באפריל 2020 ילדה שר (פיטנס) סנדה את בנה השני אליה אריה, אך רגע אחרי, מצבה הבריאותי הדרדר וגורו הכושר הטלטלה בין חיים למוות כשחיידק טורף בשם סטרפטוקוקוס A תקף את גופה. היא הייתה מונשמת ומורדמת במשך שלושה ימים, וכשהתעוררה הייתה במצב קשה וללא יכולת תזוזה. היא עברה שני ניתוחים, נאלצה לעבור כריתת רחם וארבעה חודשי אשפוז שכללו שיקום גופני ארוך ובמהלכו למדה ללכת מחדש.
היום (ב'), הכריזה פיטנס כי היא מצפה לילד שלישי באמצעות הליך פודקאות: "אחרי כל השנים. כמה תפילות, כמה בקשות, כמה ציפיות, כמה אכזבות - והנה אחרי כל המכשולים שהיו בדרך, בחסדי השם הרבים, אני אזכה להיות אמא בפעם השלישית. הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו", כתבה בצירוף סרטון שבו היא מנשקת את בטנה של הפונדקאית הנושאת את ילדה.
2 צפייה בגלריה
שר פיטנס
שר פיטנס
שר פיטנס, הבעל עידן והילדים אלרוי ואליה אריה
(צילום: אינסטגרם)
בריאיון למגזין "מנטה" שנה אחרי הלידה ההיא, אמרה: "החיידק שנדבקתי בו היה חיידק טורף מזן אלים מאוד שחדר גם למפרקים ולעצמות וגרם לי פגיעה פיזית וכאבי תופת. נגרם לי נזק בלתי הפיך כתוצאה מכך. הגוף שלי הוא כבר לא אותו גוף. יש פגיעה. במשך חודשים למדתי ללכת מחדש ולבצע את הפעולות הכי פשוטות ובסיסיות, כמו לקום מהמיטה, לשבת ולעמוד.
”כששוחררתי מבית החולים עדיין צלעתי, ולא ידעו להגיד לי אם בהמשך אלך רגיל. הייתי חלשה ולא יכולתי ללכת או לעמוד לאורך זמן. כל הגוף כאב כל הזמן. לא האמנתי שמשהו ישתפר, ולפעמים הרגשתי שאין לי כוח להמשיך להילחם. רציתי רק שקט. היו לא מעט רגעים שבהם רציתי פשוט להרים ידיים - להפסיק להתאמץ ולתת לייאוש להכניע אותי. אבל קיבלתי החלטה שלמרות הקושי אני לא שוקעת אלא נלחמת כדי להתקדם ולהשתקם".
2 צפייה בגלריה
שר פיטנס
שר פיטנס
תכף יצטרף עוד בייבי למשפחה
(צילום: אינסטגרם)