הפרידה והסיפור מאחוריה: אייל גולן ודניאל גרינברג

6 צפייה בגלריה
יכולים להנתחם בעובדה שהסיפור שלכם היה המדובר ביותר השנה. דניאל גרינברג ואייל גולן בתקופה הזוגית שלהם
יכולים להנתחם בעובדה שהסיפור שלכם היה המדובר ביותר השנה. דניאל גרינברג ואייל גולן בתקופה הזוגית שלהם
יכולים להנתחם בעובדה שהסיפור שלכם היה המדובר ביותר השנה. דניאל גרינברג ואייל גולן בתקופה הזוגית שלהם
(צילום: אינסטגרם)
אחרי שנתיים של נישואים במהלכן הביאו לעולם יחד שני ילדים: מיאל ורון, חתונה מתוקשרת שהקורונה איימה לבטל, אינספור אייטמים במדורי הרכילות וכמובן שלל תמונות וסטוריז מחיי הנישואים, בינואר האחרון נפגשו גרינברג וגולן על מדרגות הרבנות - רק שהפעם בכיוון ההפוך - וחתמו את הפרק הזה של חייהם. יותר מהידיעה על הפרידה שלוותה בהודעה מסודרת לתקשורת שיצאה על ידי איש יחסי הציבור של גולן, רני רהב, מה שכולכם רציתם לדעת הוא מה עמד מאחורי הפרידה שלא ירדה מהכותרות במשך תקופה ארוכה.
אנחנו כמובן יצאנו לחקור עבורכם מה בדיוק קרה מאחורי הקלעים של הפרידה בכתבה שהכתה גלים בביצה וגרמה לכולם לדבר עליה. "שקר האינסטגרם: מאחורי הפרידה של אייל גולן ודניאל גרינברג" היא הכתבה הנצפית ביותר לשנת תשפ"ב באתר Pplus ואנחנו לגמרי יכולים להבין למה. בזמן שגולן וגרינברג שמרו על זכות השתיקה, תמיד אפשר לסמוך על אנשים קרובים בסביבתם שידעו לספר לנו את מה שאנחנו רוצים לשמוע.
תשעה חודשים אחרי הפרידה שהרעידה את הביצה, אפשר להכריז שקאמבק זוגי ממש לא באופק, כשגרינברג הייתה הראשונה מבין השניים שהמשיכה הלאה ולכמה חודשים אף הספיקה לחבוק זוגיות ומדוברת עם תום שקד. ותאמינו או לא, גולן עדיין שומר על סטטוס רווק.

רמי וריטה היו גאים: החתונה של משי קלינשטיין

6 צפייה בגלריה
לא בזבזו אפילו שניה. משי קלינשטיין ומתן מוצפי
לא בזבזו אפילו שניה. משי קלינשטיין ומתן מוצפי
לא בזבזו אפילו שניה. משי קלינשטיין ומתן מוצפי
(צילום: אמיר מאירי)
לא מעט חתונות סיקרנו השנה בביצה כשעננת הסגרים והמגיפה העולמית כבר מאחורינו, אבל זו של השחקנית והזמרת משי קלינשטיין ובן זוגה מתן מוצפי הצליחה להתעלות מעל כולן. השניים נישאו בחודש מרץ האחרון, שמונה חודשים אחרי ההצעה המדוברת ונדמה שכל המדינה רצתה לקחת חלק בחגיגה, ואנחנו הצלחנו לספק לכם את הדרישה - אפילו בלי שתצטרכו להביא מתנה.
אולי זו העובדה שמתחת לחופה זכינו גם לאיחוד מרגש של ההורים הנרגשים של הכלה, רמי וריטה שזכו ללוות את הבת הבכורה ביום המרגש, או העובדה שהאירוע עצמו כלל שלל הופעות אורח שכל חתן וכלה יכולים רק לחלום עליהן וכמובן רשימת אורחים מפוארת למדי שכללה את החברים הטובים מהתעשייה: תום אבני ולירז צ'רכי, חן אמסלם, דר זוזובסקי ואפילו אשת ראש הממשלה ליהיא לפיד.
ומה חדש בגזרה של בני הזוג? לשולחן החג יגיעו הנשואים הטריים כשכולם כבר יודעים שהם מצפים לבן בכור, נכד ראשון לסבא רמי וסבתא ריטה. רק מלקרוא את זה אנחנו מקבלים צמרמורת.

אהבה קצרה: הזוגיות של אסף גרניט שכולם רצו לדעת עליה

6 צפייה בגלריה
אסף גרניט בת זוג קרן כפכפי
אסף גרניט בת זוג קרן כפכפי
אסף גרניט ובת הזוג במיל' קרן כפכפי
(צילום מסך: אינסטגרם)
נכון שיש זוגות שהחזיקו יותר זמן השנה וסיפורי אהבה גדולים ומעניינים לא פחות, אבל היו אלה השף אסף גרניט (44) והשחקנית קרן כפכפי (28) שהצליחו להתברג גבוה ברשימת האייטמים הכי מדוברים של השנה. לפני שנה השם קרן כפכפי לא צלצל מוכר לרוב האזרחים במדינה, אבל השחקנית בוגרת בית הספר למשחק של יורם לוינשטיין שעושה את צעדיה הראשונים בתחום, זינקה לכותרות כשהיינו הראשונים לספר לכם על הזוגיות בין השניים.
חצי שנה נמשך סיפור האהבה הזה, שכלל חופשות משותפות בפריז ואפילו תמונת אינסטגרם אחת ששברה את הרשת (שבהתאם לנסיבות כבר נמחקה מהפיד אבל תודה לאופציה לעשות צילום מסך), לפני שהסתיים. עדות נוספת לעניין שהשף המצליח מעורר בקוראים הגיעה בכתבה בה הבאנו לכם בבלעדיות תמונות זוגיות של השניים. זה קרה כשכפכפי קפצה לבקר את גרניט על סט צילומי קמפיין חדש לחברת "אלבר" ובין טייק אחד לשני, זכה השף לביקור פלוס חיבוק ונשיקה מבת הזוג היפה. מודים, התמונות הצליחו לרגש גם אותנו כי לא זכרנו מתי ראינו ככה (או בכלל) את גרניט.
כאמור, הרומן הגיע רק לשלב המנה הראשונה, ועוד לפני שהתחלנו לחשוב על קינוח, סיפרנו לכם ראשונים שהשניים כבר לא ישנים כפיות. מאז גרניט שומר על ססטוס הרווק המבוקש וכמובן על כוכב המישלן שלו, אבל השניים הצליחו להוכיח לנו שאפשר להיפרד ולהישאר חברים. זה קרה כשגרניט הגיע לבשל ביום ההולדת ה-28 של כפכפי, מה שאומר שאולי הגיע הזמן שאנחנו נסיר את החסימה בווטסאפ מהאקס.

השילוש הקדוש: מאורסת, נשואה ובהריון - השנה של נסרין קדרי

6 צפייה בגלריה
עברו בשנה מה שזוגות אחרים עושים בעשור. נסרין קדרי ורום שמיר
עברו בשנה מה שזוגות אחרים עושים בעשור. נסרין קדרי ורום שמיר
עברו בשנה מה שזוגות אחרים עושים בעשור. נסרין קדרי ורום שמיר
(צילום: אליה דרעי )
תשפ"ב הייתה בהחלט אחת השנים המשמעותיות בחייה של הזמרת נסרין קדרי, ולא מן הנמנע שיום אחד היא תהפוך לסרט קולנוע או ליתר דיוק, טלנובלה יומית. ותסמכו עלינו, יהיה מדובר בהצלחה מסחררת עם כל המוטיבים שיהפכו אותה ל"כלה מאיסטנבול" הבאה, כולל האשמות בכישוף ועד לחתונה מפוארת. קדרי, שתהפוך בקרוב לאמא, יכולה לשבת בנחת כשבעלה הטרי רום שמיר לצידה, בזמן שאנחנו נזכיר לכם איך זה נראה מהצד שלנו.
הסיפור מתחיל עם פפראצי זוגי ראשון של השניים בליל חורף קר בינואר האחרון, שמספק לכולם הצצה למערכת היחסים החדשה. השניים הופתעו מאוד לראות אותנו, ואלמנט ההפתעה יחזור עוד כמה פעמים בסיפור של קדרי ושמיר, ששלף טבעת אירוסים שלושה חודשים בלבד אחרי ההיכרות, בהצעת נישואים מתוקשרת שמופצת לכל מערכות הבידור.
עבור קדרי מדובר בפעם השנייה בחייה בה היא זוכה לקבל טבעת, אבל מה שיגיע אחרי לא דומה לשום דבר שהיא הכירה לפני, או לפחות אנחנו. יומיים אחרי הצעת הנישואים, הרגשנו שאנחנו צריכים למלא את חובתנו לזמרת האהובה ויצאנו לחקור אודות הארוס הטרי שצעיר ממנה ב-12 שנה. כמו תמיד, המקורבים לא היססו לדבר כשדאגו לעדכן אותנו שמשפחתו של שמיר עוד מנסה לעכל את הארוסה החדשה. "הם לא אהבו את העובדה שהיא מבוגרת ממנו בהרבה שנים וגם את העובדה שהיא ערבייה", חשפנו בפנינו יודעי דבר, ותאמינו או לא, המילה "כישוף" גם נזרקה לאוויר כשהיה מי שטען שקדרי היא לא רק זמרת אלא גם כישפה את בן זוגה. עוד לפני שהספקנו לעכל את הפרק הנוכחי, הזוגיות של השניים קיבלה תפנית מרשימה כשנודע שקדרי בהריון ראשון, ימים ספורים בלבד אחרי שאמרה כן להצעת הנישואים. פרק השיא של העונה כמובן נרשם חודשיים אחרי מול 1,300 איש בחתונה של השניים. שלוש שמלות החליפה הכלה ההריונית, באירוע שחולק לשני חלקים: טקס חופה שנערך בנוכחות עשרה בני משפחה וחברים קרובים ונוהל על ידי הרב חיים אמסלם והרב דודו דרעי שליווה מקרוב את תהליך הגיור של קדרי בספטמבר 2018 בו גם הוסיפה את השם "ברכה", ומסיבת ענק עם כל החברים מהביצה.
בזמן שאנחנו עדיין מתאוששים מחתונת הענק, הנשואים הטריים החליטו לפלפל קצת את מערכת היחסים והדרך הכי טובה בימינו היא למחוק תמונות אינסטגרם משותפות. זה קרה כחודש אחרי החתונה, כשמחשבון האינסטגרם של הנשואה הטרייה נעלמו כל התמונות המשותפות עם בעלה הטרי כאילו לא היו - כולל אלו מיום החתונה - וקדרי אף הגדילה לעשות והסירה את שם משפחתו של שמיר מהפרופיל לזמן מה. והנה, קיבלתם דרמה יומית מהמשובחות של השנה.
מאז קדרי ושמיר הספיקו להשלים, ואנחנו מחכים בקוצר רוח לרגע שנוכל לספר לכם על התינוק שהגיע במזל טוב.

כמו איזה שני משוגעים: הפרידה של יעל שלביה מברנדון קרויף והזוגיות עם עומר אדם

6 צפייה בגלריה
יעל שלביה עומר אדם
יעל שלביה עומר אדם
יעל שלביה ועומר אדם
(צילום: אינסטגרם)
את ראש השנה אשתקד בילתה הדוגמנית המצליחה יעל שלביה בזרועותיו של בן הזוג דאז, איש העסקים המיליארדר ברנדון קרויף, אבל את הברכות השנה על התפוח בדבש היא תעשה כשלצידה בן הזוג החדש, ומי שהיה עד לפני כמה חודשים רק על תקן ידיד, הזמר עומר אדם. בדומה לפרידה של אייל גולן ודניאל גרינברג, הקוראים התעניינו מאוד בפרידה עצמה אבל הקליקו פי כמה על הסיפור שמאחוריה, זה שאף אחד מהם לא ישתף בחשבון האינסטגרם שלו.
שלוש שנים החזיקה מערכת היחסים בין שלביה לקרויף שהפכו במהרה לכוכבי מדורי הרכילות, כשלאורך השנים שלביה מחזקת את מעמדה כאחת מהדוגמניות הגדולות בביצה. עוד בטרם נודע על הפרידה בחודש מרץ האחרון, שמועות על משבר ריחף מעל השניים, עד האישור הסופי. "זו הייתה פרידה חד צדדית", סיפרו לנו מקורבים לשניים.
את הגרסה המלאה של שלביה לפרידה אולי נוכל לראות בעונה הקרובה של "מחוברים" שם היא לוקחת חלק, אבל אנחנו כבר דאגנו לעדכן אתכם שאחת הסיבות לפרידה היא ש"הוא רצה להתקדם. הוא רוצה משפחה וילדים והיא לא". עוד לפני שהספקנו לעכל את הפרידה, צצו שמועות שהלכו והתחזקו על התחממות בגזרה בין שני הידידים הטובים, שלביה ואדם, וחודשיים אחרי הייתה זו התמונה הזוגית הראשונה של השניים שנתנה את האישור הרשמי - יש פאוור קאפל חדש בישראל. מאז שלביה כבר סיפקה לנו כותרת על זה ש"אדם יכול להיות אבא מדהים", ואנחנו אמנם לא רוצים להיות כמו הדודות הקרציות, אבל מחכים בשקט לטבעת.

תעשי רק מה שאת אוהבת: עדן אלנה משנה כיוון

6 צפייה בגלריה
עדן אלנה
עדן אלנה
עדן אלנה
(צילום: אמיר מאירי)
לא רק סיפורי אהבה, פרידה ומה שעומד מאחוריהם, הצליחו לעניין אתכם השנה ולרשימה המכובדת נכנסת גם נציגת ישראל לאירוויזיון, עדן אלנה, שהחליטה לשנות כיוון, לפחות לעת עתה. הזמרת, שבקורות החיים שלה מופיעות שתי זכיות בתוכניות ריאליטי - "אקס פקטור" ו"הכוכב הבא לאירווזיון", עשתה לנו הרבה כבוד כשהעפילה לשלב הגמר באירוויזיון שהתקיים בהולנד ב-2021 והתברגה במקום ה-17.
מאז הספיקה אלנה לסמן וי גם על השתתפות בפסטיגל ולעשות לעצמה שם בתעשייה, אבל בחודש יולי האחרון סיפרנו לכם שהזמרת רוצה קצת הפסקה. בפפראצי בלעדי פגשנו את אלנה בעבודתה החדשה כמארחת במסעדה בתל אביב, והופתענו לגלות כי הכוכבת החליטה לשנות כיוון. "עדן רוצה קצת שקט ממוזיקה ומהופעות", אמר לנו אז מקורב שביקש להישאר בעילום: "היא הפסיקה לקחת הופעות. היא באה לצילומים לקליפ של שחר טבוך בגדר טובה חברית. היא פשוט פרשה, היא סירבה לעבודות של הרבה כסף". גם מערכת היחסים של הזמרת עם הליקון ארומה מיוזיק הגיעה לסיומה כשמהחברה נמסר לנו שבהחלטה משותפת הוחלט שלא להאריך את הסכם העבודה ביניהן וכי עדן אלנה שוחררה מהחברה. אנחנו מחכים לעדכונים - מה היא רוצה לעשות בשנת תשפ"ג.