בעידן האינסטגרם חייהם של הסלבס מונחים על המגש מידי בוקר, אין סודות ואין מסתורין. אנחנו מעודכנים במה הסלבס אוכלים, איפה הם מבלים וגם החלקים המעניינים יותר - הזוגיות החדשה, ההיריון הטרי, הפרידה הכואבת ומעבר הדירה. אמש (ג'), חשפנו כאן את החתונה הסודית של השחקנים תומר קאפון ואוטרל בן שושן, שהסתירו בשנים האחרונות את נישואיהם שהתרחשו מעבר לים ומתחת לרדאר . אז למה בעצם לא להיות כמו יתר המפורסמים ולהעלות פוסט מרגש, ואיזה עוד סודות הסלבס מסתירים מאיתנו ומנסים לשמור לעצמם, הרחק מהעין של הציבור הרחב?
תומר קאפון ואורטל בן שושן הכירו בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, אבל הפכו לזוג רק אחרי שקאפון פרש מלימודי המשחק באמצע השנה הראשונה. כבר 12 שהם מנהלים מערכת יחסים בשקט והרחק מהעין הציבורית והתקשורתית, אך שאלה מקרית באירוע מתוקשר, גרמה לשחקן לחשוף את הסוד: "אני נשוי כבר הרבה זמן. חיים באושר ועשור עד עצם היום הזה, והוסיף: ״כששואלים אותי אני מספר. לא מסתתר משום דבר ולא מחביא כלום״. אז איך לא ידענו? השניים דוגלים בשמירה על החיים האישיים שלהם - אישיים, גם כבודדים וגם כזוג.
4 צפייה בגלריה
הם נשואים, הידעתם? תומר קאפון ואורטל בן שושן
הם נשואים, הידעתם? תומר קאפון ואורטל בן שושן
הם נשואים, הידעתם? תומר קאפון ואורטל בן שושן
(צילום: אמיר מאירי)
חלק מהדרישות הלא רשמיות בלהיות מפורסמים, זו החשיפה מול הציבור, לספר, לשתף, שכולם ידעו עליך מה שאתה רוצה שהם ידעו ולתת להם הרגשה שזה הכל, אבל יש כאלה שמעדיפים להישאר פרטיים וסודיים, להתמקד באומנות ובעשייה ולא ברכילות. קאפון שנחשב לאחד השחקנים הישראליים המצליחים מעבר לים, מתגורר בארה"ב בשנים האחרונות לצד אורטל, כך שהרבה יותר קל להם להסתיר סוד.
אבל הם לא היחידים. מאז ומתמיד היו את הכוכבים שאוהבים את הפרטיות שלהם ומעדיפים להימנע מחשיפה תקשורתית, כל אחד מסיבותיו . גם כתבת החדשות אדווה דדון התארסה בחודשים האחרונים לשחקן ידין גלמן, והשניים הצליחו להחריש את האירוע המשמח הזה. בעידן של רשתות חברתיות, העוקבים לא מפספסים אף פרט, כך שהטבעת המנצנצת על אצבעה של דדון, הסגירה את האירוסים המוכמנים והבשורה הגיעה לקהל הרחב, כי מה לעשות, סודות זה לא הקטע של 2024, בטח לא כשאת על המסך כל ערב ואולי לשים את הטבעת בכספת זה לא כזה רעיון גרוע. ההצעה שהתרחשה במהלך חופשה זוגית, שבועות לפני ה-7 באוקטובר, כך שאפשר גם להאשים את המלחמה בעמימות. מצד שני, אם תגללו בחשבונות האינסטגרם של השניים, לא תמצאו יותר מידי אזכורים לזוגיות, מלבד לפרסומים שהגיעו בעקבות המלחמה כשגלמן נפצע.
4 צפייה בגלריה
ידין גלמן אדוה דדון
ידין גלמן אדוה דדון
שם טבעת עילה, אבל בי שאף אחד ידע. אדווה דדון וידין גלמן
(צילום: אינסטגרם)
השחקן מיכאל מושונוב ואשתו שירן קריחלי התחתנו לפני שנתיים וחצי, ולפני כארבעה וחצי חודשים הפכו להורים לבת בשם מיה. רק בתחילת השבוע השניים בישרו על המאורע, שהצליחו לשמור מתחת לרדאר לא מעט זמן. מושונוב וקריחלי הם לא מהאנשים שמככבים במדורי הרכילות על בסיס קבוע, לא יושבים להם צלמי פפראצי מתחת לבית ואין להם חשבונות אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים שמחכים מידי בוקר לסטורי שלהם, מה שהופך את ההסתרה לקלה. בנוסף, כמו רבים, השניים העדיפו לשמור את האירוע המשמח הזה, בתקופה כל כך מדממת, לעצמם.
היריונות בביצה, שידועים כדבר רגיש מאוד, הרי שמדובר בעניין רפואי רגיש, נשמרים בסוד בחודשים הראשונים. לא מעט מפורסמות שמרו על הבטן הקטנה מתחת לבגדים גדולים, גם בחודשים הרבה מתקדמים הרבה יותר, אפילו שכבר כולם ידעו, דיברו ואי אפשר היה באמת להסתיר. ישנן כאלה על מסך הטלוויזיה שלנו שיושבות בהיריון, כאלה שמצטלמות לקמפיינים ומגיעות לאירועים מתוקשרים, כשההיריון שלהן כבר מזמן לא סוד, אך באופן רשמי, איש אינו אמור לדבר. גם כאן יש מספר סיבות, אחת מהן ברוח התקופה, ממש כמו של מושונוב - לא לערבב את השמחה האישית בעצב הציבורי. סיבה נוספת היא הרגישות של בדבר. השבריריות שבהיריון גורמת ללחץ ואי וודאות בחודשים הראשונים, ורוב הנשים, מפורסמות או לא, יעדיפו לעבור בשקט את החודשים הראשונים, עד שיעברו את הבדיקות הנדרשות.
4 צפייה בגלריה
מיכאל מושונוב תינוקת מיה
מיכאל מושונוב תינוקת מיה
הבת הסודית שלו. מיכאל מושונוב
(צילום מסך: אינסטגרם )
שביט ויזל לדוגמה, שעברה הפסקת היריון בעבר, החליטה להשאיר את ההיריון הראשון שלה מתחת לרדאר התקשורתי. חודשיים בלבד לפני שילדה, חשפה את ההיריון בראיון ל-7 לילות ואמרה: "אני בהתרגשות זהירה מאוד, אחרי כל בדיקה יורדת אבן מהלב ואני מחכה לבדיקה הבאה. הגעתי לשלב שאני רוצה כבר שיידעו, פשוט חיכיתי להבין שהכל בסדר".
גם פרידות רבות בביצה נשמרים בסודי סודות, חלקן עדיין לא נחשפו לציבור הרחב. כאן נכנס עניין אחר - שמירה על הילדים. למפורסמים, בעיקר אלה עם הילדים קטנים בבית, מנסים לשמור על גירושים ופרידה כדי להגן על ילדיהם, שנמצאים במסגרות חינוכיות וידועים בתור "הילדים של", מה שעלול למשוך אליהם אש ולפגוע בהם. ישנם מקרים שמתרחשת פרידה, והילדים עדיין לא יודעים ממנה, כי כמו בכל משפחה, ההורים רוצים לעשות את זה באופן מסודר ואישי ושהילדים לא יגלו על כך במדורי הרכילות חלילה, דבר שיכול לגרום עוגמת נפש רבה, עוד יותר ממה שהפרידה עצמה תייצר עבורם.
4 צפייה בגלריה
עד שכבר אי אפשר להסתיר. שביט ויזל
עד שכבר אי אפשר להסתיר. שביט ויזל
עד שכבר אי אפשר להסתיר. שביט ויזל
(צילום: מוטי לבטון)