3 צפייה בגלריה
קמפיין דנה פרידר
קמפיין דנה פרידר
דנה פרידר
(צילום: מיקי סנדורסי)
"מבחינת הלקוחות שלנו - שהם לא נמצאים ממש ברשת, ונזכיר שהלקוח לרוב בן 50 ומשהו שפחות בקיא במי עובד טוב יותר בסושיאל, מבחינתו ברגע שהוא רואה 400,000 עוקבים והוא שומע לדוגמה 'דנה פרידר' כי הוא זוכר את השם - אז יותר קל לו לקחת דווקא אותה ולא מישהו אחר", אומר אורי שטודן, מנהל מחלקת משפיענים בקבוצת פובליסיס, בשיחה עם בר זגה ודנית גרינברג ב-ynet radio על השיקולים שעומדים לנגד עיניו כשהוא מסייע ללקוח לבחור פרזנטור למותג מסוים.
האזינו לתוכנית המלאה:
שטודן מוסיף ומבהיר שיש גם הבדלים בין קמפיינים ברשתות לקמפיינים בטלוויזיה. "לצורך העניין, אדם שלא מוגדר אפילו כפרזנטור, אבל הוא כן איי-ליסט, יקבל לקמפיין בטלוויזיה בעולמות של ה-250 אלף שקל. באינסטגרם זה שונה, עובדים יותר על אחוזי מכר".
גרינברג, בעצמה משפיענית שעובדת חזק מאוד באינסטגרם, מודה שהיא לא מבינה את ההבדל: "אני לא מצליחה להבין את ההפרדה הזו בין נבחרת פרזנטורים לעומת נבחרת משפיענים", היא אומרת ומתייחסת באופן פרטני לחברת רנואר, שלאחרונה נודע כי הפרזנטורית עדן פינס עוזבת ואחת האופציות להחליפה היא ניב סולטן. "הבחירה בה נורא מפתיעה בעיניי. הייתה להם הזדמנות לקחת מישהי מנבחרת המשפיעניות שלהם ולחבר בין הרשת לטלוויזיה".
זה הזמן לעשות גילוי נאות – גרינברג היא בנבחרת המשפיענים של המותג.
הבחירה בסולטן – שחקנית איכותית שגם זכתה לפריצה בינלאומית בזכות "טהרן", מפתיעה גם את זגה ושטודן. "ככתב רכילות, אם אני מגיע לראיין את ניב סולטן, אני יודע שאין לה הרבה על מה לדבר. היא לא מתה על תקשורת וראיונות, היא עושה את זה כי צריך במסגרת של יח"צ", אומר זגה ומוסיף: "בסוף, בתוצאה הסופית, זה יוצא מתאמץ ולא מעניין. עדיף מישהו שמדבר ומחובר לקהל בשני הכיוונים".
3 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
תמיד מעניין איתה. עדן פינס
(צילום: אמיר מאירי)
שטודן מסכים ומחווה אחריו: "עדן באמת מביאה איתה את המעבר. היא לא רק דוגמנית, היא טאלנט בפני עצמה. הדברים שהיא מעלה לאינסטגרם - הקהל מבין שיש פה יותר מדוגמנית של לוק בוק". שטודן גם מוסיף כי הוא לא מבין את הבחירה של פינס לעזוב את רנואר. "אני לא מבין את ההחלטה שלה. היא לא הייתה עושה את הצעד הזה אם לא היה מתבשל משהו אחר. היא מאוד רוצה את חו"ל ואין עם זה בעיה, זה לא סותר. גם נינט וגל גדות עדיין מפרסמות דברים בארץ.
"זה הפסד שלה שעזבה, גם מבחינת כסף וגם כי היא עזבה נבחרת מאוד מדוברת. אם אני לוקח את זה ומשווה לנבחרת של קסטרו, המתחרה, הנבחרת של רנואר עושה עבודה הרבה יותר טובה והיא גם מזוהה איתה".
זגה: "אני יכול להגיד לך שככתב, שהגעתי לאירוע או קמפיין של רנואר, ידעתי תמיד שאמצא כותרת שקשורה לעדן. יש איך לעבוד איתה, יש לה תמיד מה לתת וזה ממש לא כל אחת יודעת לעשות.
"היא גם בין המרוויחות ברנואר, לפי ההערכות היא קיבלה בערך 600,000 שקל לשנה, אגב הם לא חתומים שם לעונות, אלא לשנה. דוגמן בסדר גודל שלה לא חותם עכשיו לעונה אחת".
ועדיין, שטודן מבהיר, שכמה שפינס הייתה מרואיינת טובה ומזוהה עם המותג, בפועל, הרשת יותר חזקה היום וצריך להיצמד לאנשים שעובדים שם הכי טוב. "ברור לי שלעדן פינס יש כפול מהעוקבים של דנית אבל אם היום היא מעלה קוד קופון היא לא מוכרת רבע מדנית".
לעוד פרטים על העבודה מאחורי הקלעים ותשובה לשאלה - מה עושות משפיעניות בימים של פיגוע: האם נכון או לא נכון לפרסם קוד קופון - האזינו לתוכנית המלאה בראש הכתבה.
כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בתוכנית הרדיו של דנית גרינברג ובר זגה, רביעי ב-13:00 ב-ynet radio.
3 צפייה בגלריה
שיק שוק
שיק שוק
מוכרת יותר ממשפיעניות אחרות. גרינברג
(צילום: אמיר מאירי)