בשבוע שעבר נעצבנו לגלות שיוצרת התוכן דנית גרינברג ובן זוגה יניב נפרדו אחרי כמעט שנה של זוגיות. דנית חזרה לשוק הרווקות, וזמן קצר לפני כן גם הודחה מ"רוקדים עם כוכבים", כך שהתפנה לה קצת זמן ביומן העמוס.
פגשנו את גרינברג בצילומי הקמפיין של Pandora לרגל ט"ו באב, לצד כוכבת "המירוץ למיליון" ספיר אביסרור, וניצלנו את ההזדמנות לברר עם מי היא מתכננת לחגוג את יום האהבה הקרוב. דנית סיפרה לנו על התחושות אחרי הפרידה, על ההצעות לדייטים חדשים ועל העבודה שהצטברה לה בחודשים האחרונים. וגם: ההדחה מ"רוקדים עם כוכבים", החרדות שהגיעו עם העלייה לרחבת הריקודים והחזרה שלה לשגרה. צפו:
דנית גרינברג ראיון פרידה
(צילום: מיכאלה חזני)
"אני עמוק באהבה", מודיעה לנו גרינברג בחיוך.
זה בדיוק הזמן להגיד את זה, רגע אחרי הפרידה. איך את? "הרמתי לך להנחתה עכשיו. פרידה זה אף פעם לא דבר נעים, זה משהו שמטלטל לרגע את הקרקע. אני תמיד מרגישה שאני יוצאת אל הפרק הבא בחיי במין התרגשות כזאת, אז גם כאן יש ציפייה לראות מה החיים יביאו לי עכשיו. אני בסדר בסך הכול. הייתי כול כך עסוקה ב'רוקדים עם כוכבים', ובעקבות זה הצטברה לי המון עבודה שאני צריכה להספיק. אז בוא נגיד ככה, אני מטביעה את עצמי בעבודה כרגע, ומנסה להתרגל לסטטוס החדש".
הזוגיות שלך ושל יניב הייתה מתחת לרדאר, את חושבת שזה עזר או פגע? "אני לא מייחסת לזה את הפרידה, או אם זה עזר או לא עזר לנו כזוג. זה פשוט התאים. הוא בן אדם פרטי וביקש לא להיחשף ולא להיות חלק מהעולם הזה, ואני כיבדתי את זה מאוד. לא עשינו את זה כדי להישאר ביחד או כדי לא להיפרד. זה לא היה חלק מהשיקול בכלל".
2 צפייה בגלריה
דנית גרינברג ספיר אביסרור פנדורה
דנית גרינברג ספיר אביסרור פנדורה
חוגגת ט"ו באב כרווקה. דנית גרינברג
(צילום: רפי דלויה)
התחילו חיזורים והודעות אחרי הידיעה על הפרידה? "היה גל. פתאום מלא הודעות מאנשים שבכלל לא ידעו שהייתי בזוגיות, כותבים לי 'אני חייבת להכיר לך מישהו'. רגע, שנייה, אני גם רגע מנסה לחזור לחיים שלי אחרי שהייתי תקועה בסטודיו 12 שעות ביממה, ואני רוצה לנשום. אז אני לוקחת את זה באיזי. זה גם כיף להיות רווקה בקיץ".
נפרדת גם מ'רוקדים עם כוכבים', איך היו החווייה וההדחה? "זה היה מאוד קשה, הרבה יותר מנטלית מאשר פיזית. היו לי המון פחדים והתמודדתי שם עם חרדות, דברים שלא הכרתי לפני. ממש הרגשתי שזה הזמן שלי ללכת, הרגשתי את זה בכול איבר בגופי, וגם לא הופתעתי כשהודחנו, הייתי מוכנה לזה. וחזרתי לחיים שלי בחיוך מאוד מאוד גדול".
צפו בריאיון המלא בתחילת העמוד!
2 צפייה בגלריה
דנית גרינברג ספיר אביסרור פנדורה
דנית גרינברג ספיר אביסרור פנדורה
עמוק באהבה
(צילום: רפי דלויה)