בשבוע שעבר, הדוגמנית הישראלית מישל גרציג והכדורגלן הבלגי ושוער קבוצת ריאל מדריד טיבו קורטואה חגגו שנה לנישואיהם. מאז החתונה הם הספיקו להביא לעולם את אלי, בת משותפת ראשונה ואחות קטנה לשני ילדיו של קורטואה מבת זוגו הקודמת.
בימים כתיקונם השלושה מתגוררים במדריד, אבל השבוע הם נחתו בישראל לביקור ולטובת צילומים של גרציג למותג הספורט Z-sport. פגשנו את הדוגמנית על סט הצילומים, וכמו שאפשר לראות, לא לקח לה הרבה זמן לחזור ללוק שהיה לה לפני הלידה. אגב, למי שתהה - אלי הקטנה לא הגיעה לסט ונשארה בחדר המלון ביחד עם אבא טיבו.
מישל גרציג ראיון
(צילום: יח"צ)
איך עברה הלידה? "וואו, אין לי מילים. אני חושבת שהספרדית שלי היא ברמה די בסדר בשביל להצליח להתמודד בחדר לידה בספרד, והייתה לי חוויה ממש טובה. היה לי צוות מדהים ותומך ודיברנו בספרדית ובאנגלית, וטיבו כמובן היה שם לתרגם מה שצריך".
איך הוא מתפקד כאבא לתינוקת? עברו כמה שנים מאז שעשה את זה בפעם האחרונה. "הוא אבא מדהים, הוא מהמם וכזה חמוד איתה. אני נמסה מזה. נכון שעבר הרבה זמן, אבל הוא בכל זאת זוכר המון דברים אז הוא גם הקל עליי, כי אני קצת לחוצה והוא מרסן אותי".
רוב הנשים שייראו אותך, ישאלו "איך אחרי שלושה חודשים היא נראית ככה?" "אני מכירה את הגוף שלי ויודעת שלא חזרתי לעצמי, התווספו לי סימני מתיחה וצלוליטיס וכול מיני דברים קטנים כאלה שאני רואה על עצמי. כמובן שאני באמת מאוד מודה על הגוף שלי ומאוד גאה במה שהוא עבר ואני לא כול כך מסתכלת על זה. ברוך השם, אני שמחה עם מה שיש".
4 צפייה בגלריה
מישל גרציג קמפיי זי ספורט
מישל גרציג קמפיי זי ספורט
נשות הכדורגלנים. מישל גרציג
(צילום: שי פרנקו)
היה חשוב לך לחזור לגזרה אחרי ההיריון? "כן חשבתי על זה, זה לא העסיק אותי יותר מדי אבל כמובן שבאיזשהו מקום דאגתי. אני חושבת שיותר דאגתי מסימני מתיחה ובאמת השקעתי, כל יום שמתי שמן וקרמים. זה נורמלי, זה טבעי, זה חלק מזה ואני כל כך גאה במה שהגוף שלי עשה ובנס ובקסם הזה, ואני מאוהבת בבת שלי ובעיניי זה הדבר הכי חשוב. אז כול השאר לא כל כך קריטי, אם יש לי סימן מתיחה יותר או פחות, או אם אני שני קילו או חמישה קילו יותר, אני לא מתעסקת בזה".
קורטואה אמנם נחשב לכדורגלן פופולרי ביותר, אבל מאז שהחל לצאת עם גרציג ובמיוחד מאז תחילת המלחמה, הוא סופג לא מעט ביקורת קשה על תמיכתו בישראל.
נראה שלא ממש אוהבים אותנו בספרד בתקופה הזו. "זה באמת מרגיש שלא כל כך אוהבים אותנו, אבל מנגד אני גם מקבלת המון תמיכה מאנשים מאוד חזקים במדריד, ויש המון הבנה ואהדה ומילים טובות. טיבו מדבר עם הקבוצה שלו ועם שחקנים ומספר להם, ואני חושבת שמהמעגל שלנו יש המון תמיכה".
4 צפייה בגלריה
מישל גרציג קמפיי זי ספורט
מישל גרציג קמפיי זי ספורט
לוהטת
(צילום: שי פרנקו)
כמה את וטיבו סופגים מכל המצב הזה? "מלא, מלא, באמת, איחולים מזעזעים. וגם טיבו, שבאמת הכי לא מגיע לו, אבל הוא קיבל כמה מילים קשות והיה עצוב לראות את זה, אבל הוא גם גאה בתמיכה שלו. אנשים חשוכים ועיוורים, מה אפשר לעשות?"
זה מסכן את הקריירה שלו באיזשהו אופן או יכול לפגוע בו? "אני רוצה להאמין שזה לא יכול לפגוע. אם זה יפגע, זה באמת נוראי בעיניי, אבל אני רוצה להאמין שאנשים מספיק חכמים ומעריכים אותו כבן אדם ככה שזה לא יפגע, גם אם דעותיהם שונות".
זה משהו שהוא לוקח בחשבון? "אני יכולה להגיד לך בוודאות שהמון אוהדים שהיו לו כבר לא תומכים, לא אוהדים. אם זה אנשים באינסטגרם שהורידו עוקב או אוהדים שאומרים 'אותו אנחנו לא אוהבים יותר'. אני לא מבינה על סמך מה, בגלל שהדעות שלו שונות? בגלל שהוא הביע תמיכה במשפחה ובחברים של אשתו? זה חלק מהמשפחה שלו כבר. הוא אוהב מאוד את הארץ, הוא אוהב מאוד להיות פה, וזה באמת עצוב שאנשים ככה מוחקים אותו על סמך דעות כאלה או אחרות, ושוכחים את מי שהוא ומה שהוא עושה עבור הקבוצה והאגדה שהוא. והלוואי שזה ישתנה עם הזמן".
4 צפייה בגלריה
מישל גרציג קמפיי זי ספורט
מישל גרציג קמפיי זי ספורט
"התבטלו לי שני ימי צילום ממש גדולים ושער למגזין ממש גדול"
(צילום: שי פרנקו)
מה לגבי הקריירה שלך בחו"ל? "אני יכולה להגיד לך שהתבטלו לי שני ימי צילום ממש גדולים ושער למגזין ממש גדול, כי הם אמרו 'זה לא הזמן לשים עכשיו ישראלית', וזה צורם וזה כואב. אבל אני יודעת שמה ששלי שלי, ואם הם לא רוצים לשים אותי בגלל שאני ישראלית, אז סבבה. אל תשימו, אני ממשיכה להיות גאה בזה, ואף פעם לא אסתיר או אכחיש את זה".
צפו בריאיון המלא בתחילת הכתבה!
4 צפייה בגלריה
מישל גרציג קמפיי זי ספורט
מישל גרציג קמפיי זי ספורט
מישל גרציג
(צילום: שי פרנקו)