בחודש יוני האחרון הודיעה הדוגמנית עדן פינס ברשתות החברתיות שהיא והכדורגלן הבלגי מתיאס נורמן נפרדים, כחצי שנה לאחר שהתארסו. "החלטתי לעצור את זה עכשיו לפני שיהיה קשה יותר ואאבד את עצמי לגמרי", שיתפה - והרעידה את הביצה המקומית.
בנוסף לפרידה המתוקשרת פינס, שרגילה לעורר סערות, שיתפה בסוף השבוע שעבר תמונה שלה שבה לבשה שמלה ללא חזייה שלא משאירה מקום לדמיון. פינס קיבלה תגובות רבות ברחבי הרשת, וכעת הגיע זמנה להגיב לכל האירועים האחרונים בחייה.
פגשנו את הדוגמנית בהשקת העמדה הרובוטית הראשונה של IL MAKIAGE בישראל בדיזנגוף סנטר בתל אביב, ועדן סיפרה לנו על הפרידה הטרייה וביטול החתונה, איך הגיבה כשראתה שהאקס שלה תומך בפלסטינים בימי המלחמה וגם על הסערה שעוררה עם התמונה בה חשפה את החזה.
עדן פינס
(צילום: מיכאלה חזני)
ביטלת את החתונה עם מתיאס. מה איתך היום? "חזרתי לחיים שלי, חזרתי לחברים, למשפחה, לעסקים, לביזנס, לדברים שבאמת חשובים לי בחיים כרגע. כן, זה קרה. כל החיים שלי על ספידים, לא משנה מה, אני על 250 קמ"ש, שבוע אצלי זה כמו חיים שלמים. מה קרה? אני לא רוצה להיכנס לזה, זה לא רלוונטי, זה לא מעניין, זה מאחוריי, אני כבר הספקתי לדפדף הלאה. פרידה זה לא דבר קל, אבל השתדלתי להתמקד בדברים שבאמת באמת חשובים והחלמתי בטוב".
יש בזה איזו מין מבוכה כזו לבוא ולהגיד שביטלתי חתונה. "אתה צודק, חשבתי על זה המון. אני חושבת שזה גם מה שהשאיר אותי קצת יותר מדי זמן במקום הזה, אבל בגלל בושה אני לא אמנע מעצמי לעשות דברים שאני חושבת שנכונים לי בחיים. ולא משנה מה, אני שמחה שאני תמיד עומדת איתנה מול האמת שלי ובסוף אני בוחרת בי, ואני ממליצה שכל אישה וכל גבר בחיים יעשו את זה".
מתיאס העלה לסטורי תכנים פרו פלסטיניים. איך זה תפס אותך? "תפס אותי כשהייתי באיביזה והשתזפתי, ואני צריכה להתמודד עם הדבר הזה. בוא אני אגיד לך ככה, באמת, מתחילת המלחמה, כמות האנשים שאני איבדתי, חברים, בגלל היותי ישראלית היא מאוד גדולה, זה מה יש, ואני ישראלית גאה. אין לי בעיה שהם יישארו מאחור והוא חלק מזה, הוא פשוט נכנס למשוואה הזאת של האנשים האלה, אז אין לי כל כך מה להגיד על זה, שיהיה לו בהצלחה בחיים, באמת".
3 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
בודקת את הרכש החדש. עדן פינס
(צילום: רפי דלויה)
בשבת שעברה העלית תמונה חשופה שלך, ושוב עוררת סערה. "מה השתנה בכל 12 השנים האחרונות שאני עובדת בתעשייה הזאת? זה לא שהחלטתי - עכשיו אני עושה שינוי תדמית. לא. כשהעליתי את זה, אמרתי, 'או-קיי, זו העבודה שלי, אני דוגמנית, אני כל החיים ככה, זו הפרסונה'. והישראלים אוהבים את הטררם, אז ביחד זה יוצר פיצוץ גדול. אבל אני באמת חיה בשלום עם זה מחבקת, אוהבת את כולם, מי שאוהב את הסיטואציה, מי שלא אוהב את הסיטואציה, זה לא היה כזה חזה חשוף. הייתי עם שמלה. בוא ננשום. אתה יודע שבשנה האחרונה, באמת התלבשתי המון צנוע. נשבעת, בחיי".
אז את מפצה? "מה זה מפצה? חם לי, סבבה? זה מה שיש לי להגיד, חם לי. לא התפשטתי, הייתי עם שמלה. אני גם אני לא חושבת שאני צריכה לתת הסברים על זה. מה שאני הבנתי מהתגובות זה שיש מאחוריי צבא של אנשים, בנות בעיקר, שזה הפתיע אותי, שאני שרופה עליהן, אני כל כך התרגשתי. אני פשוט שיגרתי תמונה, לא חשבתי יותר מדי כי אני זו מי שאני ומה שאני רגילה".
צפו בריאיון המלא שבתחילת הכתבה!
3 צפייה בגלריה
עדן פינס אל מאקיאג'
עדן פינס אל מאקיאג'
"השתדלתי להתמקד בדברים שבאמת באמת חשובים והחלמתי בטוב".
(צילום: רפי דלויה)
3 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
למי שפספס. עדן פינס בתמונה המדוברת
(צילום: אינסטגרם)