אחרי חודשים ארוכים (שהרגישו כמו נצח), גמר "הישרדות" ייצא מחר (שבת) לדרך ובסופו נקבל את השורד או השורדת הגדולים, אחד מארבעת הפיינליסטים: טל מורד, גל רובין, סהר כהן ואלית מוסאיוף. רגע לפני שזה קורה, קייסי זפטה התארחה ברדיו ynet בתוכנית של בר זגה וסיפרה על תגובות הקהל, סודות מהאי ועל הפיוס עם מאיה קיי.
"זה ממש נחמד לקבל חיבוקים ברחוב ולפגוש המון אנשים, זה כיף", סיפרה זפטה. עם זאת היא ציינה שגם התגובות הפחות טובות מגיעות - אבל לא פנים מול פנים. "עד עכשיו לא פגשתי אף אחד שדיבר אליי לא יפה, אבל באינסטגרם הם גיבורים - וזה בסדר כי אני בכל מקרה לא קוראת את התגובות, אז הם יכולים להגיד מה שהם רוצים".
זפטה הייתה שורדת שנויה במחלוקת, תחילה היא לא עברה כל כך חלק בגרונם של שאר השורדים ונקלעה ללא מעט עימותים, אך בהמשך הבינה שכדי לשרוד היא צריכה לשנות גישה. אחת החברות הטובות שלה על האי הייתה השורדת מאיה קיי, אותה זפטה הדיחה בסופו של דבר - מה שגרם לקרע ביחסים של השתיים.
"הודחתי באמצע היום, לא במדורת שבט, ובווילה לא ידעו שאני עומדת להגיע", מספרת זפטה על המפגש הראשון שלה ושל מאיה בווילת המודחים. "כשהגעתי הוציאו את מאיה בכוונה ואז שמו אותנו באותו החדר. זה לא היה נעים כי היא כעסה עליי, אבל חיבקתי אותה - כפיתי עליה את החיבוק שלי למרות שהיא לא חיבקה אותי בחזרה, והיא התחילה לבכות. יישרנו את ההדורים והסברתי לה שלא באתי למשחק כדי לחפש חברים אז היה לי הגיוני לעשות את זה - אבל היום, אם היינו חוזרות לאי, לא הייתי מדיחה אותה".
3 צפייה בגלריה
ynet radio בר זגה קייסי זפטה
ynet radio בר זגה קייסי זפטה
בר זגה וקייסי זפטה
(צילום: פרטי)
מה בעצם עמד מאחורי ההחלטה שלך ללכת ל"הישרדות"? "זה היה ממש שבוע וחצי לפני שנכנסתי לקאסט ואמרתי 'טוב, אני עושה את זה אבל אני באמת לא עושה את זה בשביל עצמי'. אני חושבת שההחלטה שלי ללכת ל'הישרדות' הייתה מלווה בזה שידעתי שיש לי פלטפורמה ברשתות שבה אני עוזרת לאנשים אחרים. אני רוצה לעזור לאחרים, להעצים אותם, להראות להם איך לאהוב את עצמם יותר - לחיות יותר בביטחון וידעתי שיום אחד אני ארצה להגיע לתוכנית ריאליטי כדי להגדיל את הפלטפורמה ולהגיע לכמה שיותר אנשים. שיראו את קייסי בביקיני בפריים טיים ואיך היא נהנית, נוח לה, כיף לה ולא אכפת לה. וברור שיש אנשים שיעקמו גבה ויגידו 'מה זו השמנה הזאת, מה היא עושה בפריים-טיים שלי' אבל תהיה גם הילדה בת ה-16 שהתביישה ללכת בביקיני בים עד היום ותחשוב 'אם היא יכולה גם אני יכולה'. לא חשבתי שאני אשרוד כל כך הרבה, אבל בסוף 40 יום על האי, בביקיני, עשו את שלהם".
המטרה הזו הגשימה את עצמה? הצלחת להגיע לקהל ולגרום לאותן ילדות, כמו הילדה בת ה-16, ללבוש ביקיני וללכת לים? "יש המון עבודה בנושא הזה ואני לא מתיימרת לחשוב ששיניתי את העולם, אבל קיבלתי שער ב'לאשה' - היה לי את השער הראשון שלי, ומעבר לזה הגדלתי את הפלטפורמה שלי מ-20 אלף עוקבים ל-108 אלף, שזו קפיצה ממש גדולה בזמן קצר, ולפי התגובות והפידבקים מהקהילה שלי, שהיא מאוד חזקה, אני מבינה שנגעתי פה בכמה נקודות ומבחינתי זו רק ההתחלה. זו לא התוצאה הסופית אבל לדעתי לגמרי הצלחתי להניע גלגלים".
היה רגע שחשבת לעצמך 'זהו, אין. בטוח ירדתי במשקל'? "כן. הייתה משימה שהם עלו בה לפסגת ההחלטות והיו להם תמונות שלנו מתחילת המשחק. אני חושב שגיא שיקר וסהר כהן עלו למעלה ואמרו לי 'קייסי ירדת איזה 20 ק"ג'. ואני שכחתי מהדבר הזה בכלל, כי ברור שתרד במשקל כי אתה לא אוכל אבל מפה ועד להגיד 20 ק"ג. בסופו של דבר ירדתי 19 ק"ג".
זה שימח אותך, ביאס אותך - מה התחושות של זה? "זה היה לי מוזר. דבר ראשון אתה לא יודע איך אתה נראה. אני מסתכלת על עצמי ואני רואה כמה אני שחומה. אבל כשאתה מסתכל על עצמך במראה אתה לא מזהה את עצמך. אז אני לא יודעת אם זה שימח או ביאס כמו שאתה פשוט לא מכיר את עצמך".
3 צפייה בגלריה
קייסי זפטה
קייסי זפטה
מודל לחיקוי!
(צילום: מיכה לובטון)
גם זפטה, כנראה כמו שאר הצופים והשורדים לאורך השנים, הייתה משוכנעת שבמציאות המשחק הוא לא כל כך קשה כפי שזה נראה על המסך, ובטון משועשע היא מספרת לנו שהיא טעתה - ובגדול. "הייתי בטוחה שיהיו לנו שירותים כימיים או משהו. אז התשובה היא לא! כל אחד תופס את מקומו בטבע וזה ממש כמו אצל החתולים, זה מה שיש לי לומר. את קוטפת עלים ואז הולכת הצידה לעשות את צרכייך".
מה, היית צריכה ממש לחפור בור? "כן! אני לא יודעת אם יש אנשים שלא חפרו בור, לא תיאמנו גירסאות שירותים עם אנשים על האי, אבל ההיגיון הבריא שלי אמר לי 'את חופרת בור ומכסה כדי שאף אחד לא יראה'. זה לגמרי מה שקרה - וזו קריאה לשאר האנשים שהיו איתי על האי - אם לא חפרתם בור אתם דוחים ברמות".
אמא שלך התנגדה בהתחלה שתצאי למסע הזה, ועכשיו כשהיא רואה אותך, היא מבסוטית, שמחה? "היא מאוד גאה בי. היא הייתה בטוחה שאני אודח ראשונה כי אני קצת מפונקת, אני בן אדם של בית. והיום אין גאה ממנה. היא גם שלחה לי מכתב בזמן שהייתי על האי ולא ציפיתי שזה יהיה ממנה - חשבתי שזה יהיה מגיא, בן הזוג שלי, ופתאום כשזיהיתי את הכתב של אמא שלי התחלתי לבכות וזה רק חיזק אותי יותר".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור - ב-ynet radio, ברביעי ב-13:00.
3 צפייה בגלריה
הישרדות
הישרדות
לא תיאמו גרסאות שירותים
(צילום: נוי עינב)