בחודש נובמבר האחרון, בשיאה של המלחמה, אליאנה תדהר ולי בירן הביאו קצת אור כשבישרו כי הם מצפים לילד ראשון. "אתה הנס הגלוי שלנו, מחכים לך", כתבו בפוסט שפורסם ברשתות החברתיות.
הבוקר (ה') התייצבה תדהר על סט הצילומים לקמפיין הקיץ של דלתא, כשהיא בחודש השמיני להריונה - זוהרת מתמיד. "היה לי ממש מזל", היא מספרת על ההיריון. "מאחלת לעצמי שגם ההריונות הבאים יהיו ככה".
על התופעות שהתלוו להיריון היא מספרת בחיוך: "הייתי מאוד רעבה, ממש הלכתי לישון עם לחם ליד המיטה".
2 צפייה בגלריה
אליאנה תדהר היריון, דלתא
אליאנה תדהר היריון, דלתא
קורנת בחודש שמיני. אליאנה תדהר
(צילום: שי פרנקו)
לדבריה, החודשים הראשונים של ההיריון לא היו קשים עבורה - כך גם לבעלה, הזמר לי בירן. "לא תיזזתי אותו מספיק", היא מספרת, אך מיד מוסיפה: "אבל עכשיו אני קצת עושה את זה, כי מתחיל להיות לי כבד ולכאוב לי הגב. אם נשכבתי על הספה - זהו, אני לא קמה. לי מפחד מהרגע הזה שאני נשכבת על הספה וסוגרת את הבסטה - כי אז הוא מתחיל לעבוד".
היה רצון להסתיר את ההיריון בהתחלה, שיהיה רק שלכם? "קודם כל התחלה של היריון היא מאוד ארעית, דברים יכולים לקרות - אז ברור. וכן, גם כשהתארסנו. יש משהו בזה שיש לך סוד, שהוא רק שלך, בטח אם אתה לא אנונימי. גם אם אתה לא בן אדם מפורסם, יש משהו בלהסתובב בעולם עם משהו שרק אתה ובן הזוג שלך יודעים, יש בזה משהו קסום. שמרנו על זה במידה שהרגשנו שזה נחוץ. רצינו כבר לספר ואז התחילה המלחמה, אז יצא שסיפרנו בחודש חמישי - סוף רביעי".
לצד ההיריון מתחוללת מלחמה, איך זה תפס אתכם? "מפחיד. אני חושבת שכולנו מרגישים חוסר ביטחון, הרבה שאלות בלי קשר להיריון או לא היריון, אבל זאת גם המציאות שלי. זה מטורף, כי זו ממש ההקבלה לחיים. בכל רגע נתון קורה הדבר הכי נורא בעולם לצד הדבר הכי טוב בעולם. החיים ממשיכים וזה מה שהכי מפחיד וגם מה שהכי קסום, אני רואה את החיים ממשיכים בתוכי, יש בי עוד לב שפועם. זה משהו שממש שומר עליי אז אני משתדלת להיצמד לזה. במקביל, כל ההתחלה שבאמת בתי המלון היו מלאים באנשים, ניסינו להסתובב ולראות כמה שיותר אנשים שאנחנו יכולים לשמח אותם וזה היה חלק מזה, להתמקד במה שאפשר לעשות, כי הרע קיים ומקיף אותנו".
2 צפייה בגלריה
אליאנה תדהר היריון, דלתא
אליאנה תדהר היריון, דלתא
בקרוב אמא
(צילום: שי פרנקו)