חדשות משמחות מגיעות אלינו היום (ב') מכיוונם של השחקנים ליהי קורנובסקי (33) ורועי ניק (34), שבישרו ברשתות החברתיות על לידת בנם השני.
"ימים מאושרים. רם, ברוך הבא למשפחה נסיך של אמא. אתה עושה לי לבכות מאושר. אנחנו הורים לשניים. ברוך השם". כתבה קורונבסקי בפוסט, שבו שיתפה רגעים משפחתיים מהלידה שהתקיימה בשבוע שעבר.
בני הזוג נישאו ביוני 2022, ובספטמבר 2023 נולד בנם הבכור אוּרי. קורנובסקי סיפרה בשנה שעברה על חוויית האימהות: "אני חושבת שאני אמא מאוד אוהבת, אכפתית וחמה. אמרתי לרועי שאני אעשה הכול בשביל הילדים שלי. אני כזאת אמא". כשנשאלה על רגעי השיא בחייה, השיבה כי קשה להצביע על רגע אחד, אך ציינה כי התקופה המאושרת ביותר עבורה הייתה כשנישאה לרועי: "זה היה שיא של אושר מכל הבחינות. האחדות של המשפחה, היופי והאושר היו בשיאם".
המון מזל טוב מאיתנו!




