השבוע חגגה גל גדות יום הולדת כמו שרק כוכבת הוליוודית אמיתית יכולה לעשות – במסיבות בניו יורק שבהן נכחו גם כמה שמות גדולים דוגמת קייטי פרי, היילי ביבר ולני קרביץ. אבל לא רק החברים ההוליוודיים היו שם כדי לאחל לה מזל טוב - החברות הטובות מהארץ, רותם סלע, יעל גולדמן ולירון וייצמן, עשו לה הפתעה ועלו על מטוס ביחד עם בני זוגן כדי לחגוג לבסטי שלהן באופן אישי. מי שבאופן מפתיע לא לקחה חלק בחגיגות היא החברה הטובה הנוספת – מיה דגן, מה שעורר מעט שאלות לגבי ההחלטה שלה לפספס את הטיול הנחשק הזה.
השבוע התארחה בתכנית הרדיו של בר זגה מישהי שמבינה דבר או שניים בלהיות חלק מקבוצת חברות טובות ומפורסמות – הדוגמנית שביט ויזל. אם עקבתם אחרי מדורי הרכילות או הסטוריז של ויזל, בטח יצא לכם לראות אותה לא מעט לצד ידועניות אחרות כמו שלומית מלכה, דר זוזובסקי, לירן כוהנר ומאמנת הכושר ליקי רוזנברג, כולן חברות טובות אחת של השנייה.
במהלך התכנית דיברו השניים על ההפתעה שעשו החברות של גדות, וניצלו את ההזדמנות כדי לשוחח גם על הקבוצה של ויזל, שסיפרה איך החלה החברות: "זה קרה באופן ממש אורגני, לפני שבע שנים. שלומית טסה לעבודה בפריז וליקי החליטה להצטרף אליה. היא הציעה לי לבוא גם ובאותו רגע הזמנתי כרטיס. דר הייתה בדיוק בלונדון ולירן באמסטרדם, אמרתי להן 'יאללה בואו' ופשוט התחברנו, קרה משהו בפריז שהתאהבנו, קסם כזה, וזה נדבק".
קורה לפעמים שמישהי פתאום לא מגיעה ואז כמו במקרה של מיה, שואלים איפה היא ואם אתן כבר לא בקשר? "ברור, זה מייצר עניין. בתקופה האחרונה למשל, יוצא שאנחנו לא מעלות הרבה תוכן גם כשאנחנו נפגשות. אז כשאנחנו עושות 'שאלות תשובות' שואלים 'למה אתן לא חברות כבר?' החליטו בשבילנו שאנחנו לא חברות ולא מתראות. אז הכול בסדר!"
יש ביניכן לפעמים מתחים, אינטריגות? "ברור שיש תקווה מסוימת שאני הכי קרובה לכולן, אבל אין מה לעשות, אלו החיים. היופי הוא להיות חבר אמיתי בלי אגו אחד עם השני, שלכל אחד יש את המקום שלו וכל אחד מביא משהו אחר לדבר הזה, זה עובד. יש שם אהבה אמיתית וחברות אמיתית וגם אם זה לא מצולם לאינסטגרם - הכל בסדר".
איך קוראים לקבוצה שלכן בוואטסאפ? "'הקבוצה האהובה עלי', פרפר, לב, פרח, קשת בענן. זה הכי בנות".
ספרי לי על דברים מעניינים שקורים שם. "אני לא יכולה לפתוח את זה. בדיוק השבוע שמתי מדבקה על הטלפון כדי שלא יראו מהצד מה אני כותבת".
2 צפייה בגלריה
קורדרוי פרמיירה
קורדרוי פרמיירה
החברות הכי טובות. שביט ויזל עם לירן כוהנר, דר זוזובסקי וליקי רוזנברג
(צילום: ענת מוסברג)
כיוצא מסטטוס הסלב שלהן, ויזל וחברותיה מתחזקות עמודי אינסטגרם פעילים במיוחד והן נחשבות למשפיעניות רשת – אבל ויזל מודה שהיא לא שלמה עם הטייטל הזה וכל מה שכרוך בו: "אני חיה את העולם הזה ביחסי אהבה-שנאה קצת".
איך זה מתבטא? "תשמע, להבדיל מהרבה מאוד בנות שמובילות היום ברשת, הן צמחו מתוכה וזה בא להן באופן טבעי. אצלי זה הפוך, הייתה לי קריירה מפוארת עוד לפני הרשת. אז אני לא משתפת הכול אבל מגיבה לכל בחורה שכותבת לי, מזו שכותבת לי על הסיפור האישי של ההיריון והלידה שלה או שצריכה עזרה וייעוץ, ועד זו ששואלת על קוד קופון. אני זמינה לכולן וזו בעיניי מהות מערכת היחסים".
ויזל אמנם נזהרת בחשיפה האישית שלה, אבל חרגה ממנהגה לפני כ-3 שנים, כשסיפרה שאחרי בדיקת מי שפיר, היא ובעלה אוהד בן נון החליטו לעשות הפסקת היריון - שנה לאחר שחוו מקרה דומה. למרבה השמחה, לפני כשנה הם הפכו להורים לבתם מיכאלה.
"אני קצת זהירה ברשת, אבל כשיש לי מה להגיד שהוא חשוב מספיק, אני אומרת", היא מבהירה. "כמו ששיתפתי את הסיפור האישי שלי עם הפסקת ההיריון. אם אני חושבת שזה עוזר לאחרים ושאני יכולה להשפיע לטובה, אז אני עושה את זה. אני קצת פחות נטלי דדון במקום הזה של לייצר פרובוקציה כדי שידברו עליי, יכול להיות שזה גם בא לרעתי ואני מבינה את זה. אני מאוד אוהבת את האינסטגרם, אבל אני חושפת עד גבול מסוים כי יש לי שם משהו שהוא עדיין לא פתור. אני כל פעם מותחת את הגבול עוד קצת ורואה אם זה נעים לי או לא".
דיברנו קודם על חוסר נוכחות של אנשים ברשת שגוררת שאלות - ושאלו אותי כבר כמה פעמים למה בעלך לא נמצא גם ברשתות. "הוא בוחר לא להיות חלק מהעולם הזה ואני מכבדת את זה. כל חודש חברים מספרים לי שכתב רכילות כזה או אחרי שאל אותם אם אנחנו עדיין ביחד. אז הכול בסדר, טפו חמסה, אני פשוט אני לא משתפת. שוב, העניין של השיתוף של החיים האישיים באינסטגרם מרגיש לי במקום מסוים קצת צבוע. אנשים יכולים לצייר לך תמונה של זוגיות מושלמת ואז שבוע אחרי זה הם מתגרשים, ואז אתה אומר 'מה? באינסטגרם זה נראה מושלם'. אז יש לי את החיים הפרטיים שלי שאני מעדיפה לשמור לעצמי, ויש את הדברים שאני משתפת. לא שאני רומזת משהו, כן? אני בזוגיות... אמא'לה! אני לא רוצה לפתוח עיניים, הכל בסדר".
ונחזור גם לעניין החברות מסביב לעולם, התפרסם שאת וליקי רצות למיליון. "לא שאנחנו רצות למיליון, אלא שהגענו לפגישה ב'המירוץ למיליון'".
רציתן את זה? "באותה נקודה כן, ברור, אחרת לא היינו הולכות לפגישה. אבל זה היה מאוד ראשוני ולא סגור, פשוט משיקולים אישיים שלנו זה כרגע פחות. מה, אני אעזוב את מיכאלה לחודש וחצי בלי פלאפון? זה קשוח ברמות. אני יכולה להגיד לך שאני עכשיו טסה לאירוויזיון לשלושה ימים ואחרי זה אני נוסעת לשבוע למרוקו והבטן שלי מתהפכת מזה, למרות שאני עם טלפון ויכולה לראות אותה. ומה אם היא תתחיל ללכת פתאום? אני אפספס את זה? אבל אני מאמינה שהכול זה עניין של איזון בחיים. הכי קלישאתי, אבל כל עוד היא מאושרת ואני מאושרת, וכל עוד אני מגשימה את עצמי אז הכל בסדר, אני יכולה לעשות הכל ונסתדר עם מה שיש".
חבל שלא תהיו במירוץ, אולי הייתן מביאות את המיליון. "אולי בסיבוב הבא, אני לא שוללת. אבל אני וליקי זה שילוב אמא'לה ואבא'לה, אנחנו יכולות לעשות הכול בחיים, לא רק לקחת את המיליון".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בתוכנית הרדיו של בר זגה, רביעי ב-14:00 ב-ynet radio.
2 צפייה בגלריה
שביט ויזל בר זגה רדיו ווינט
שביט ויזל בר זגה רדיו ווינט
שביט ויזל ובר זגה
(צילום: פרטי)