שלושה חודשים וחצי עברו מפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", ולראשונה מאז ה-7 באוקטובר, הדוגמנית הישראלית מישל גרציג הגיעה ארצה לטובת צילומי קמפיין. "זה מרגש להיות פרזנטורית של מותג כחול לבן", הכריזה.
גרציג, הפנים החדשות של Z ספורט, מדגמנת בהיריון, אחרי שמוקדם יותר החודש בישרה במקביל לבעלה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, כי השניים מצפים לילד משותף. את המין היא מסרבת לחשוף, אבל נותנת רמז שהלידה צפויה להיות באביב.
איך עברו החודשים הראשונים, בחילות, הקאות, דברים כאלה? "וואי כן, היו לי בחילות, הקאתי. היה לי מאוד קשה, אבל בסדר - התמודדתי. ברגעים כאלה אתה אומר 'וואו, אבל איך מסיימים תשעה חודשים?', מרגיש מלא זמן פתאום".
את מחכה להיות אמא? רצית את זה? "רציתי, כמובן. לא תכננתי מתי, לא היה לי בראש איזה רעיון ספציפי, פשוט זרמתי וזה קרה".
3 צפייה בגלריה
מישל גרציג Z-sport
מישל גרציג Z-sport
מציגה היריון ראשון. מישל גרציג
(צילום: מאיה אבירעם)
נזכיר כי לקורטואה יש שני ילדים מהזוגיות הקודמת למרטה דומינגז, וגרציג סקרנית לבדוק האם הידע הקודם שלו יהיה שימושי. "אחרי ההיריון, בכל הנוגע להחלפת חיתולים ודברים כאלה, אנחנו נראה. אני אבדוק אותו – הוא במבחן אצלי".
3 צפייה בגלריה
מישל גרציג Z-sport
מישל גרציג Z-sport
עדכני אם טיבו יעבור את המבחן
(צילום: מאיה אבירעם)
בשנים האחרונות גרציג מחלקת את זמנה בין ספרד לישראל, אך רוב הזמן היא נמצאת לצידו של בעלה, מעבר לים. הדוגמנית דיברה בעבר לא פעם על המאמצים ההסברתיים שהיא עושה לאורך השנים, אך כעת, מאז אותה שבת איומה ב-7 באוקטובר, המצב שונה. "אני חושבת שזה מסע הסברה שמעולם לא נתקלנו בו. בהתחלה, כשכל זה קרה, היום הנוראי הזה - לא חשבנו בכלל שנצטרך להיות בהסברה כזו, כי זה משהו כזה ברור של 'הלו, זה לא בסדר!', זה פשוט נורא וחשבנו שכולם יחשבו כמונו, אבל לא".
גרציג המשיכה: "זה מאוד קשה כי אנשים פשוט מונעים משנאה טהורה ואין עם מי לדבר, אבל לפעמים יש עם מי לדבר ומצליחים באמת ככה לחדור ולהסביר להם ולשנות את העמדה שלהם".
סיפרת בעבר על איומים שכותבים לך, יש בתקופה הזו איומים יותר מפורשים? "דברים מזעזעים, באמת, אני לא יודעת איך בן אנוש יכול להוציא דבר כזה או לאחל למישהו דבר כזה, אני לא מבינה מאיפה זה מגיע. זה מפחיד. אף פעם לא התביישתי בזה שאני ישראלית, יודעים על השירות הצבאי שלי והתראיינתי כל כך הרבה פעמים בחו"ל ועשו המון כתבות. כולם יודעים איפה אני, זה לא חדש אף, פעם לא החבאתי את זה".
ומה הדבר שהיא הכי חוששת ממנו בביקור בישראל? צפו!
3 צפייה בגלריה
מישל גרציג Z-sport
מישל גרציג Z-sport
"אנשים מונעים משנאה טהורה"
(צילום: מאיה אבירעם)