על פי וויקיפדיה, המושג "רילוקיישן" משמש בעיקר לתקופות קצובות בזמן, לצורכי עבודה או לימודים ואינו זהה לתהליך של הגירה ממדינה למדינה. במרוצת השנים, סיקרנו כמה וכמה מכוכבי ארצנו שהעתיקו את מגוריהם לטובת קריירה בינלאומית שחיכתה להם מעבר לים (או שלא), הזדמנויות כלכליות שאי אפשר היה לוותר עליהן או בעקבות האהבה שסחפה אותם.
מגל גדות ועד מיכל ינאי: אלו הכוכבות והכוכבים הישראלים שיכולים לתת לכולנו טיפ אחד או שניים על רילוקיישן מוצלח.

חולם על הגראמי: יהונתן מרגי

10 צפייה בגלריה
יהונתן מרגי
יהונתן מרגי
חולם על גראמי. יהונתן מרגי
(צילום מסך)
אחרי שביסס את מעמדו בתור אחד הזמרים הנערצים והמצליחים בישראל, החליט יהונתן מרגי שהגיע הזמן לעלות שלב ולהתניע את הקריירה גם מעבר לים, ליתר דיוק בלוס אנג'לס, לשם העתיק את מקום מגוריו ב-2022.
מרגי, שפרץ לחיינו ב"הכוכב הבא", נתן לנו כבר באודישן הראשון שלו ווייבים של כוכב בינלאומי וכולנו ידענו שמדובר רק בעניין של זמן עד שהוא יעשה את הצעד הגדול.
10 צפייה בגלריה
יהונתן מרגי אלטון ג'ון
יהונתן מרגי אלטון ג'ון
זה עוד יסתיים בדואט. מרגי ואלטון ג'ון
(צילום מסך: אינסטגרם)
"אני רץ להגשים את החלום שלי ועל הדרך לייצג את המדינה", סיפר בכתבת שער אצלנו רגע לפני שעלה על המטוס. "הדבר הזה הוא סיכון. סיכון מבחינת הקריירה, סיכון כלכלי, וגם נפשי ואישי להיות לבד. אני בכל זאת טס למדינה זרה".
בינתיים נדמה שמרגי בהחלט הולך בכיוון הנכון, והספיק לסמן וי על הופעה בתוכנית האירוח המצליחה של קלי קלרקסון ובמסיבת האוסקר השנתית של אלטון ג'ון, ששיתף בעצמו תמונה עם הזמר הישראלי וכתב: "תענוג לפגוש את מרגי, ששירו החדש Cry משלב את לחן השיר Goodbye Yellow Brick Road. מוזיקאי צעיר ומוכשר, בהצלחה עם הסינגל החדש".
השיר המדובר שמרגי סימפל, הוא כמובן אחד מלהיטיו הגדולים של אלטון.

מראש העין עד לפסגה ההוליוודית: גל גדות

10 צפייה בגלריה
גל גדות כריס פיין
גל גדות כריס פיין
אל תשכחי להודות לנו כשתקבלי את פרס האוסקר. גל גדות וכריס פיין
(צילום: Araya Doheny/Gettyimages)
אנחנו לא יודעים אם גל גדות וירון ורסאנו מתכננים להפיק סרט על סיפור חייה, אבל אנחנו יודעים שאם יהיה אחד כזה - אנחנו בטוח נצפה בו.
גדות, שהפכה לאחת מכוכבות הקולנוע החזקות והמדוברות ביותר בעולם, החלה את הרומן שלה עם הוליווד אי שם ב-2009 כשגברה על אלפי שחקניות ולוהקה לתפקי ג'יזל בסרט "מהיר ועצבני 4, לצידם של וין דיזל ופול ווקר.
10 צפייה בגלריה
פרמיירה ברבי גל גדות
פרמיירה ברבי גל גדות
אצולה הוליוודית. גדות
(צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)
אבל זו הייתה רק יריית הפתיחה עבור גדות, שחמש עשרה שנה לאחר מכן אפשר למצוא בקורות חייה הענפים תפקיד ענק ונחשק ביותר: וונדר וומן, שהפך אותה לשם מוכר בכל רחבי העולם. גם העוקבים לא איחרו לבוא וכיום היא מתחזקת חשבון עם 108 מיליון עוקבים. ואם הייתם צריכים עוד חותמת שהרילוקיישן היה מוצלח מאוד עבור הישראלית מראש העין, אז הנה הישג נוסף: היא צפויה לקבל בקרוב כוכב משלה בשדרת הכוכבים המפורסמת בהוליווד.

חולמת בספרדית: קורל סימנוביץ'

10 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ' עם בעלה, סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ' עם בעלה, סרג'י רוברטו
כי לאהבה אין מדינה. קורל סימנוביץ' וסרג'יו רוברטו
(צילום: מתוך האינסטגרם)
"הכרתי בן אדם טוב שעושה לי טוב. לא צריך לשפוט אנשים לפי הדת שלהם", הסבירה הדוגמנית קורל סימנוביץ' בריאיון ל"זמנים מודרניים", רגע לפני שנישאה לשחקן הכדורגל הספרדי סרג'י רוברטו. השניים התחתנו אחרי חמש שנות זוגיות, באחת החתונות המדוברות והמושקעות שנראו במחוזותינו.
10 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ' סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ' סרג'י רוברטו
דייט שהתחיל בברצלונה. קורל וסרג'י
(צילום: אינסטגרם)
כמו בסיפורים הכי טובים בעידן המודרני, היה זה האינסטגרם ששידך בין השניים. "הוא פנה אליי והתחלנו להתכתב. יום אחד נסעתי לחופשה בברצלונה עם המשפחה. הוא שאל אם אפשר להזמין אותי לדייט וככה זה התחיל. אמרתי למשפחה שאם הדייט הזה יהיה מוצלח, עוד אחזור לברצלונה", סיפרה סימנוביץ' שהספיקה מאז אותו דייט להעתיק את מקום מגוריה לבירה הקטאלונית ולהפוך לאמא לשניי: קאיה ודילן.
800 אלף העוקבים של הדוגמנית וכוכבת הרשת כבר רגילים לתיעוד מהחיים היפים והחופשות ברחבי העולם, והם יזכו השנה לרענון לוקיישן, אחרי שרוברטו חתם בקבוצת הכדורגל "קומו" של איטליה.

איך אומרים רילוקיישן בפורטוגזית? ירון ברובינסקי ומירב שירום

10 צפייה בגלריה
טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה
טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה
איך ידעתם שליסבון זה אחד מהיעדים האהובים עלינו? ירון ברובינסקי ומירב שירום
(צילום: אמיר מאירי )
בחודש יוני האחרון היינו הראשונים לספר לכם על המעבר של ירון ברובינסקי ומירב שירום לליסבון ביחד עם בנם לאון והכלב ג'ון.
"היי לכולם, אני מירב, בת הזוג של ירון ואמא של לאון, ואנחנו עוברים לליסבון באוגוסט עם הכלבלב ג׳ון. אשמח לדעת אם יש פה עוד ילדים\ות בגילאי 7,8", כתבה השחקנית בקבוצת הווטסאפ של ישראלים שמתגוררים בבירת פורטוגל, לשם העתיקו את מקום מגוריהם בקיץ האחרון.
10 צפייה בגלריה
פרימיירה סרט אמריקה
פרימיירה סרט אמריקה
מחכים לגלויות מאירופה. שירום וברובינסקי
(צילום: ענת מוסברג)
ואל תחשבו שמדובר רק בפלז'ר - שירום, שכבר זכתה באהדה בינלאומית בזכות הסדרה "פאודה" ומיוצגת בסוכנויות שחקנים מעבר לים, התקבלה לתפקיד בסדרה בצרפת. מאחר שהצילומים יימשכו כחצי שנה, היא והמשפחה יתגוררו בליסבון למשך תקופה מסוימת ולאחר מכן יעברו לצרפת להמשך הצילומים.

תנו לי רק יוגורט יווני: מיכל ינאי

10 צפייה בגלריה
הסלבס חוגגים ראש השנה תשפ"ד 2023
הסלבס חוגגים ראש השנה תשפ"ד 2023
מרמת השרון לאתונה. מיכל ינאי והמשפחה
(צילום: אינסטגרם)
באוגוסט האחרון ציינה כוכבת הילדים הבלתי מעורערת של הניינטיז מיכל ינאי שלוש שנים מאז שעשתה ביחד עם בעלה בן מוסקל ושלושת ילדיהם את המעבר הגדול מרמת השרון לאתונה.
"שנים פינטזנו לעבור לגור איפשהו. נצרב לי איזה משפט שמישהי אמרה לי פעם: 'אנחנו ספר, וכמה אפשר לחיות את אותו דף שוב ושוב?'. רציתי לחשוף את הילדים למשהו קצת אחר. מצד שני, זה בעיקר היה בעלי שמשך לשם. בהתחלה היעד היה תאילנד, והוא היה מכין אקסלים של הוצאות ומי נגד מי. ממש ניכנס לזה עד הסוף. הוא היה בטוח שניסע, ואני והילדים היינו צוחקים עליו", סיפרה ינאי בראיון ל"לאשה" - שנה אחרי המעבר שקרה בתקופת הקורונה.
"יוון באיזשהו מקום הצילה אותנו, את הזוגיות שלנו ואת ההורות. היא נתנה לנו אפשרות לחשב מסלול מחדש ולהיזכר מי אנחנו, מה אנחנו אוהבים ומה חשוב לנו במסע החיים הזה", שיתפה ינאי מעל דפי הכרומו בראיון החגיגי למגזין לכבוד יום הולדתה ה-50, שהביא עימו גם לא מעט תובנות: "אנחנו מודים על זה שהיינו מספיק אמיצים להזיז את הגבינה שלנו. בן התחיל את התפקיד כמנכ"ל חודש לפני שיובל נולד, וכשהגענו ליוון הוא אמר, 'אני ממש לא מכיר את הילד שלי'. היה מקסים לראות איך הם יצרו מערכת יחסים כמעט מחדש".
10 צפייה בגלריה
מיכל ינאי
מיכל ינאי
הקורונה הניעה אותם להעז. ינאי ומוסקל
(צילום: אמיר מאירי)