שחר סאול פרץ לתודעה בתקופת הקורונה, כששר את "מיליון דולר" לצידה של נועה קירל ומשם החל לתפוס תאוצה עם להיטים שכבשו את הפלייליסט כמו "דובשנייה", "לחגוג ומגוג" ו"באתי להציל אותך". הוא השתתף בפסטיגל (תו תקן לכוכבות), ואחרי שלל קליפים והופעות, הוא מסמן וי נוסף וקוטף קמפיין של מותג הלבשה תחתונה.
המותג fix צירף לשורותיו את הזמר הלוהט כפרנזטור, לצד יתר חברי הנבחרת - יולי ויצמן, עדן דניאל גבאי ורומי פרנקל, אך אם מישהו חשב שבגלל הנתונים הפיזיים המרשימים שלו הוא יפשוט את הבגדים בקלות, סאול מבהיר: "אני לא אשקר לך, זה היה מלחיץ. מחוץ לאזור הנוחות שלי, אבל גם הצוות היה מדהים וזרם וגם אחר כך שראיתי התוצאה אמרתי 'וואלה, זה באמת רק בראש'. זה נתן לי את האישור"
מעבר לכך, הזמר אף הודה ש"אני מהאנשים האלה שעד לא מזמן לא היו מורידים חולצה בים אף פעם. בהתחלה לא באמת הרגשתי נוח עם הגוף שלי, כשהייתי צעיר. עם הזמן למדתי לקבל את עצמי כמו שאני. בלי קשר רציתי להיכנס יותר לכושר, לאורח חיים בריא יותר".
3 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
לוהט גם בפיג'מה. שחר סאול
(צילום: רפי דלויה)
אתה רווק עכשיו, סבבה לך? נהנה מזה? "האמת שכן, אני די מסוגר בעצמי ובעבודה ובקריירה. אבל אני לא שולל זוגיות, אם זה יבוא וזה יהיה נכון - זה יקרה. אני פחות מחפש את זה עכשיו, אני יותר מתמקד בלפתח את עצמי אבל אם זה יבוא וזה יתמזג נכון, חד משמעית".
כמה באמת רוצות את שחר סאול הבן אדם וכמה רוצות את שחר סאול הזמר, הפרסונה? "אני חושב שזה מאוד מתעתע, קשה במאה אחוז לשים את האמצע ולהגיד 'אוקיי, הבחורה הזו באמת רוצה אותי בגלל מי שאני בתור בן אדם והאופי שלי' לבין היא רוצה עכשיו בגלל אור הזרקורים או בגלל הקריירה עצמה. אלה דברים שאני שם אליהם לב די מוקדם. נגיד יצא לי לצאת עם בנות שלא הכי חזקות אפילו במוזיקה שלי והתחברו אליי בזכות מי שאני. הן מתחילות להכיר ואז כשהן מכירות את המוזיקה, יש כאלה שאוהבות יותר, ואוהבות פחות. אני גם מאוד אוהב כנות, עזבי אם השיר מצליח או לא מצליח, אני אשמח לדעת את האמת".
צפו בריאיון המלא בראש הכתבה.
3 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
"אני מהאנשים האלה שעד לא מזמן לא היו מורידים חולצה בים"
(צילום: רפי דלויה)
3 צפייה בגלריה
קמפיין פיקס
קמפיין פיקס
"אני בן אדם לא פשוט, אני עסקת חבילה מאוד מורכבת"
(צילום: רפי דלויה)
צילום: רפי דלויה