כמו לא מעט אנשים, מגישת החדשות ומנחת הטלוויזיה המיתולוגית דליה מזור, חיפשה עם פרוץ המלחמה מקום שבו תוכל להתנדב ולתרום בעצמה. תחילה היא התנדבה בחמ"ל של עיריית הרצליה בה היא מתגוררת - מיינה בגדים עבור מפונים וארזה משלוחים לחיילים - אך עם סגירתו, חיפשה התנדבות שלא תדרוש ממנה מאמץ פיזי שיקשה עליה (למרות שלא הייתם מנחשים בחיים, השבוע היא חוגגת 74).
2 צפייה בגלריה
דליה מזור
דליה מזור
מתנדבת במה שהיא יכולה. דליה מזור
(צילום: ג'ני ירושלמי, דוברות איכילוב)
השבוע, נתקלנו באושיית הטלוויזיה המיתולוגית בחניון של איכילוב, וגילינו שהיא מתנדבת מטעם איכילוב. "המודעה של בית החולים הגיעה אליי דרך שוטטות אינטרנטית באתרים לחיפוש פעילות התנדבותית שאוכל לבצע", מספרת מזור. "מאחר שאין לי הכשרה רפואית, תפס את עיניי נושא ההסעות - אני אוהבת לנהוג, ואם בזה אני גם עוזרת למישהו, מה טוב. צלצלתי, והוסיפו אותי לווטסאפ של מערך ההיסעים".
וכך, מגישת החדשות במיל' מקבלת הודעות בווטסאפ, ומסיעה את יצחק - מפונה מקרית שמונה - חזרה מטיפול הדיאליזה שהוא נזקק לו, אל בית המלון שאליו פונה. "אנחנו משוחחים בדרך על החיים, על המשפחה, וכבר מכירים זה את זו. יצחק היה נהג סמי טריילר בעברו, ומכיר את תל אביב טוב ממני. איתו אני מוותרת על וויז, ונוהגת רק בהכוונתו".
מזור לא מסתפקת רק בזה, ופעם בשבוע נוסעת לסייע במשק לגידול מלפפונים בעמק חפר, שהפועלים הזרים עזבו עם תחילת המלחמה. "מעניין לגלות איך אפשר להתחבר לעבודות שמעולם לא היית מעלה בדעתך לעשות - הזמן טס כשעוסקים במיון ואריזת מלפפונים, ועל הדרך פוגשים את ישראל היפה", סיכמה.
2 צפייה בגלריה
יפה מבפנים ומבחוץ. דליה מזור
יפה מבפנים ומבחוץ. דליה מזור
יפה מבפנים ומבחוץ. דליה מזור
(צילום: שוקה כהן)