בחודש מרץ האחרון צצו להן שמועות מסקרנות על זוגיות חדשה ומפתיעה שנרקמת בין השחקנים דנה פרידר ויהודה לוי. אחרי הכחשות, הסתתרויות והתחמקויות מצלמים, השניים נכנעו ואישרו שאכן יש לנו פאוור קאפל חדש בביצה. מאז הם כבר הספיקו לדגמן את הזוגיות הפוטוגנית בתמונות אינסטגרם משותפות ואפילו דיברו עליה קצת בריאיונות.
פגשנו את פרידר על סט הצילומים של חברת האופנה "פוקס" לקולקציית חורף 2024, והיא הודתה שקשה לה לענות על שאלות אישיות: "אני תמיד מגמגמת, נתקעת, מזיעה. אני אוהבת להיות קצת יותר פרטית בדברים האלה, אני לא חושבת שיש מישהו שנהנה לראות את עצמו מדבר על החיים הפרטיים שלו לעיניי כל".
אז את מנסה להתכונן מראש? "בלהכין את עצמך זה יכול לצאת כאילו למדתי טקסט מראש ואז זה נורא לא טבעי, אז עדיף כבר לא להתכונן".
איך התגובות ברחוב על הזוגיות עם יהודה? "אנשים מקסימים ממש עם התגובות, עם חיוך מאוזן לאוזן ואומרים דברים הכי מהלב שלהם, הכי מקבלים את זה בכיף, מה עוד יש חוץ מלחייך לזה?"
את מרגישה עכשיו יותר בנוח לדבר על הזוגיות מאשר בהתחלה? "אני פשוט נורא אוהבת לשמור על דברים בבועה שהיא רק שלנו, זה מרגיש לי אינסטינקטיבית יותר נכון ואני קשובה לקול הפנימי שרוצה לחוות את הדברים האלה בבית. מצד שני אני לא מיתממת, אני מבינה את ההתעניינות, אז צריך לשמור על איזה איזון".
ובכל זאת אתם ביחד כבר תקופה, את מרגישה יותר בטוחה בשלב הזה? "אני לא יודעת אם זה עניין של ביטחון בקשר כמו שבהתחלה מנסים להבין וללמוד מה טיב היחסים, אז אתה לא שש לצעוק את זה לכל העולם. נראה לי שככה זה גם בשלב מתקדם, אני תמיד אהבתי לשמור את זה אצלי".
אתם מכירים המון שנים, חשבתם פעם שמשהו כזה יקרה? "לא, זה הפתיע גם אותנו".
מרגישה שאת מאוהבת? "התשובה היא כן".
מה השלב הבא? חתונה? "אנחנו חיים את הכאן ועכשיו, הלוואי ונצליח והלוואי שיהיה טוב. חיים את הרגע, ועכשיו טוב. ואיזה טוב - שסוף כל סוף טוב".
לריאיון המלא, צפו בווידיאו שבתחילת הכתבה.
3 צפייה בגלריה
פוקס
פוקס
היו צריכים לשים פה את יהודה. דנה פרידר ומאיה ורטהיימר
(צילום: יחצ)
3 צפייה בגלריה
פוקס
פוקס
עושים את תל אביב
(צילום: יחצ)
3 צפייה בגלריה
פוקס
פוקס
ירדו לרכבת הקלה
(צילום: יחצ)