אחרי כמעט שנה של זוגיות, דנית גרינברג ובן זוגה יניב נפרדו. בניגוד לקשרים רומנטיים קודמים של גרינברג שהיו פומביים מאוד - ביניהם שתי מערכות נישואים, את הזוגיות הזו היא הקפידה לשמור היטב מתחת לרדאר והרחק מהעין הציבורית. גרינברג לא חשפה את יניב ברשתות החברתיות וגם לא הרבתה לדבר עליו בראיונות. למרבה הצער, הדיסקרטיות לא עזרה והקשר ביניהם הגיע לאחרונה לקיצו.
באחת הפעמים המעטות שגרינברג דיברה על הזוגיות הזו, היא סיפרה בראיון ל-Pplus אם היא חוששת להיכנס לקשר אחרי שהתגרשה פעמיים. גרינברג השיבה: "לא יודעת אם הייתי קוראת לזה פחד. אם הייתי מפחדת אז חבל, אני הורסת לעצמי. אני לא יכולה להיות מונעת מפחד. אני חושבת שבכול גלגול כזה אני מכירה את עצמי יותר, באה עם יותר חוכמה לדבר הזה, הסקת מסקנות, אבל הלב שלי תמיד פתוח, אני לא אומרת לא להזדמנויות".
2 צפייה בגלריה
דנית גרינברג פודקאסט
דנית גרינברג פודקאסט
חזרה לשוק
(צילום: אינסטגרם)
לפני מעט יותר משנה, גרינברג התגרשה מבעלה השני ברק חקמט ולאחר מכן סיפרה בריאיון: "ברור שיש צער, מן הסתם לא התחתנתי כדי להתגרש ולא חשבתי שאהיה במצב הזה. אבל הגישה שלי מאוד אופטימית, אני מסתכלת על זה כעל הזדמנות והתחלה חדשה. עברתי עכשיו לתל אביב וזה מה שמסמן לי את השינוי והתחלה של תקופה חדשה, ואני באמת חושבת שיהיה טוב. בוא נגיד ככה, יהיה הרבה יותר טוב ממה שהיה. אני בשלב שבו אני עדיין אוספת את עצמי ועדיין יש לי מחשבות וריקושטים, אבל אני הרבה יותר בטוב".
2 צפייה בגלריה
דנית גרינברג פודקאסט
דנית גרינברג פודקאסט
רווקה וטובה לה
(צילום: אינסטגרם)