פחות משלושה שבועות אחרי שיצאו מבית "האח הגדול" כזוג הכי מדובר במדינה, פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ החליטו להפריד כוחות, לפחות לעת עתה. עם זאת, בסביבתם של השניים מדברים על אהבה גדולה ושיש סיכוי גדול שמדובר רק במשבר ושהם עוד יחזרו להיות ביחד.
עוזיאל, שהגיעה למקום השני בעונה, ושארפ, שנכנס בכניסה השנייה, החיו את הקשר הרומנטי שלהם מול כל המדינה בפריים טיים, וידעו כבר בתקופת התוכנית לא מעט עליות ומורדות במערכת היחסים אך בתום העונה הם התאחדו שוב והיה נדמה שזה הולך לכיוון טוב - עד שכבר לא.
"זה בגלל כל הפרשה עם אמא שלו", משתף אותנו מקורב לבני הזוג, וכשהוא מדבר על הפרשה הוא מתייחס לעובדה שהזוגיות של פרידה עם שארפ לא עברה חלק בגרון של אימו של הכדורסלן, מרים לוי, שלא היססה להביע את דעתה על בת הזוג של בנה ברשתות החברתיות. "בעזרת השם. השם נותן רק לטובים. השם לא אוהב חשפניות, ודיג'יי צנוע", כתבה בתגובה אחת, בתגובה נוספת כתבה: "אף אימא לא רוצה כלה כזאת. קחו אותה לבנים שלכם", ובאחרת כינתה אותה "השטן" ו"נסיכת הביוב של הדרום".
"אני יודעת שהיא אוהבת את די ג'יי והוא אוהב אותה", מספרת לנו מכרה של השניים. "הם בחרו להילחם ברעשי הרקע שהיה מסביבם מהרגע שיצאו מהתוכנית".
3 צפייה בגלריה
פרידה עוזיאל די ג'יי שארפ
פרידה עוזיאל די ג'יי שארפ
לא שרדו את מבחן המציאות. פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ
(צילום: גילי אלגבי)
בריאיון ל"7 לילות", לאחר שהודח מהתוכנית, סיפר שארפ על הזוגיות עם פרידה: "אני אצטרך לספר לפרידה שהיו כל מיני אנשים שפחות אהבו אותנו ואת מה שאנחנו מראים. והם לא 'כל מיני' אנשים, אלא משפחה. עוד לא נכנסתי לפרטים ואני בכלל לא בטוח שבא לי לעשות את זה. זה יעשה לנו טוב?".
שארפ גם התייחס להערות של אמא שלו על עוזיאל, ואמר: "אני מניח שהיא נלחצה כשהתחילה לקבל הודעות מהארץ. היא רצתה להגן עליי, מה יותר טבעי מזה? חשוב לי להסביר לפרידה שכל מה שהיה בין המשפחות לא היה בשליטתנו, ואני בטוח שהיא תבין את הסיטואציה", אמר - ושמר על אופטימיות זהירה. "אני חושב חיובי. כשפרידה ואני נהיה ביחד, הכל יהיה בסדר. אמא שלי תתאהב בה ושתי האימהות ישמחו בשמחתנו. אני כבר רואה אותנו בעוד חמש שנים".
עם היציאה מבית "האח הגדול" היה זה תורה של עוזיאל להתיישב על כס המרואיינת בראיון ל"7 לילות" שם סיפרה על הזוגיות הטלוויזיונית: "די ג'יי אמר לי, 'אני רוצה שתדעי שלא משנה מה, אנחנו ביחד וחזקים'. אני חשבתי שהוא יצא לדייט בזמן שהייתי בתוכנית, לא הבנתי על מה הוא מדבר. מה יכול להיות כזה קרייסס? ואז כולם הסתכלו עליי במבט של 'אוי-אוי-אוי, מה את הולכת לשמוע'. שאלתי את יוסי פריאנטי, והוא אמר לי משהו על המשפחות שרבו. פחדתי מאוד בהתחלה, כי לא ידעתי עד איפה זה היה יכול להתכער. כשגיליתי מה באמת היה, הייתה לי אנחת רווחה. עליי אני יכולה לספוג הכל, אבל המשפחה שלי זה משהו אחר, אני לא רוצה שיספגו בגללי שום דבר, אני רוצה שאחותי ואמא שלי יתעסקו בעניינים שלהן".
בדומה לשארפ, גם עוזיאל הייתה אופטימית לגבי הקשר והיחסים המשפחתיים: "בסופו של דבר אני אשמח שיכירו אותי בארבע עיניים. די ג'יי ואני נעבוד על זה יחד, נתקן את הכל. עכשיו אנחנו בחוץ, בעולם האמיתי, בוחנים את הזוגיות ללא מצלמות, וזה מה שיהיה הכי מעניין".
3 צפייה בגלריה
פרידה עוזיאל די ג'יי שארפ
פרידה עוזיאל די ג'יי שארפ
לרגע זה היה נראה מבטיח. פרידה ודי ג'יי
(צילום: שוקה כהו)
3 צפייה בגלריה
פרידה עוזיאל די ג'יי שארפ
פרידה עוזיאל די ג'יי שארפ
תשארו ידידים? פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ בימים יפים יותר באירוע של "רנואר"
(צילום: שוקה כהן )