הפרזנטורית עומר נודלמן נפרדת מחברת האופנה "רנואר" אחרי שלוש שנים של עבודה משותפת. במקביל, החוזה של רן דנקר עם המותג הסתיים ולא יחודש. השניים היו חלק מהנבחרת של המותג, לצד שמות נוספים כמו יעל שלביה, טל מורד וברק שמיר, וכאמור, לא ימשיכו לעונה הבאה. נזכיר כי בקיץ האחרון, פרזנטור נוסף של החברה, בר ברימר, נפרד מהמותג.
נעדכן גם שרגע לפני שהחוזה של נודלמן יסתיים, היא כבר נמצאת במגעים מתקדמים עם מותג אופנה אחר - טרמינל איקס. ממש כמו עדן פינס, האקס-פרזנטורית של "רנואר", שעזבה גם היא למותג מקביל, בו היא משמשת כפרזנטורית יחידה (להבדיל מחלק מנבחרת) - סטטוס שהעלה את ערכה בתעשייה.
4 צפייה בגלריה
רן דנקר עומר נודלמן רנואר
רן דנקר עומר נודלמן רנואר
שיר פרידה. רן דנקר עומר נודלמן בקמפיין הקודם לרנואר
(צילום: באדיבות "רנואר")
מקורבים אומרים שבין הסיבות לעזיבות של הפרזנטורים את המותג, אפשר לציין את הנבחרת שגדלה באופן משמעותי, מה שמוביל לחוסר נחשקות במעמד של כל אחד מהם בנפרד, כמו גם זמן החשיפה שלהם בקמפיין.
4 צפייה בגלריה
בר ברימר
בר ברימר
עזב בקיץ לפני שהחוזה נגמר. בר ברימר
(צילום: דור שרון, ל'רנואר')
כזכור, זה לא השינוי היחיד בחייה של נודלמן - בשבוע שעבר בישרה הדוגמנית על ביטול החתונה עם ארוסה עידו ברניקר: "פרידה מזוגיות ארוכה זה אף פעם לא דבר קל, אבל החיים כמו בחיים, הזמן שעובר מביא איתו נחמה", כתבה הדוגמנית באינסטגרם.
4 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר מרוקו
קמפיין רנואר מרוקו
כבר לא יצלמו קמפיינים במרוקו. נודלמן ודנקר
(צילום: פרטי)
בעקבות המלחמה, רנואר, כמו חברות רבות אחרות, מתעתדת לצבוע את הקמפיינים הבאים בכחול-לבן ומתכננת ללהק שלושה דוגמנים נוספים במקום ברימר, דנקר ונודלמן - שישדרו ישראליות ויתאימו לתקופה. סביר להניח למשל כי טל מורד, אחד הפרזנטורים של הנבחרת הנוכחית שבימים אלו נלחם בעזה - יקבל יותר זמן פרונטלי בעקבות המצב.
מחברת רנואר נמסר: "אנו מודים לעומר ורן המדהימים על העונות היפות יחד ומאחלים להם בהצלחה בהמשך דרכם. לקראת העונה הבאה אנו מלהקים את נבחרת הפרזנטורים של רנואר ובוחנים מספר טאלנטים מפתיעים. נעדכן בפרזנטורים החדשים בשבועות הקרובים".
4 צפייה בגלריה
קמפיין רנואר מרוקו
קמפיין רנואר מרוקו
מי יהיו הפנים החדשות בנבחרת הפרזנטורים?
(צילום: פרטי)