בזמן שג'ניפר לופז שוחה עמוק בים השמועות סביב הזוגיות שלה ושל השחקן ההוליוודי בן אפלק, יש מי שהצליחה למשוך את תשומת הלב מהזמרת הלוהטת - וזה בדיוק הזמן להכיר את אור אברהם - דוגמנית ישראלית שחיה במקסיקו.
בחודש מאי האחרון, במסגרת השקת הסרט החדש (והכושל) שלה - "אטלס", לופז הגיעה לפרמיירה חגיגית במקסיקו. למרות השמלה הלבנה החגיגית והבאז התקשורתי התמידי סביבה - מי שהפעם הצליחה לגנוב את ההצגה, הייתה אברהם, שאבטחה את האירוע.
4 צפייה בגלריה
מאבטחת ישראלית אור אברהם ג'יי לו
מאבטחת ישראלית אור אברהם ג'יי לו
אור אברהם וג'ניפר לופז
(צילום מסך: טיקטוק)
"האפילה על ג'ניפר לופז", זו הייתה הכותרת שפרסם האתר Obozrevatel - והבטיח לתת את כל הפרטים על "שומרת הראש של הכוכבת, שדובר עליה רבות ברשתות".
סרטון בן כמה שניות בו רואים את אברהם, דוגמנית ישראלית, ספורטאית, מחליקה מקצועית ושולטת בתחום ההגנה העצמאית, הפך ברגע אחד לוויראלי ומעבר לים ניסו להבין מי היא אותה מאבטחת מסקרנת. "יש לה תוי פנים שמזכירים מאוד את של גל גדות", כתב חד הבחנה בטיקטוק.
המאבטחת הישראלית שגנבה את ההצגה
"שומרת הראש המדהימה של ג'ניפר לופז גנבה את אור הזרקורים", זו הייתה הכותרת שפרסמו אתר Marca, והוסיפו כי משתמשי הרשתות החברתיות מכל העולם מיהרו להבין מי היא אותה מאבטחת מסקרנת.
"בדרך כלל כשג'ניפר לופז מגיעה לאירוע כל העיניים נשואות אליה, אבל הפעם זה היה אחרת", סיכם האתר.
4 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז אור אברהם
ג'ניפר לופז אור אברהם
חבל שלא שמו תמונה של אור במקום ג'יי לו
(צילום מסך)
"איזו עמידה של סמלת, אלוהים", הגיבה עוקבת אחת, ואחר הוסיף: "אומייגאד, כן המפקדת!". תגובה נוספת שמצאה חן בעינינו הייתה "האלופה שצה"ל צריך".
4 צפייה בגלריה
אינסטגרם מאבטחת ג'יי לו
אינסטגרם מאבטחת ג'יי לו
(צילום מסך: אינסטגרם )
נכון לכתיבת שורות אלה - חשבון האינסטגרם של אברהם עומד על 69 אלף עוקבים ועמוד הטיקטוק שלה עומד על 70 אלף - נתון שצפוי להשתנות בשעות הקרובות. נעדכן!
4 צפייה בגלריה
מאטבחת ישראלית אור אברהם ג'ניפר לופז
מאטבחת ישראלית אור אברהם ג'ניפר לופז
לוהטת!
(צילום מסך: טיקטוק)