בחודש פברואר האחרון, שמה של הדוגמנית הצעירה עדן פולני (19) עלה לכותרות - ולא רק בארץ, אלא גם במדורי הרכילות הגדולים מעבר לים. הסיבה? פולני תועדה במצלמות הפפראצי כשהיא מבלה במסיבה בלוס אנג'לס לצידו של לא אחר מאשר ליאונרדו דיקפריו (48). התמונות עוררו גלים והעלו את השאלה המתבקשת: האם קורה ביניהם משהו, או שמדובר בבילוי ידידותי ותו לא?
כשמותג האופנה רנואר כינס לאחרונה את הפרנזטורים שלו לטובת יום צילום לקמפיין חדש, פולני בהחלט הייתה במרכז העניינים מסיבה כפולה, גם הודות לשמועות על דיקפריו וגם מכיוון שהיא התוספת החדשה לנבחרת הפרזנטורים. פגשנו אותה על הסט, והיא סיפרה לנו מה באמת הסיפור עם הכוכב והאם היא עומדת להיכנס לנעליהן של בנות זוגו לשעבר, דוגמת בר רפאלי וקמילה מורונה.
2 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו עדן פולני
ליאונרדו דיקפריו עדן פולני
רק ידידים? ליאונרדו דיקפריו ועדן פולני
(צילום: Backgrid)
כל העולם דיבר על זה. "קמתי בבוקר לדרמה ענקית. ראיתי את הפרסומים וקיבלתי התקפי חרדה, הייתי מבוהלת, מפוחדת. הייתי בהרגשה של 'וואו, מה קורה?'. בארה"ב הרגשתי את זה הרבה יותר, הלכתי ברחוב והרגשתי שאנשים מזהים אותי. טסתי לניו יורק יום אחרי זה והייתי צריכה לשים כובע, כי גם שם צילמו אותי. הרגשתי שחדרו לי לפרטיות".
אז מה בדיוק קרה שם? "הכל היה מופרך ומוגזם כמו שאוהבים לעשות. ראינו אחד את השניה בלוס אנג'לס, אנחנו חברים ויש לנו הרבה חברים משותפים. זו לא הפעם הראשונה שאני רואה אותו ואני חושבת שגם לא הפעם האחרונה".
מה את יכולה לספר לנו עליו? "הוא מאוד מתוק, באמת. הוא מאוד חמוד. אני לא מכירה אותו ברמה של להגיד תחומי עניין ואישיות, אבל ממה שיצא לי להכיר הוא מתוק וג'נטלמן ואין לי מילה אחת רעה להגיד עליו".
לריאיון המלא, צפו בווידיאו שבראש הכתבה.
2 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר
קמפיין רנואר
עדן פולני
(צילום: לירן מור)