3 צפייה בגלריה
אמא לחמישה! עינב בובליל
אמא לחמישה! עינב בובליל
אמא לחמישה! עינב בובליל
(צילום: אמיר מאירי)
בחודש מאי האחרון כוכבת הריאליטי והמשפיענית עינב בובליל הכריזה כי היא ובעלה אלי בניסטי מרחיבים את המשפחה ומצפים לילדם חמישי. היום (א') הגיעו הבשורות המשמחות: בובליל עשתה זאת פעם נוספת וילדה בת. מזל טוב!
"ילדתי היום את בתי החמישית", כתבה בובליל לצד תמונה עם בעלה והתינוקת החדשה. "אני מאושרת ושמחה. תודה אבא שלי שבשמיים שלא עזבת אותי אני אוהבת אותך ומודה לך כל רגע בחיי. תודה לבעלי המלך ואמא שלי המלכה ולכל המשפחה שלי!! אני אמא לחמישה ילדים טהורים! הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו".
3 צפייה בגלריה
עינב בובליל
עינב בובליל
ברוכה הבאה לעולם
(צילום: אינסטגרם)
הכוכבת בישרה על ההיריון בסרטון אינסטגרם שבו הייתה מוקפת בבעלה ובארבעת ילדיהם: אוריה (11), תמר (10), אביגיל (8) ויוסף נחמן (4). לצד הסרטון היא כתבה: ״הודו להשם כי טוב, כי לעולם חסדו״. כמה שבועות לאחר מכן חשפו בני המשפחה בסרטון נוסף ומיוחד שהם מצפים לבת - ואם לא צפיתם ברגע החשיפה - אז בהחלט כדאי.
בני הזוג התחתנו בשנת 2009, אחרי שבובליל כבר הייתה שם מוכר בכל בית בזכות השתתפותה בעונה הראשונה של ״האח הגדול״. לאחר מכן היא כיכבה בסדרת ריאליטי לצד אביה ושאר בני משפחתה וגם חזרה לעונה נוספת של התוכנית שבזכותה התפרסמה. בשנים האחרונות יש לה עסק מצליח לאיפור כלות וגם מיתגה את עצמה בתור משפיענית וכוכבת רשת מצליחה, עם 275 אלף עוקבים באינסטגרם.
3 צפייה בגלריה
מזל טוב!
מזל טוב!
מזל טוב!
(צילום: אור גפן)