3 צפייה בגלריה
בר זגה שחר חיון רדיו ynet
בר זגה שחר חיון רדיו ynet
שחר חיון ובר זגה
(צילום: ynet)
שחר חיון היא כבר לא "רק" כוכבת רשת, היא דוגמנית מצליחה, טיקטוקרית עם 390 אלף עוקבים, שחקנית וגם בת הזוג של און, יורש העצר הצעיר בבית משפחת רפאלי. לאחרונה היא גם קטפה תפקיד ראשי ראשון בסדרה "פול ספיד" שתעלה בניקולודיאון - אבל בינתיים היא הגיעה להתארח בתוכנית הרדיו של בר זגה ולספר על התהילה, הזוגיות ומה שביניהם.
"מי היה מאמין", הכריזה חיון עם החיוך הגדול שלה, וסיפרה קצת על הסדרה. "אני משחקת לצידם של בן סולטן ונאיה פדרמן, שהם חברים ממש טובים. הם אנשים סופר מוכשרים ולראות אותי על המסך יהיה מצחיק". לזכותנו, אגב, ייאמר שאנחנו האמנו בחיון מהרגע הראשון.
חיון מלאת כריזמה וביטחון, ובלי להתבלבל היא אומרת שהיא לא מוטרדת מהביקורות. "אם יגמרו אותי, אז שיגמרו. אני אשתפר. זה כל היופי! ברגע שנכנסתי חתמתי על חוזה דמיוני, 'יגידו עליי ככה ויגידו עלייך ככה' אבל אני אהיה בשלי'".
זה מלחיץ.
"לא, למה מלחיץ? אם אתה בן אדם טוב ואתה הולך בדרך הישר ואתה לא מלכלך על אנשים ויש לך את המיקוד שלך - למה שזה יפגע בך? אני רואה את החיים כמידה נגד מידה. אם אני עושה טוב אז למה שיעשו לי רע? אבל גם אם זה יקרה - ארים את הראש ואשתפר. יהיה פאן!
איך היו הצילומים? זה נראה קצת כמו קייטנה כזה.
"קמת לקייטנה בשלוש בבוקר? מי קם לקייטנה בשעות האלה? אני קמה בשלוש. מצחצחת שיניים, שוטפת פנים, המונית כבר בחוץ. בחמש את מוכנה עם איפור, שיער ותלבושת. זה כיף, זה מחשל, זה טקסטים. הכרתי את עצמי בצורה שונה. יותר אחראית. אני בן אדם שלוקח את הזמן שלו והכל טוב אבל מצאתי את עצמי ממש בנקודה שאין לך ימינה שמאלה. את צריכה להיות אחראית ולקום בשלוש, דיר בלאק, לשנן טקסטים ולהיות מקצועית".
3 צפייה בגלריה
אירוע מנטה
אירוע מנטה
מעכשיו גם שחקנית. חיון
(צילום: דנה קופל)
בשנה האחרונה כאמור, חיון מתחזקת זוגיות צמודה ופוטוגנית עם און רפאלי, אחיה הקטן של בר. זה אומנם עוד לא הפך למשהו רשמי אבל השניים כבר די גרים ביחד ביחידת הדיור של און בחצר הבית של הוריו.
יש לך כבר פינה בארון?
"אתה יודע, אני תופסת חדר - לא ארון, אבל כן. אין על ציפי ורפי בעולם, אמאל'ה, אני שרופה עליהם".
כן, הם נראים לי משפחה מאוד חמה.
"הם ידעו שאני מעבירה את הדברים שלי אז רפי בא ואמר 'שחר, הבאתי לך ארון. תיכנסי ותראי'. אין עליו בעולם. הוא גבר של החיים ואני אוהבת את המשפחה שלו, משפחה שנייה שלי".
את מתייעצת עם ציפי הרבה? יש לה ניסיון.
"אני מתייעצת איתה על הכל. אנחנו פתוחות אחת עם השנייה ברמה מטורפת".
איזה טיפים יש לה לתת לך?
"מה לעשות, מה לא לעשות. אתה יודע - מתייעצת".
טוב, היא גידלה טאלנטית בבית שלה.
"אי אפשר לשכוח את זה".
וארוחות שישי? זו משפחה של צחוקים?
"ברור, הסתלבטנים הכי גדולים".
נראה לי שכלפי חוץ תופסים אותם מאוד רציניים וסגורים. גם ברפאליז זה היה נראה שמשהו שם לא פתוח עד הסוף.
"זה לא נכון. אני יכולה להגיד לך שעכשיו, שאנחנו מצלמים את הסדרה וגם אני גם משתתפת בה., הם פתוחים שם ברמה שאני מסתכלת ואומרת 'איך אתם מדברים ככה'. אתה יודע, עם הזמן נפתחים יותר ויותר. זה קליפות. בעונה השנייה של הרפאליז יראו הרבה דברים. והכל פתוח. אתם הולכים להיות מרותקים".
איך בר במציאות?
"אני שרופה עליה ברמות קשות. קודם כל בחורה פיפי, הכי מצחיקה שיש. אני ממש מחוברת אליה".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור - ב-ynet radio, ברביעי ב-13:00.
3 צפייה בגלריה
השקת מספרה ליאור גל
השקת מספרה ליאור גל
"שרופה עליו". חיון ואון רפאלי
(צילום: ענת מוסברג )