לפני שבועיים, רגע לפני תחילת יום צילומי הקמפיין הראשון שלה למותג האופנה "טופ טן", הדוגמנית עדן פינס התעוררה עם פנים נפוחות. הצילומים התבטלו ופינס מיהרה לקבל איבחון וטיפול רפואי.
אחרי שהתאוששה, פגשנו אותה ביום הצילומים החדש כדי לשמוע ממנה על אותו מקרה מלחיץ ומה גרם לו. בנוסף, מסתבר שלכוכבת, שביטלה לאחרונה חתונה וחזרה לחיי הרווקות, יש מחזר סודי - ששולח לה פרחים ומתנות לביתה ואפילו לצילומים שלה בחו"ל. האם זה מטריד אותה? לא ממש. צפו:
עדן פינס בראיון על המחזר הסודי
(צילום: מיכאלה חזני)
עדן, איך את מרגישה? "הרבה יותר טוב מלפני שבוע. האמת שזה היה מלחיץ. הרגשתי ממש חלשה וכשהלכתי לשטוף את הפנים, העברתי את היד וקלטתי שיש לי פה ג'ולה. הרמתי את הראש למראה וראיתי נפיחות. היו לי כאבי תופת, וזה היה מראה לא נעים ואי אפשר היה להצטלם ככה".
מה עבר לך בראש? "קודם כל חשבתי על היום צילום, על הצוות והאנשים שהתאגדו ליום הזה, ושבמצב שלי נטפל אחר כך. והתסריטים שאתה מריץ בראש, מה עושים? זה יישאר, זה לא יישאר? אחרי כמה שעות נרגעתי, כשראיתי את הרופא".
חשבת מה זה יכול להיות? "בטח. אולי זו תגובה אלרגית, חשבתי מה אכלתי או עשיתי לא בסדר, אבל לא זכרתי משהו יוצא דופן. הרופא אמר שזו כנראה זו תגובה אלרגית ונתן לי סטרואידים. זה לא כיף אבל תוך 48 שעות זה הסתדר".
3 צפייה בגלריה
עדן פינס טופ טן
עדן פינס טופ טן
הנפיחות עברה. עדן פינס
(צילום: דודי חסון)
ולנושא קצת יותר משמח - יש לך מחזר חדש וסודי שסיפרת עליו ברשתות. "יש כמה מחזרים, אני בחורה מחוזרת".
אני מבין שאת כבר יודעת מי זה. "ברור שאני יודעת, אני 144. לקחו כמה ימים עד שהבנתי במי מדובר".
לפני שפינס עלתה על זהותו של המחזר, הוא הפתיע אותה עם משלוחי פרחים עד הבית - אבל לא רק, אלא גם אל מעבר לים, כשעבדה בחו"ל: "זה היה מאוד מאוד מפתיע. בארץ אני אומרת סבבה, סיטואציה, אבל זר פרחים לסן טרופה? עבודה יפה".
זה לא מלחיץ שהוא יודע איפה את גרה ומצטלמת? "בהתחלה זה מלחיץ אבל בסדר, מתרגלים".
זה משהו שיכול להתפתח? "אני לא מרגישה שיש משהו באופק, אבל זו הרגשה מאוד נחמדה להיות מחוזרת. כדי להגיע למצב של דייט צריך להיות קצת מעבר. חיזורים זה מגניב ורומנטי ומקסים, אבל תהיה אינטלקטואל, תביא לי משהו להבין. דווקא לא דברים חומריים - להפך. אני חושבת שכדי להגיע למצב שאתה מפנה מהזמן שלך, נפגש עם בן אדם נותן הזדמנות למשהו שהוא יותר רגשי, זה צריך להיות הרבה יותר עמוק ורוחני".
3 צפייה בגלריה
עדן פינס טופ טן
עדן פינס טופ טן
איך אפשר שלא לחזר?
(צילום: דודי חסון)
פינס מנחה בימים אלו את הריאליטי החדש "לאב איילנד", שזכה עד כה לתגובות לא ממש מפרגנות מהמבקרים והצופים.
אומרים שזה קצת קרינג'י. "לא יודעת אם הייתי משתמשת במילה קרינג'. אני מאמינה שלקחו בחשבון שזה משהו שונה בנוף. יש לנו כל מיני אוכלוסיות במדינה, ולאוכלוסייה מאוד גדולה זה דווקא כן מתאים. זה משהו קצת רענן, קצת פרשי, קצת צעיר, קצת חצוף. חסרים לנו בזמן האחרון דברים כאלה".
צפו בריאיון המלא בראש העמוד!
3 צפייה בגלריה
עדן פינס טופ טן
עדן פינס טופ טן
עדן פינס
(צילום: דודי חסון)