מלכת היופי של ישראל לשנת 1999 הייתה הדוגמנית רנא רסלאן, שגם הייתה הראשונה שנשאה את התואר - מלכת היופי המוסלמית הראשונה של ישראל. כזכור, היא פיתחה קריירה מעבר לים ובאחת מנסיעותיה הכירה את בעלה, שייח' מיליארדר מאיחוד האמירויות לו הייתה נשואה במשך 18 שנה. השניים התגוררו בדובאי ולמרות הגירושים שעברה לאחרונה, נשארה מלכת היופי במיל' לגור בעיר שהפכה ליעד החם של הישראלים.
בשבוע האחרון, במהלך ביקורה בישראל, הגיעה רסלאן להשקת רשת הלייפסטייל החדשה Lavan מבית גולף. מי שמתייחסת לקו דובאי-תל אביב כאל נסיעה במונית מחיפה לירושלים, מגיעה לעיתים קרובות לבקר את המשפחה ומודה שהארץ חסרה לה. "אני מתגעגעת לאנשים, לטוב הלב שלהם", אמרה רסלאן, ובאותה נשימה הוסיפה כי היא גם מתגעגעת ל"דחיפות ולעצבים".
אז שם את צריכה להיות יותר עדינה, להתאים את עצמך למקום?
"אני כבר אחת מהם, זו התרבות שלי כבר 18 שנה. לחכות בתור, לבקש סליחה. לפני כמה חודשים באתי לפה והייתי בשוק, אבל אני לומדת. באתי מהוואדי, כולם אותו דבר בסוף, תכלס".
מה הם חושבים על הישראלים שם?
"אתה מתקיל אותי. הם קצת בשוק מהחוצפה הישראלית".
רסלאן תהיה בארץ כמה שבועות, כולל בתאריך הבחירות ואת עמדתה הפוליטית היא ממש לא מנסה להסתיר. "שמאלנית. לפיד, לפיד, לפיד. כדי להוריד את ביבי אנחנו צריכים את לפיד".
וואו, את יודעת, אנחנו לא רגילים שמפורסמים אומרים למה הם מצביעים?
"למה נראה לך שאני אצביע בן גביר או נתניהו? לצערי המדינה הופכת להיות גזענית משני הצדדים. אם בן גביר בכנסת, הכנסת צריכה לסגור את הבסטה, כי בחיים לא יהיה שלום על אמת. אנחנו צריכים אהבה, שלום, לקבל את האחר. תחיה ותן לחיות".
צפו בווידאו המלא שבראש הכתבה!
1 צפייה בגלריה
השקה לבן
השקה לבן
מתגעגעת לחוצפה הישראלית. רסלאן
(צילום: רפי דלויה)