהבנו". בר רפאלי
"לי ולבר לא היה חיבור בהתחלה, היינו בדיסטנס ופתאום התאהבנו". בר רפאלי
"לי ולבר לא היה חיבור בהתחלה, היינו בדיסטנס ופתאום התאהבנו". בר רפאלי
(צילום: רפי דלויה)
עם הזמן, לוזון הפכה בעצמה לסוג של סלב ומובילת דעת קהל. עוקבים אחריה 129 אלף גולשים – כמות מכובדת שעוקפת לא מעט ידוענים אחרים. אם אתם נמנים על עוקביה או שיצא לכם להציץ בעמוד שלה, בוודאי ראיתם שהוא פחות או יותר על טהרת "החיים הטובים" – תמונות ופוסטים נוצצים, כיפיים ולעיתים מעוררי קנאה. שיתופים מלנכוליים או עצובים מחייה – אל תצפו למצוא שם.
"האינסטגרם בשבילי זה לא עבודה, זה מקום של כיף", היא מסבירה. "אתה לא תראה אותי בוכה באינסטגרם, אולי רק בקלוז פרינדס".
מצד שני, יש לך הרבה עוקבים ואולי הם כן מצפים שתעלי משהו יותר "אנושי", נגדיר את זה ככה. "חד משמעית, אבל אני לא אוהבת לקבל תשומת לב כזאת מאנשים שאני לא מכירה. אני מקבלת לפעמים הודעות של 'מי את חושבת שאת, את חיה בסרט', ואני חושבת 'מה אתם רוצים ממני?', בא לי להעלות, זה כיף לי ואני מעלה מה שבא לי. גם אם יצא מכוער, לא מעניין אותי כלום. נטו פאן. ברור שגם אני בוכה ועצובה..."
כן, אבל יש לבכות במיטה בהוסטל ויש לבכות במלון יוקרה. "זה לא משנה איפה אתה בוכה. כשאתה עצוב אתה עצוב, בין אם אתה עצוב בבית עם בריכה או עצוב בדירה קטנה. כסף זה פאן, אבל זה לא קונה אושר".
את מרגישה לפעמים קנאה מאחרים על זה שאת טסה במחלקות ראשונות, שוהה במלונות יוקרה, דברים כאלה? "בטח יש אבל אני לא מתנצלת על זה. אני עובדת מאוד קשה. מי שמכיר אותי יודע שהעבודה שלי היא לפני הכול. אני אפסיד ימי הולדת ובילויים עם חברות ומשפחה, וגם אם אני באירוע או בחתונה ועומר או אודיה מתקשרים ואומרים לי לבוא, אני באה. אני אוהבת לעבוד ויש לי מוסר עבודה מטורף".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בתוכנית הרדיו של בר זגה.
להאזנה באפל:
להאזנה בספוטיפיי:
4 צפייה בגלריה
אור לוזון
אור לוזון
אור לוזון
(צילום: אינסטגרם)