בלי ששמנו לב, השחקנית וכוכבת הנוער אליאנה תדהר חוגגת היום (ד') את יום הולדתה ה-30 כשמאחוריה 11 פסטיגלים (ועוד אחד בדרך), סדרות, סרטי קולנוע, מחזות זמר ואפילו סינגלים שכבשו את הפלייליסט. אז מה עוד נותר לאחל לה? פגשנו את מי שביססה את מעמדה ככוכבת הילדים הנצחית (סליחה מיכל ינאי), על סט צילומי קמפיין החורף של דלתא, רגע אחרי שחזרה מחופשה בחו"ל וגילינו סופרסטארית שבאה לעבוד ולא מתרגשת מהחלפת הקידומת.
"מה, לקנות אופנוע?" היא צוחקת על סממני משבר הגיל, "לא, אני לא אקנה אופנוע בחיים. לא אופנוע ולא קעקועים. מעניין מה הייתי עושה אם באמת היה לי משבר גיל".
תדהר מודה שהיא רואה שינויים קטנטנים בעקבות הגיל, אבל כאמור, ממש לא מתרגשת. "קודם כל יש לי פחות שיער, יש לי שיער דליל, אני צריכה לקחת ויטמינים. יש לי קמטוטים, עניינים, זה חלק מהדברים. אובייסלי לא נראים אותו הדבר בגיל 20 ובגיל 30 ובינתיים אני סבבה עם זה".
יש פעמים שאת אומרת לעצמך "טוב די, נתקן קצת"?
תשמע, כרגע אני חושבת שעדיין לא אבל יש מצב שאגיע לזה. כרגע אני בטוב".
3 צפייה בגלריה
אליאנה תדהר
אליאנה תדהר
קמפיין חורף בשיא אוגוסט. אליאנה תדהר עולה על פיג'מה
(צילום: שי פרנקו)
את תדהר פגשנו בבאולינג ברמת גן, מה שבאופן בלתי נמנע הוביל לשאלות על הקהל המרכזי שלה - ילדים ובני נוער. "אני חושבת שמה שיפה בקהל שלי זה שהוא מתבגר איתי", היא חושבת רגע ומוסיפה: "זה הקהל הכי חם ואותנטי שיש. הם אוהבים אותך באמת".
זה קצת מפחיד לאבד קהל כזה.
"אבל אני לא אאבד אותו. לא. אני עושה בחירות שגורמות להם ללכת איתי את הדרך. אני לא אומרת שהם צבא שעוקב אחריי אבל אני ממש לא בקטע של לסגור את הדלת הזו".
ואיך היא מסכמת שנה של נישואים ללי בירן, כמה שואלים אותה על ילדים, מה היא מאחלת לעצמה והאם היא מוכנה כבר להיות אמא? צפו בווידאו בראש הכתבה.
3 צפייה בגלריה
אליאנה תדהר
אליאנה תדהר
עובדת על אלבום?
(צילום: שי פרנקו)
3 צפייה בגלריה
אליאנה תדהר
אליאנה תדהר
הלם שאת חוגגת 30!
(צילום: שי פרנקו)
צילום: שי פרנקו