יום כיפור ידוע כחג של סליחות וחשבון נפש ואנחנו, כמי שמסקרים סלבס על בסיס יומי, חוטאים לא פעם, אבל גם יודעים להתנצל כשצריך - וכן, לפעמים באמת צריך. כמו בכול שנה (בכל זאת, מסורת זו מסורת), ערכנו רשימה של מפורסמים יקרים לליבנו שהיינו רוצים לבקש מהם סליחה, מחילה וכפרה, בתקווה שיבינו ששום דבר לא נעשה בכוונה תחילה או מתוך רצון ברעתם. אז מי ברשימת ההתנצלויות שלנו השנה?

יהודה לוי ודנה פרידר: סליחה שלא נתנו לכם שקט מהרגע שהתחלתם לצאת

8 צפייה בגלריה
יהודה לוי דנה פרידר
יהודה לוי דנה פרידר
מרגשים אותנו. יהודה לוי ודנה פרידר
(צילום: אינסטגרם)
כתב האישום: כבר שנה וחצי שיהודה לוי ודנה פרידר נמצאים בזוגיות מסקרנת ופוטוגנית במיוחד, ולמרות שהם כבר לא זוג טרי ובהתחשב בכך שהם הפאוור קאפל החזק בביצה - היה לנו קשה לשחרר מהם.
אנחנו רוצים לבקש סליחה ששלחנו צלמי פפראצי לפטרל לכם מתחת לבית, לארוב לכם מחוץ למסעדות ולגרום לכם לברוח מדלתות אחוריות. סליחה על הסיקור האובססיבי ועל השאלות האישיות על הזוגיות במהלך הראיונות, גם כשהרגשתם ממש לא נוח עם זה, אבל תבינו, זו העבודה שלנו. ולמרות זאת - אנחנו מתנצלים על אי הנוחות.
דבר ההגנה: כששני אנשים כמו לוי ופרידר, מהכוכבים הגדולים בביצה, עוברים פרידות מתוקשרות ומאחדים כוחות לזוגיות מנקרת עיניים, אנחנו לא יכולים לתת לזה לעבור בשקט. ההתרגשות הלא נגמרת שלנו מהצמד האייקוני גרמה לנו לעשות דברים שאולי לא אהבתם, אבל זה מחיר התהילה וזכות הציבור לדעת, לראות, להרגיש ולהתרגש יחד אתכם. סולחים לנו?
8 צפייה בגלריה
יום הולדת 40 רותם סלע
יום הולדת 40 רותם סלע
פפראצי נפלא, סליחה שחדרנו. יהודה לוי ודנה פרידר
(צילום: אמיר מאירי)

יעל שלביה: סליחה שהצקנו לך עם השאלות על האירוסים

8 צפייה בגלריה
חתונה עומרי לוזון
חתונה עומרי לוזון
המראה היוקרתי. יעל שלביה
(צילום: אור גפן )
כתב האישום: מהרגע שיעל שלביה ועומר אדם החלו לצאת אי שם לפני שנתיים וחצי, כולם ראו את אהבתם פורחת והמתינו לשלב הבא - הטבעת. בכל נסיעה לחו"ל, חופשה זוגית, ופוסטים עם תמונה משותפת, התעוררה הציפייה לרגע המתוק הזה. שאלנו שאלות פעם אחר פעם, חיפשנו את הטבעת על האצבע בכול סטורי שעלה, ריחרחנו עם מקורבים ויודעי דבר מתי זה צפוי להתרחש ובעיקר קיווינו שזה כבר יקרה ושמנו התראות על שניכם באינסטגרם.
ובכן, יום כיפור זה זמן טוב לבקש את סליחתכם. סליחה שהתעלקנו, סליחה שהתרגשנו באובססיביות בכל פעם שיעל עשתה לק-ג'ל לבן, סליחה שאמרנו "בקרוב אצלך" בכל פעם שראינו אותך וסליחה שהגבנו לכם על תמונות משותפת עם אימוג'י של טבעת. סליחה!
דבר ההגנה: אנחנו באמת אוהבים אתכם ונמסים מכם ומהזוגיות שלכם, מתרגשים יחד עם הקהל מכול דבר שקורה סביבכם ורוצים להביא להם את המידע שהם משתוקקים לקרוא. בלי ללחוץ כמובן, אתם בטח תתארסו בשנה החדשה ואנחנו מאוד מתרגשים בשבילכם, ונבטיח לנסות לתת קצת פרטיות. טוב, אנחנו לא באמת יכולים להתחייב על זה, אבל תסלחו לנו, נכון?
8 צפייה בגלריה
פפראצי עומר אדם יעל שלביה תל ביב
פפראצי עומר אדם יעל שלביה תל ביב
פפראצי שעשה לנו פרפרים בבטן. שלביה ועומר אדם
(צילום: אמיר מאירי)

אליקו כהן ולירז ארז: סליחה שרדפנו, צילמנו, הצקנו, וסיקרנו באובססיביות

8 צפייה בגלריה
אליקו אירוסים
אליקו אירוסים
תמונה אייקונית. אליקו כהן ולירז ארז
(צילום: אינסטגרם)
כתב האישום: כשהזוגיות של אליקו ולירז החלה, פער הגילים ביניהם הקפיץ את מדורי הרכילות. כשהם התארסו, לירז הייתה רק בת 18 ואילו אליקו כבר בן 46 - ידיעה שהיא זהב לכל מדור שמכבד את עצמו. לאורך ההיריון, הפרידה והקאמבק, לא יכלנו להישאר אדישים ולהימנע מלרדוף אחריהם באובססיביות - אז כן, שלחנו צלמי פפראצי, תיעדנו אותם מתנשקים על ספסל ציבורי וריפרשנו את חשבונות האינסטגרם שלהם בציפייה לחומר חדש. גם הצקנו כששלחנו צלם פפראצי ביום שבו נודע על ביטול החתונה, ואנחנו באמת מצטערים על ההודעות והטלפונים והניסיונות להשיג את תגובתכם בכל דרך. סליחה שאנחנו נודניקים, באמת סליחה.
דבר ההגנה: אין מה לעשות, אתם מעניינים! אין לנו הרבה רכילות טובה מהסוג הזה כאן בארץ, רוב האנשים משאירים את הכביסה המלוכלכת בבית, ואתם פשוט צבעתם בה את עמודי הבידור ונתתם לנו הזדמנות לקצת שקט מהמלחמה שמתחוללת בחוץ. וכן, בואו נודה באמת, רוב הזמן די נהניתם מתשומת הלב ומהפפראצי החטוף בקניון ובגן המשחקים. סולחים, כן?
8 צפייה בגלריה
פפראצי אליקו לירז נשיקה לוהטת בקניון
פפראצי אליקו לירז נשיקה לוהטת בקניון
אהבה, פתאום היא מתפרצת.
(צילום מסך)

נועה קירל ודניאל פרץ: סליחה שפיקפקנו בזוגיות שלכם

8 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
יפים ונכונים. נועה קירל ודניאל פרץ
(צילום: אינסטגרם)
כתב האישום: נועה קירל, מהכוכבות הגדולות בישראל ושוער באיירן מינכן, דניאל פרץ, יוצאים למעלה משנה. הזוגיות התחילה זמן קצרצר אחרי שקירל יצאה ממערכת יחסים של שנתיים עם הדוגמן תומר הכהן והמהירות של הדברים גרמה לנו לחשוב שמדובר בקשר יח"צני ולא אמיתי (ויש עדיין רבים שיגידו שכך הדבר). אז נכון, קצת פיקפקנו בקיומה של הזוגיות הזו - המרחק הפיזי, התמונות המשותפות שלפעמים נראו מאולצות והעובדה שיש לכם את אותו סוכן, די החשידו.
וזה הזמן לבקש סליחה מעומק הלב. האירוסים הטריים שלכם הוכיחו לנו שזה אמיתי ושטוב לכם ביחד, ואנחנו מבטיחים להיות ילדים טובים ולהגיע לחתונה שלכם בלי טיפה של ציניות. אנחנו מצטערים אם עקצנו ולקחנו חלק במחשבות הקונספירטיביות של חלק מהקהל ותעשיית הבידור, ואנחנו מאחלים לכם שתהיו מאושרים תמיד.
דבר ההגנה: כשכוכבים מגיעים לסדר גודל כזה, אי אפשר שלא לבקר כל צעד שלהם או לחשוב פעמיים על כל דבר שהם מעלים או אומרים, זה בסך הכול דבר טבעי. הסימנים מסביב הצביעו שיש אפשרות שזו זוגיות מפוברקת, אבל נוכחנו ושמחנו לדעת שלא כך הדבר. אנחנו אוהבים אותך נועה, אל תשכחי שהיית במקום הראשון ברשימת "היפים והנכונים" שלנו לפני שנתיים, ותסלחי לנו כבר!
8 צפייה בגלריה
חגיגות האירוסים של נועה קירל ודניאל פרץ
חגיגות האירוסים של נועה קירל ודניאל פרץ
יתכן יתכן, היא אמרה לו "כן"
(צילום: יאיר שגיא)