בר זגה
מעיין אדם: מציעים 100 אלף שקל בחודש, מי לא תיקח? אני לא לוקחת
55:37
תקופה סוערת וקשה עוברת על המדינה ואין אחד שלא מושפע ממנה בדרך זו או אחרת. השבוע התארחה מעיין אדם בפודקאסט של בר זגה וסיפרה על תחושותיה לגבי האירועים האחרונים.
היה שבוע מאוד סוער עם כל ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית. "סוער זאת לא המילה, היה שובר לב. אפשר לא להסכים, לסלוד ולכעוס, אבל כשמישהו נפצע והצד השני שמח, כבר אין על מה להילחם. אני יכולה לצאת לרחובות להפגין מהצד הזה או השני, אבל אני לא אשנא שנאת מוות את האדם שעומד מולי".
זה מקומם שאף פוליטיקאי מהם לא אמר מילה. "יש לנו 120 פוליטיקאים שדואגים לאינטרס של עצמם אבל אין לנו מנהיגים. אין את זה שייקח אחריות".
מה דעתך בנושא הרפורמה? "אני ימנית בדעותיי ובעד רפורמה משפטית. שופטים בישראל הם לא אנשים שהציבור בחר בהם, הם אליטה סגורה ואני לא חושבת שצריך להיות להם את כל הכוח בעולם לקבל החלטות, יש חוסר סימטריה. אבל לבוא ולעשות חוסר סימטריה לצד השני, זה לא הפתרון לבעיה ואני כמובן נגד הדבר הזה".
4 צפייה בגלריה
מעיין אדם כתבת סוף השבוע
מעיין אדם כתבת סוף השבוע
"יש לנו 120 פוליטיקאים שדואגים לאינטרס של עצמם אבל אין לנו מנהיגים"
(צילום: שי פרנקו )
מי שעוקב אחרי אדם או מדורי הרכילות, אולי יודע שגם בחייה האישיים הייתה סערה לאחרונה – שהתרחשה לאחר שפרסמה תוכן שיווקי שעות ספורות לאחר הפיגוע שהיה ברמת החייל, וכתבה: "בדרך כלל אני מבטלת מבצעים בימים כאלו, אין לי מצב רוח ולא בא לי לעשות כלום חוץ מלראות חדשות. אבל אימהות שנחנקות מעול ההוצאות מחכות בהתלהבות לחיתולים שהשגתי בהנחה לתינוק שלהן, זה החיים עצמם ואני לא אאכזב אתכן, לא מתאים לי".
מישהי שפחות התלהבה מקוד הקופון של אדם, הייתה המשפיענית קרן שחם, שהעבירה ביקורת נוקבת על התזמון וההתנסחות שלה וכתבה: "הכיתוב הזה מבזה את כולם". ההתנצחות ביניהן לא הסתיימה שם והמשיכה בשרשרת סטוריז בהן הגיבו אחת לשנייה בצורה לא ממש נעימה.
הסכסוך עם קרן ירד לפסים לא נחמדים. "עשיתי בדיוק קמפיין לפמפרס שהתחייבו לתת לי את המחיר הכי נמוך שאפשר לתת בישראל. אני יודעת שיש הרבה נשים שעומדת להיגמר להן החבילה והן בלחץ כלכלי מטורף, ולי יש את היכולת לתת את זה כאן בזול לאימהות שפשוט נחנקות ומחכות לזה. אז אפשר להסתכל על זה בציניות, אבל מי שבאמת רואה כאב של נשים אחרות - לא הרגישה שאני צבועה. לעומת זאת מישהי שבאה בגישה של 'אני אעשה קמפיין', היא זו שיש בה כנראה משהו צבוע.
"אם זה באמת משפיע על אותה אישה שצריכה את החיסכון הזה באותו רגע... זה אמנם עשרות שקלים, אבל בשבילה זה המון. אני באתי מעוני, הייתי לוקחת אוכל מהצבא בסופי שבוע, לוקחת שימורים ומחביאה בתיק. זה נוגע לי ומי שזה לא אמין בעיניה – שתקפוץ לי. קיבלתי המון הערכה וחיזוקים, העוקבות שלי מכירות אותי ומי שלא שם, לא מבינה מה קורה ביני לבינן. יש לנו משהו עוצמתי".
את מבינה למה לפעמים נטפלים אליך? "זה לא שנטפלים, שונאים אותי או שאוהבים אותי, כל חיי. זה מאוד קיצוני, אני מעוררת רגש באנשים. אז אני משתמשת בזה ועושה את שלי, אם זה כדי לעזור או לעורר מודעות. עשיתי דברים ענקיים כמו להרים את הדגל של שימור פריון, שאני הראשונה בישראל שסיפרה בגאווה שהיא עשתה והיום יש לזה תורים ארוכים. אתה מבין כמה ילדים ייוולדו, כמה דמעות ייחסכו? אני מאוד גאה בדברים שאני עושה ומקדמת".
4 צפייה בגלריה
אירוע היפים והנכונים 2022
אירוע היפים והנכונים 2022
"שונאים אותי או שאוהבים אותי, כל חיי"
(צילום: ענת מוסברג)
דניאל עמית העבירה לא מזמן ביקורת על כך שמותגים נותנים לעוקבות שלך הנחות גדולות יותר מאשר למשפיעניות אחרות. את מבינה את התסכול שלהן? "אני מבינה, אבל אני מרגישה מחויבות עצומה לקהל שלי שבאמצעותו אני מתפרנסת. אי אפשר רק להרוויח בלי לתת אף תמורה. אז אם אני צריכה לבחור אם להרוויח על גב העוקבות שלי בלי לתת להן תמורה ובין להיות סבבה עם המשפיעניות... אין לי מחויבות אליהן, אני לא מכירה אותן. הייתי שמחה שיהיו לי חברות מהתעשייה, זה לא נעים להיות שנואה, אבל אני מעדיפה להיות משפיעה מאהובה".
את באמת מרגישה שהן שונאות אותך? "זה לא נאמר לי ישירות אבל אני מאמינה שכן. אולי הן חושבות שאני לא רואה אותן. אני רואה את המטרה שלי, שהיא לייצר מועדון צרכנות ששובר את יוקר המחייה, ואנשים נדרסים בדרך. להגיד שאני שמחה מזה או שלא אכפת לי זו לא האמת, אבל אחרת אני לא אשיג את זה".
יהיה לנו מתישהו כרטיס אשראי מעיין אדם? "אולי".
בואי נגיד את האמת, הטענה שהמותגים מתגמשים ומפסידים כדי לתת לך הנחות היא לא מדויקת. הם לא באמת מפסידים משהו. "אני שוחקת להם את הרווחים באופן משמעותי. בוא לא נתבלבל, הם לא פראיירים, הם יודעים מה הם עושים. אבל הרווח שלהם על כל מוצר נשחק משמעותית. הם מרוויחים על כל מוצר פחות, אבל בטווח הארוך הם מרוויחים".
מישהו אמר לי פעם שהם הפסיקו לעבוד איתך כי ביקשת יותר. "נכון. בגלל זה מרגיז אותי שאומרים שאני רובין הוד. אני אראה לך את הסכומים שוויתרתי עליהם, ויתרתי על חוזים של מיליונים במצטבר. אני לא רובין הוד ולא פיה טובת לב אבל מצאתי את המשבצת שלי והמותגים יודעים את זה טוב מאוד. נותנים למישהי שמונים או מאה אלף שקל בחודש, מי לא תיקח? אז אני לא לוקחת ואף אחד לא יודע את זה. אני לא מספרת 'הנה תראו, ויתרתי על 100 אלף שקל כי לא הסכמתי לוותר על עוד 5% הנחה עבורכן', אבל זאת האמת.
"צריך להבין, אני לא צריכה את כל הכסף הזה, אני מרוויחה מספיק. אם זה משרת את המטרה שלי, את היעוד שלי מול הבנות האלה, את המועדון צרכנות הזה – יופי. ואם לא אז לא. זה לא שעוד כסף יעשה אותי יותר שמחה, להפך, זה משחית".
4 צפייה בגלריה
מעיין אדם יובל צלנר
מעיין אדם יובל צלנר
אשת ראש עיר לעתיד? אדם ובן זוגה, יובל צלנר שמתמודדת על ראשות עיריית תל אביב-יפו
(צילום: אינסטגרם)
בימים אלו מתמודד בן זוגה של אדם ואבי בתה, ח"כ לשעבר יובל צלנר, על ראשות העיר תל אביב-יפו, מה שאומר שייתכן בהחלט שאדם תמצא את עצמה שוב בלב עולם הפוליטיקה, אבל הפעם בתור "אשתו של".
תהיי האישה שלצד הפוליטיקאי, זה מקום שאת לא ממש רגילה אליו. "הוא מאוד מעצים אותי. את נמצאת עם מישהו שהוא ענק, מרשים, עם יכולות ורזומה והוא לא יורד ממך בכלום, אבל נותן לך תחושה שאת ענקית ושהוא מעריץ אותך. אני חושבת שזו פעם ראשונה שאני בזוגיות שאני לא מרגישה בה איזו מלחמת כוחות".
לריאיון המלא, האזינו לתוכנית שבראש הכתבה. כל השערוריות, כל הרכילויות וכל מה שצריך לדעת על עולם הבידור בפודאקסט של בר זגה.
4 צפייה בגלריה
מעיין אדם
מעיין אדם
מעיין אדם ובר זגה
(צילום: Pplus)