דור רפאלי הוא כמעט פוסטר של ילד סנדוויץ', רק בגרסת נטולת גלוטן וסוכר, כי הדיאטה מחייבת. על סף גיל 38, הוא מודה שמעולם לא שאף לדגמן כמו אחותו הגדולה בר (39) וגם לא פזל לעבר משחק כמו אחיו און (27). בראיון שיתפרסם ביום שישי במוסף '7 לילות' הוא מספר שחלום חייו בכלל היה להיות זמר. "אני חולה מוזיקה, מנגן בגיטרה ומוכן לעשות הכל ולהחליף הכל כדי לקבל קול יפה. אבל מה לעשות, אין לי את זה.
האמנות שלי באה לידי ביטוי בעבודת ידיים. אני רתך לא רע. בבית הייתי יד ימינו של אבא שמתחזק את השטח, שניים וחצי דונם, בחריצות ובהקפדה. מעולם לא היה אצלנו גנן".
3 צפייה בגלריה
 דור רפאלי
 דור רפאלי
דור רפאלי
(צילום: איליה מלניקוב)
רפאלי, שמשתתף בעונה השנייה של 'רפאליס', שמשודרת בימי שני־רביעי ב־3HOT, ב־HOT VOD וב־Next TV, מספר גם על אחותו הגדולה, בר רפאלי. "תמיד שמחתי בשבילה. תמיד רציתי שיהיה לה פי מאה ממה שיש לה. כשבר עברה ללוס־אנג'לס פירגנתי, אבל השיחות הפכו לבנאליות - 'מה קורה? מה חדש?' באותה תקופה אבא לא ירד לי מהווריד: 'דיברת עם בר? דבר עם בר'. בסדרה הוא קורא לי 'מלך', אבל הוא המלך האמיתי. אבא יעשה הכל כדי לשמור על הרמוניה משפחתית. עכשיו בר ואני בתקופה נהדרת, אנחנו מלא ביחד בזכות העסק, מוצרי טיפוח עור. כשיש בינינו בעיות אני זה שמתפשר, ככה זה מזל בתולה - שומרים הרבה בבטן. בר כוחנית במובן הטוב של המילה, היא לא מוותרת במילימטר, ואני יודע לנהל".
לרפאלי יש מודעות עצמית להתמכרויות שלו. "בכל רגע נתון אני חייב לתחזק שלוש־ארבע התמכרויות. לפחות. עכשיו אני מכור לספורט, תזונה, ירי ואופנועים. ובכל אחד מהתחומים האלה אני הולך עד הסוף. כששואלים מה המקצוע שלי אני אומר 'מדריך ירי'. בחיים לא תתפסי אותי בלי אקדח בחגורה. סבא שלי מצד אבא היה בא אלינו עם נשק. התחלתי לירות בגיל 16 וכדי שלא יחשבו שאני שחצן, הודעתי לכולם שרק כשאעמוד בפעם הראשונה על הפודיום אקעקע אקדח. וכך היה. באליפות ישראל האחרונה הגעתי למקום השלישי במחלקה שלי, שנקראת פרודקשן - יורים באקדח כמו שהוא יוצא מהקופסה, בלי שינויים. ב־7 באוקטובר הייתי בשדה התעופה במלדיביים, בסיומה של החופשה המשפחתית השנייה שלנו מאז ומעולם. קיבלתי סרטונים של מחבלי נוח'בה בשדרות וחשבתי שזאת בדיחה. למחרת התייצבתי במטווח ליד הבית, בגלל שכולם רצו להוציא רישיונות. במשך שבועות הדרכתי מהבוקר עד הערב. אבל לדעתי, זה הדבר הכי גרוע בעולם. תנו אקדח לכל מי שרוצה להגן על עצמו, אבל תכשירו כמו שצריך. בשביל לקבל רישיון אתה עושה קורס ויורה מאה כדורים מטווח 7 מטר, ורוב האנשים לא יודעים לירות. אם מישהו יצעק בחמישי בלילה באמצע תל־אביב 'אללה אכבר', את יודעת כמה אקדחים שלופים יעופו עליו? זה מסוכן".
3 צפייה בגלריה
און, בר ודור רפאלי
און, בר ודור רפאלי
און, בר ודור רפאלי
(צילום: עידו איז'ק)
רפאלי, רווק ללא ילדים, לא שולל הורות משותפת או אימוץ בעתיד. "אנחנו משפחה מאוד ליברלית והלחץ היחיד מגיע מסבתא שלי הפולנייה. מגיל 18 היא שואלת אותי, 'מה קורה דורל'ה, מה עם חברה?' אני גדלתי והשאלות נשארו אותו הדבר. רוב החברים שלי כבר נשואים, וכשהבנתי שאני מתחיל לחשוב על חתונה רק בגלל הסביבה, החלטתי להיות אמיתי עם עצמי. זה לא שלא בא לי להיות אבא, אבל לא בא לי ילד מחר בבוקר. ואני לא שולל את האופציות הנוספות שקיימות. אפשר לעשות הורות משותפת, אפשר לאמץ. עם ליהיא (הדוגמנית ליהיא פרויד, ס"ש) הייתה לי מערכת יחסים מהממת במשך שנה, אבל היא בת 24. זה פער של 14 שנה".
3 צפייה בגלריה
השקה עונה שנייה הרפאליז
השקה עונה שנייה הרפאליז
רפי ודור רפאלי
(צילום: אמיר מאירי )