הדוגמן טל מורד עושה חיל בפריים טיים: אמש (ד׳) הוא קרע את הרחבה ב״רוקדים עם כוכבים״ לצד הרקדנית סנה סוקול, והשניים קיבלו את מקסימום הנקודות על הריקוד שלהם. מיד אחרי שסיים לרקוד ועבר שלב, הוא נסע לפנות בוקר לעיר הבירה לטובת יום צילום בתחום עיסוק אחר.
הבוקר פגשנו את מורד בין מדפי הספרים בספרייה הלאומית בירושלים שם צולם קמפיין החורף של רנואר. טל סיפר לנו על הלו״ז הצפוף וההצלחה ב״רוקדים עם כוכבים״, על החיבור המוצלח שלו עם סוקול - שהוביל את הקהל לחשוד שהם הפכו לזוג, וגם על מצבו הנפשי אחרי חודשי המלחמה הרבים והארוכים.
טל מורד ראיון רנואר
(צילום: מיכאלה חזני)
יש הרגשה שאתה ההבטחה הגדולה של התוכנית. "אני מרגיש שאני מראה צדדים שהרבה אנשים לא ציפו שיהיו בי. הם לא חשבו שאני ארקוד טוב וגם אני לא האמנתי על עצמי בהתחלה. אבל פשוט אמרתי, ׳טל, תעבוד קשה ויהיה בסדר׳".
היו שמועות שאתה וסנה התחברתם גם בצורה רומנטית. "קשה לי עם זה. אני לא נותן לזה חשיבות כי בתקופה הזאת זה שולי בכלל להתעסק בזה, אבל מבאס אותי שלאנשים יש את הלגיטימציה להסיק ישר מסקנות ולא להסתכל רגע על הצד השני, של התקשורת שיש בינינו וכמה אנחנו עובדים קשה ביחד. עבדנו המון על להגיע לרמת דינמיקה כזאת. זו עבודה באמת קשה גם ברמה האישית. זה חלק מהאסטרטגיה שלי וחלק מהיכולת שלי להביא את עצמי. הרבה יותר נוח לי עם סנה אבל באסה שאנשים לוקחים את זה לשם, כי זה לא שם. אין משהו זוגי. גם לא דיברנו על זה אף פעם, ואנחנו פשוט נהנים אחד מהשנייה ומהתהליך הזה".
דיברת לא פעם על התמודדות שלך אחרי הלחימה. מה שלומך עכשיו? "הרבה יותר טוב. אני גם לא חושב שהייתי במקום כל כך גרוע, כן? הייתי פשוט במקום קצת נמוך בחיים שלי כי התמודדתי עם דברים שלא התמודדתי איתם לפני כן. המחשבות, המימד הזה של לעבור מאיפה שהייתי לחיים האמיתיים ולשגרה, קצת אכלתי את זה בצורה קיצונית".
אתה מקבל עזרה כלשהי? "כן, אני נפגש עם פסיכולוג. היו לנו שלוש פגישות בשבוע ועכשיו ירדתי לתדירות של פעם בשבוע בגלל התכנית. יש את החשש שתסתיים התוכנית ופתאום יהיה שקט, וגם מהרגעים האלה אני חושש. אני חושב שזו שגיאה של הרבה לוחמים שיוצאים מהדבר הזה, שנותנים לזמן לעשות את שלו וזה לא באמת צריך לקרות. הרבה אנשים אמרו לי ׳תטפל בזה עכשיו, שזה לא יבוא לך מאוחר יותר׳. אז החלטתי לטפל בזה כמה שיותר מהר וישר נכנסתי לטיפול. אני חושב שזה הדבר הכי טוב שעשיתי".
צפו בריאיון המלא בווידיאו שבראש העמוד!
1 צפייה בגלריה
טל מורד רנואר
טל מורד רנואר
טל מורד
(צילום: דובב אגמי)