3 צפייה בגלריה
ספיר ברמן בר אווסקר יצחק
ספיר ברמן בר אווסקר יצחק
מרגש. ספיר ברמן ובר אווסקר יצחק
(צילום: הדס רנדלר)
שנה לאחר שהחלו לצאת באופן רשמי, שופטת הכדורגל ספיר ברמן קיבלה הערב (ג') הצעת נישואים מבת זוגה בר אווסקר יצחק. השתיים הקפידו לתחזק זוגיות פוטוגנית וצמודה במיוחד וכעת הגיע הזמן לעלות שלב.
אווסקר יצחק, מנכ"לית פרוייקט גילה להעצמה טרנסית מתל אביב, וברמן הכירו בפגישה מקרית בבית קפה ומשם הכל היסטוריה. מחכים להזמנה!
3 צפייה בגלריה
ספיר ברמן בר אווסקר יצחק
ספיר ברמן בר אווסקר יצחק
למסגר ולתלות על הקיר!
(צילום: הדס רנדלר)
באפריל 2021 הודיעה ברמן במהלך מסיבת עיתונאים על החלטתה לעבור תהליך להתאמה מגדרית וכי מעתה ואילך היא תזדהה כאישה ותענה לשם ספיר.
"בסביבות גיל 11. חיכיתי שאמא תלך לישון צהריים. אבא לא היה בבית. נכנסתי לחדר האמבטיה ונעלתי את המגפיים של אמא, בדקתי איך זה. התחושה הייתה מרגשת, מעין סיפוק של ממש, זה היה מדהים, רגע שבאמת מעצב עבורי, שבו אני מבינה לראשונה שמשהו אצלי מתנהל אחרת, מרגיש אחרת, שאני רוצה לשים בגדי לבוש נשיים", סיפרה ברמן בריאיון ל"7 ימים" ביולי 2021. "בראש שלי הייתה הבנה שזה לא המקרה של 'איזה חמוד הוא מנסה את הנעליים של אמא שלו'. חשבתי, אם תופסים אותי מה אני אומרת עכשיו, איך אני מסבירה את זה?".
בריאיון סיפרה ברמן גם על בת הזוג הקודמת שנפרדה ממנה עם יציאתה מהארון. "החלטתי שאני מספרת לה את האמת עליי אחרי שבע שנים של זוגיות ומשק בית משותף בקריית חיים. באותם ימים גם התחלנו לדבר על נישואים. לא בקטע של מתי, אבל תמיד ראינו את הזוגיות שלנו לטווח ארוך ובעצם את העתיד שלנו יחד, ואפילו דיברנו על כמה ילדים אנחנו רוצים. עלו בינינו כל המחשבות של זוג שכבר שנים יחד. לקראת הסגר השלישי בקורונה התחזקה בי ההרגשה שאני חייבת לספר לה", שיחזרה ברמן בריאיון ותיארה את הרגע: "בלילה שלפני לא נרדמתי ואפילו היה בי רצון להקיא. קמנו בבוקר, והחלטתי שאני מספרת לה. התיישבנו בסלון, ואחרי חמש דקות של מבטים ומבוכות ומחשבה איך אני אומרת את זה, פשוט יצא ממני: 'אני רוצה להיות אישה'". בת הזוג עזבה את הבית המשותף למחרת היום, וברמן אמרה אז: "זה מאוד לגיטימי ואני מבינה את המקום שלה ואת השאלות ואת הרצון שלה לדעת".
3 צפייה בגלריה
ספיר ברמן בר אווסקר יצחק
ספיר ברמן בר אווסקר יצחק
כלה וכלה!
(צילום: אינסטגרם)