הבוקר (א') התעוררנו לסערה חדשה בביצה לאחר שליאל אלי, שצפתה בסדרת הריאליטי "נסרין אגדה" על חייהם של הזמרת נסרין קדרי ובעלה רום שמיר, החליטה לבקר את ההתנהלות של האחרון לעיני כל.
"רום מזכיר לי מערכת יחסים רעילה שהייתה לי בעבר ועושה לי ווייבים רעים", אמרה. "וואי סליחה, לדעתי הם פשוט לא מוציאים את המיטב אחד מהשני".
יוצרת התוכן לא הסתפקה בסטורי אחד ומיד המשיכה לבא - בעקבות הודעות מחזקות שקיבלה: "כמות ההודעות על הנושא, אני ממש שמחה שאני לא היחידה שראתה את זה. אני מרגישה שיש מלא בנות נוער, בחורות צעירות וגם נשים בכללי שיכולות להישאב למערכת יחסים כזו, וזה כואב לי ברמות. זה מסוג הסדרות שצריך להקרין בבתי הספר ולהראות איך גבר לא צריך להתנהג, מה זו זוגיות רעילה".
3 צפייה בגלריה
ליאל אלי נסרין קדרי
ליאל אלי נסרין קדרי
קרב חתולות חדש בביצה. ליאל אליו VS נסרין קדרי
(צילום: אורטל דהן, ענת מוסברג)
קדרי מצידה לא נשארה חייבת לביקורת של אלי ושל האחרים והחליטה להתייצב לצד בעלה רום: "הכי טבעי לי לא להגיב על הפרסומים הבוקר, אני בן אדם חזק, עצמאי, בניתי את עצמי בעשר אצבעות וכל הבחירות בחיי נעשו ממקום של עוצמה. לכן אני במקום ששאפתי אליו, בקריירה ובחיים האישיים, מוגשמת ומאושרת", כתבה הזמרת באינסטגרם. "אני חושבת על כל הנשים שמקבלות הערות על הזוגיות שלהן מנשים אחרות וחייבת להגיד לכן משהו - כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרים, היא במילה אחת: רעה, כי צריך להיות בנאדם ממש אכזר כדי לעשות דבר כזה".
הזמרת המשיכה: "אם היא חושבת שאת נמצאת במערכת יחסים רעילה, אם זה באמת גורם לה צער, ואם באמת אכפת לה ממך - היא תדבר איתך בארבע עיניים, ברגישות, באנושיות. כי לפרסם את דעתה ברבים זה רק ניסיון לצאת גדולה על חשבונך, להשפיל אותך ברבים, וזה הכי רעיל שיש. מאחלת לכן שתמיד תדעו להקשיב לעצמכן ולא לרעל.
"כמי שהייתה במספר מערכות יחסית רעילות אני יודעת איזה חיים בחרתי לא לחיות. אני יודעת ממה התחזקתי ומה בנה את מי שאני היום כאמא וכאישה נשואה. כשבחרתי לשים את החיים שלי על המסך ראיתי מטרה אחת: להראות לכל הנשים שצופות בי ששום דבר לא זוהר. בחרתי להשתמש בכוח שלי כדי לשתף את העובדה שזה שאני זמרת מפורסמת שמנהלת קריירה מצליחה לצד חיי נישואים, הורות ואהבה גדולה בלב לא אומר שהכול תמיד הולך חלק כמו בכל בית בעולם. דווקא ב-2024, כשיש על המסכים שלנו תחרות בלתי פוסקת למי יש חיים יפים יותר, אני בחרתי אחרת. עונה שלמה בלי איפור או שיער כהרגלי, עם החרדות הכי אישיות שלי וההתמודדות שלי ושל בעלי, האבא של הבן שלי, שעובר חרדות בעצמו כי אנחנו פאקינג בזמן מלחמה בארץ. בחרנו לחלוק איתכם את החודש הכי רגיש בחיים שלנו. זה לא רעיל חברים, זה אנושי."
לסיום כתבה קדרי: "המלחמה הזו הוציאה מכולנו צדדים קשים, אנחנו חיים בסיר לחץ תמידי והנפש של כולנו כבר לא תחזור להיות מה שהיא הייתה כנראה. אבל הכי חשוב שנחזק אחד את השני, לא נהיה שיפוטיים ונישאר מאוחדים".
3 צפייה בגלריה
חתונה פן חזות
חתונה פן חזות
"חיים בסיר לחץ תמידי". נסרין ובעלה רום
(צילום: אמיר מאירי)
זה לקח כמה שעות, אך לבסוף התגובה של אלי לדבריה של נסרין גם כן הגיעה: "נסרין היקרה, כשאת מצלמת סדרת דוקו-ריאליטי, כשאת מכניסה מצלמות לבית שלך, בידיעה שכל עם ישראל יצפה בזה, את צריכה לקחת בחשבון שתהיה ביקורת. את צריכה לקחת בחשבון שיהיו דעות שונות משלך.
"דעה שונה משלך לא הופכת אישה לרעה. פיזית, שמת את הזוגיות שלך על המסך, מה את מצפה, שאנשים ישבו ויגידו 'יואו, יפים יפים יפים'? שומעת, אם הייתי רוצה לשמור איתך על יחסים טובים, הייתי מסתכלת ולא מוציאה מילה. מה לעשות שיש נושא הרבה יותר חשוב, שבער בי הרבה יותר - שזה באמת תחת הכותרת של זוגיות רעילה? ילדות, נערות, נשים, בחורות, צופות בדבר הזה ואף אחד לא מגנה ואומר 'פאק, זה קשר רעיל', אני מרגישה שזה ממש נותן לזה לגיטימציה. ישבתי בסלון והבעתי את דעתי, ותזכרי – הכנסת מצלמות לבית שלך שזה חשוף לעיניי כולם, חשוף לביקורת. אני יודעת שזוגיות זה דבר רגיש ולרוב לא תמצאו אותי מתעסקת בזה, אבל הסדרה על המסך ואנחנו קהל ישראלי שצופה בדבר הזה, זכותנו. נסרין, אני באמת מתנצלת אם פגעתי בך, זו לא הייתה הכוונה שלי. אני מאוד מעריכה אותך וזה היה קצת מעבר ל'רום ונסרין'".
3 צפייה בגלריה
מאה ורטהיימר וליאל אלי
מאה ורטהיימר וליאל אלי
מזהה זוגיות רעילה כשהיא רואה כזו. ליאל אלי
(צילום: אמיר מאירי)