קוראות וקוראים יקרים, כמדי שנה, הרגע לו חיכיתם סוף סוף הגיע: בחירת הגבר הסקסי של Pplus לשנת 2022.

תחרות "הגבר הסקסי של Pplus" נולדה בהמשך למסורת ארוכת השנים של מגזין People והפכה בשנים האחרונות לסנסציה של ממש בביצה המקומית, עם גברים שמינפו את התואר להצלחה משמעותית בתעשייה. בין הזוכים בשנים האחרונות אפשר למנות את תום חיימוב, בר ברימר, אביב אלוש, עידן רול, תמיר סטיינמן ואפילו דודו פארוק.
השנה, הזוכה בתואר הנחשק מעבר לים היה כריס אוונס, "קפטן אמריקה" בשבילכם, שעונה על כל דרישות התפקיד (לעניות דעתו של המדור) והודה שלמרות שהוא קצת נבוך, הבחירה תשמח את אמא שלו מאוד. ומי יהיה הגבר הסקסי ביותר בביצה הישראלית? קבלו את הרשימה המלאה של המועמדים ואל תשכחו להצביע בסקר שבתחתית הכתבה!

יהודה לוי: כי אנחנו לא יכולים להוריד ממך את העיניים

11 צפייה בגלריה
הגבר הסקסי 2022 יהודה לוי
הגבר הסקסי 2022 יהודה לוי
גם כשהוא מגלם גורו חרדי עם ציציות, הוא סקסי. יהודה לוי
(צילום: טל עבודי)
יש דברים שלא משתנים לעולם: השמש תזרח כל בוקר מחדש, מדי חורף עם ישראל יהיה מופתע מהגשם ויהודה לוי יככב ברשימת הגברים הסקסיים של ישראל. האקסיומות בחיינו, אם תרצו.
אחרי הפסקה של יותר משנה, לוי חזר השנה למסך ובגדול, עם הסדרה "ריקוד האש" שגרמה לכל חברי המערכת לרצות לחזור בתשובה וללכת שבי אחריו. השנים אולי חולפות, אבל לוי נשאר מהפנט מתמיד עם עיניים בוערות, קול שגורם לכל אחת (ואחד) לרצות להתמסר לאלוהים וכריזמה מתפרצת. לפי הסטוריז שלו, בשנה הקרובה הוא אמור לככב בשלל סדרות על המסך, ובמקרה שלו - כל המרבה הרי הוא משובח.

שחף רז: כי הוא הגבר המושלם להביא הביתה לאמא

11 צפייה בגלריה
הגבר הסקסי 2022 שחף רז
הגבר הסקסי 2022 שחף רז
לא היה גבר כמוהו בפריים טיים. שחף רז
(צילום: גבריאלה בהרליה)
נשים לרגע בצד את האובססיה שלנו לריאליטי בכלל ול"האח הגדול" בפרט, ונתמקד במה שחשוב באמת: הזרועות של שחף רז, אותן הוא הרבה לחשוף במשך 100 ימים על מסך הטלוויזיה, בעיקר כשהוא השתלט על המטבח - בלי חולצה - לטובת עוד סשן של בישולים. שחף הוא הגבר שכולן רוצות. גבוה, שרירי אבל לא מהסוג שמבלה כל היום במכון, בעל שיער שופע, עיניים טובות, ואופי להביא הביתה לאמא. מדובר בבחור הכי רגיש, מכיל וטוב לב שהביצה הזו עוד לא הצליחה להרוס. לצערנו שחף כבר לא רווק מבוקש וברור שאנחנו מחזיקים אצבעות לזוגיות שלו עם טליה, אבל רק במידה וזה לא ילך - תזכור אותנו, כן?

איתי זבולון: כי הוא גרם למילה "טונה" להיות נחשקת

11 צפייה בגלריה
טונה איתי זבולון
טונה איתי זבולון
קלאס באפס מאמץ. טונה (איתי זבולון)
(צילום: אורטל לביא)
נכון, טונה זה לא השם הכי סקסי בביצה אבל את איתי זבולון אנחנו נשמח לקבל על הצלחת שלנו בכל רגע נתון. בשנים האחרונות המוזיקאי והשחקן בן ה-38 בהחלט מבסס את עצמו בתור אחד הכוכבים הגדולים של עולם הבידור, בזכות טונות של כריזמה וצ'ארם, הופעות משלהבות, להיטים ממכרים וכישרון משחק מרשים שהפגין בסדרה "מי שמע על חווה ונאווה". וכמובן שהמראה המסוקס בהחלט תורם לחיבה העזה שיש לנו כלפיו, ועוד לא אמרנו מילה על התלתלים! רק אל תעשה לנו קורין גדעון.

יהונתן מרגי: כי הוא הפנטזיה של אימהות ובנות כאחד

11 צפייה בגלריה
מרגי מחמם את מארון 5
מרגי מחמם את מארון 5
סופרסטאר זו לא מילה גסה. יהונתן מרגי
(דנה קופל)
כשמגיעים להופעה של יהונתן מרגי, אפשר לזהות בקהל את המעריצות הצעירות שמדקלמות בעל פה כל מילה משיריו של כוכב הפופ, אך גם את האימהות שלהן, שממש לא נשארות מאחור ויודעות שמרגי זה אהבה שבלב.
גם אם יש מחלוקות לגבי אורך השיער והבחירות האופנתיות, מרגי הוא כנראה היחיד שיכול לצעוד בשבוע האופנה עם בגד גוף ורוד ועדיין להיות לוהט. בגיל 22 אין ספק שהוא אחד הגברים השווים במדינה, ולא באמת משנה לנו מה הסטטוס הזוגי שלו או אם הוא העתיק את מקום מגוריו לארצות הברית בניסיון לקדם את הקריירה הבינלאומית. אנחנו יודעים לזהות גבר סקסי כשאנחנו רואים אחד.

יאיר לפיד: כי לא יהיה עוד ראש ממשלה חתיך כמוהו

11 צפייה בגלריה
הגבר הסקסי 2022 יאיר לפיד
הגבר הסקסי 2022 יאיר לפיד
שמור לנו כדור שוקולד אחד. יאיר לפיד
(צילום: אינסטגרם)
יאיר לפיד אמנם הפסיד בקרב מול בנימין נתניהו שלקח את כל הקופה בבחירות האחרונות, אבל אנחנו חושבים שהוא ראוי בהחלט להיות ברשימה המכובדת ולהתמודד על תואר "הגבר הסקסי של ישראל" - ולא רק בזכות הישגיו במליאה. ראש הממשלה היוצא, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-59, הזכיר לנו נשכחות כשפרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מהחגיגות, וכל מה שהעיניים שלנו ראו זה את היד האחורית המרשימה שבלטה מתוך חולצת הטי שרט השחורה, והזכירה לנו שהוא לא הפסיק להתאמן באגרוף תאילנדי גם כשהפך לאיש החשוב במדינה.

סטפן לגר: כי אפשר לדעת על גבר הכל מהדרך בה הוא רוקד

11 צפייה בגלריה
הגבר הסקסי 2022 סטפן
הגבר הסקסי 2022 סטפן
Nous t'aimons Stephane. סטפן לגר
(צילום: אינסטגרם)
כמה כישרון יכול להיות לבן אדם אחד? כשסטפן לגר רוקד, אי אפשר שלא לעצור את כל מה שעושים באותו רגע ורק להסתכל עליו זז - וזו אחת הסיבות שהוא הגיע לגמר של "רוקדים עם כוכבים" הצרפתי. בטיקטוק ובאינסטגרם הוא שובר את הרשת וכשהוא עולה על הבמה, הקהל מהופנט. ולא נתעלם מכך שהתופעה שנקראת סטפן מגיעה ארוזה בגוף ששורטט ביד אמן עם הריבועים הכי מדוייקים בעולם. אבל שלא תחשבו שאנחנו רק שטחיים, אתם שמעתם אותו מדבר צרפתית שוטפת? כי לנו יש משפט אחד שאנחנו יודעים ונשמח להגיד לך.

דורון בן דוד: כי הוא קשוח על המסך וממיס אותנו במציאות

11 צפייה בגלריה
הגבר הסקסי 2022 דורון בן דוד
הגבר הסקסי 2022 דורון בן דוד
איפה היית כל חיינו? דורון בן דוד
(צילום: יובל חן)
אין ספק שהשנים האחרונות עשו רק טוב לדורון בן-דוד (42), שלקראת העשור החמישי בחייו הפך לאחד השחקנים העסוקים והדומיננטיים במדינה, ומאז לא עצר לרגע. וטוב שכך, כי לא רק שהוא שחקן נהדר ונראה מעולה, אלא שיש בו משהו כובש (וכן, גם מרגש – תסלחו לנו על הקלישאה), שגורם לצופים להיות בעדו – לא משנה איזה תפקיד הוא משחק ומה הסיטואציות שאליהן הדמויות שלו נקלעות. דורון, תתקשר אלינו, נחלץ אותך מכל צרה!

עומר ירדני: כי אם כבר התקף חרדה מהחדשות, אז רק איתו

11 צפייה בגלריה
הגבר הסקסי 2022 עומר ירדני
הגבר הסקסי 2022 עומר ירדני
אייל גולן היה מת לתת ביצוע כמו שלך ל"פנתרה". עומר ירדני
(צילום מסך)
מדינת ישראל עוברת תקופה לא קלה בתחום החדשותי, אבל איזה מזל שיש לנו את עומר ירדני כדי לרומם את מצב הרוח. שדרן החדשות בן ה-31 הוא חד משמעית הדבר הטוב ביותר על המסך כיום, ואם כבר להתמודד עם עדכוני חדשות 24 שעות ביממה - אז לפחות שהם ייצאו ממנו. בין משדר רציני אחד לאחר, ירדני חשף לא פעם צד משעשע, מוזיקלי והוא לא מפחד להשתטות בשידור. הוא חנון מגניב, חתיך והיחיד שגורם לנו לצפות בחדשות עם חיוך ענק.

דור הררי: כי אף אחד לא גרם לנו לרצות לחזור למדים כמוהו

11 צפייה בגלריה
דור הררי "המפקדת"
דור הררי "המפקדת"
מוכנים לעבור להקשב בכל רגע בשבילך. דור הררי
(רן מנדלסון , באדיבות כאן 11 מתוך "המפקדת")
אולי זה בגלל המדים שתמיד עושים לנו את זה, אולי זו הקשיחות שהזכירה לנו את המפקד שתמיד פינטזנו עליו ואולי זה פשוט כי הוא לוהט בטירוף, אבל על הסקסיות של דור הררי אי אפשר להתווכח - גם אם הוא לא חייך אפילו פעם אחת מאז שהפציע על המסך בסדרה "המפקדת". הוא מגדיר את עצמו כמקרה קלאסי של "הברווזון המכוער" שהיה הילד הכי קטן בכיתה ורק בצבא קיבל בטחון, אבל אנחנו פה כדי להגיד - הילד גדל וגדל יפה. אנחנו מחכים לך בח' ואין לנו אפילו בעיה לרדת לשכיבות סמיכה.

ליאור אשכנזי: כי גבר אמיתי באמת משתבח כמו יין טוב

11 צפייה בגלריה
הגבר הסקסי 2022 ליאור אשכנזי
הגבר הסקסי 2022 ליאור אשכנזי
זה כל הקסם. ליאור אשכנזי
(צילום: רפי דלויה)
עם בלורית שגורמת גם לבני עשרים לקנא, חיוך ממזרי וצ'ארם שיש למעט מאוד יחידי סגולה, ליאור אשכנזי הוא הדבר הכי קרוב שיש לנו לג'ורג' קלוני הישראלי - והוא רק משתבח עם השנים. אשכנזי הוא ההוכחה שלא צריך קוביות בבטן כדי להיות סקסי, שלא צריך להיות כוכב רשת כדי להיות רלוונטי ושלא צריך רומנים ורכילויות כדי להיות נחשק. בגיל 53 נראה שליאור אשכנזי לא עוצר, ואנחנו מתים לדעת לאן עוד הוא יגיע.

ועכשיו תורכם: הצביעו והשפיעו!

הצביעו והשפיעו!
(ההצבעה תיסגר ביום ראשון 13.11.2022 בשעה 8:00)