פחות משבועיים חלפו מאז שעדן גולן ייצגה אותנו בכבוד באירוויזיון במאלמו עם השיר "הוריקן", עמדה בגבורה מול קריאות הבוז באולם ושרה כל הדרך עד למקום החמישי בתחרות - שהצליחה לעורר השנה עניין יותר מבכל שנה אחרת, ולא בגלל השירים או ההופעות הבלתי נשכחות.
כעת מגיע זמנה של גולן לקצור את פירות העבודה הקשה שלה, עם קמפיין ראשון וטייטל נחשק: הפרנזטורית החדשה של מותג טיפוח השיער "נטורל פורמולה".
פגשנו את גולן ביומה הראשון בעבודה כפנים של המותג כדי לשאול לשלומה אחרי התחרות, לברר איך באמת התייחסו אליה מאחורי הקלעים, ומה התוכניות שלה להמשך הדרך.
עדן גולן בקמפיין ראשון
(קרדיט: מיכאלה חזני, יוני פרוים)
היית באירוויזיון הכי קשה ומורכב שידענו אי פעם. "והכי משמעותי. האמת שאני עדיין מנסה לעכל את הכול, אני לוקחת את זה יום-יום".
מה הרגשת שם? "מה שרואים ברשת זו האמת. היו הרבה קולות נגדנו, גם באולם היו שריקות בוז. זה לא היה נעים אבל הצלחתי לקחת את זה ולהתחזק מזה".
4 צפייה בגלריה
עדן גולן קמפיין נטורל פורמולה
עדן גולן קמפיין נטורל פורמולה
עשתה את הלא ייאמן. עדן גולן בצילומי הקמפיין החדש
(צילום: נועה וולפסון )
האמנת שבאמת ישרקו לך בוז? "הכנתי את עצמי לזה. ידעתי שיש סיכוי מאוד גדול שזה יקרה ודיברנו על זה, אבל להגיד לך את האמת, בפעם הראשונה שזה קרה כן אמרתי לעצמי 'וואו'. הייתי צריכה שנייה לעכל את זה, ומשם זה פשוט הניע אותי. זה נתן לי כל כך הרבה כוח וחשבתי 'אני אראה לכם כמה אהבה יש בי'. אני זוכרת שכשירדתי בגמר מהבמה, אנשים בקהל עשו לי אצבע משולשת וקיללו אותי, ואני עונה להם 'אני אוהבת אתכם'".
היו רגעים שפחדת שיפגעו בך באופן פיזי? "לא, האמת שהשמירה הייתה כל כך טובה והרגשתי בידיים טובות. כל המשלחת הרגישה ככה. עשו הכול כדי שאוכל להתרכז במשימה שלשמה הגעתי".
4 צפייה בגלריה
עדן גולן קמפיין נטורל פורמולה
עדן גולן קמפיין נטורל פורמולה
התכוננה כל החיים לרגע המכונן באירוויזיון
(צילום: נועה וולפסון )
את ממשיכה לקבל איומים גם עכשיו? "קצת, אבל זה בסדר. באינסטגרם, לא משהו חריג".
מאיפה הכוחות לעמוד בזה? את רק בת עשרים. "זו עבודה עצמית של שנים. אני מאוד יודעת לשלוט בעצמי וברגשות שלי ולא לקחת ללב. הגעתי מהתעמלות אומנותית. אני מאוד קשוחה עם עצמי, מגיל תשע ידעתי מה אני רוצה והיו מלא דברים שהיו יכולים לשבור אותי בדרך הזו. עברתי חרם קשוח עכשיו באירוויזיון אבל כל החיים עברתי חרמות, וזה מה שחיזק אותי והכין אותי לרגע הזה על הבמה".
יואב צפיר תיאר את מה שעברתם שם כ"רוע טהור". את שותפה לתחושה? "היה ווייב כזה, כולם ראו את זה".
4 צפייה בגלריה
עדן גולן קמפיין נטורל פורמולה
עדן גולן קמפיין נטורל פורמולה
ירדה מהבמה לקללות ואצבע משולשת. גולן
(צילום: נועה וולפסון )
חווית ביריונות? "נראה לי שאתה יכול לענות על זה בעצמך".
למה את נזהרת במילותייך? "אני לא נזהרת. זו הייתה ביריונות אבל אני מתייחסת לזה כמו אל אנשים שמשעמם להם קצת. עם כל ההתנהגות מסביב, אני הייתי בהרגשה טובה עם כולם. אחרי שנמו (הנציג השווייצרי) זכה בתחרות, ניגשתי לברך אותו והוא התעלם ממני".
היה שלב שכן נשברת? "אני לא יודעת איך הצלחתי לא להישבר. צצים לי עכשיו סרטונים מהאולם שאני שרה וכמעט לא שומעים אותי, שומעים רק את השריקות בוז, ואני אומרת לעצמי 'וואו, איך עמדת בזה?'"
מה דעתך על פער הנקודות בין השופטים לקהל? "זה רק מוכיח שבעולם כן אוהבים אותנו ותומכים בנו, האהבה כן קיימת".
מה לגבי זוגיות? "אני רווקה. אני מאוד שקועה בעבודה ובלבנות את העתיד שלי. אני לא פוסלת שום דבר אבל אני לא מחפשת. אם יגיע נסיך אז אולי".
מלחיצה אותך העובדה שכולם מצפים לראות מה יקרה איתך? "זה לא מלחיץ, זה כיף. זה חלק מהתהליך. הייתי באירוויזיון וייצגתי משהו".
אז את לא הולכת להיעלם. "איזה להיעלם, אתה לא מדבר עם הבן אדם הנכון".
לצפייה בריאיון המלא, צפו בווידיאו שבראש העמוד.
4 צפייה בגלריה
עדן גולן קמפיין נטורל פורמולה
עדן גולן קמפיין נטורל פורמולה
כאן כדי להישאר. עדן גולן
(צילום: נועה וולפסון )