3 צפייה בגלריה
סטטיק חתונה
סטטיק חתונה
לפחות נשארו לנו התמונות. סטטיק ושרית בחתונתם
(צילום: ענת מוסברג)
עכשיו זה רשמי: סטטיק (לירז רוסו) ושרית פולק התגרשו.
כפי שפירסמנו בעבר, אחרי למעלה משנה של נישואים ושש שנות זוגיות, סטטיק ואשתו חוו משבר גדול ביחסים שהוביל לכך שהשניים ישנים במקומות שונים. סטטיק עבר לתל אביב והתגורר אצל חבר ואילו פולק נשארה ללון בדירתם המשותפת בחיפה. השניים המשיכו לשמור על קשר טוב וידידותי - לפחות למראה עין ברשתות החברתיות - אך כעת נודע כי הזוגיות הגיעה אל קיצה.
בפוסט שהעלתה היום (ג') פולק לאינסטגרם, כתבה מפיקת האירועים: "אתחיל מהסוף ואחזור להתחלה. כן, נפרדנו. כן, התגרשנו".
עוד הוסיפה פולק: "6 שנים. הייתה לנו אהבה יפה ורגעים שננצור. ידענו להיות שם אחד בשביל השנייה ואנחנו עדיין יודעים להכיל, לדאוג, לפרגן. היינו שני ילדים עם חלומות גדולים וגם כשהדרך הייתה מעט מורכבת החברות שלנו ניצחה את הכל, וכך זה יישאר. אולי מאוחר מדי לבקש לכבד את הפרטיות שלנו, אבל בכל זאת, יש לנו משפחות, אל תתנו ליד להיות קלה על המקלדת. "החיים הם לא עניין של המתנה לסערה שתעבור, אלא ללמוד איך לרקוד בגשם", כתבה והוסיפה: "אז למישהו יש מטריה?"
כזכור, את השבועות האחרונים מבלה סטטיק בוילה בקיסריה כחלק מתכנית שבה הוא מתעד את יצירתו לצד היוצרים הגדולים בארץ. על פי ההודעה שנמסרה מטעם הזמר, כשייצאו מהווילה, יחזור סטטיק לבמות עם מופע שאותו יוביל לבדו, שמורכב מחוברים חדשים לצד הלהיטים שלו ושל בן אל תבורי.
3 צפייה בגלריה
תמונתם של לירז רוסו ושרית פולק
תמונתם של לירז רוסו ושרית פולק
נאחל לשניהם בהצלחה
(צילום: מוטי לבטון)
3 צפייה בגלריה
יום הולדת ליאור סושרד
יום הולדת ליאור סושרד
אנחנו כאן אם אתם צריכים כתף לבכות עליה
(צילום: קובי צ'ינו נעים)