אנג'ל ברנס
(צילום: יוסי אלטר)

בשבוע בעבר כוכבת הרשת אנג'ל ברנס הסעירה את הרשת עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו תיעדה את משטרת ישראל שהגיעה לבית משפחתה עם צו חיפוש. בסטורי נראו שוטרים עומדים בתוך חדרה בזמן שהיא ואחותה היאנס, אשר הייתה לבושה במגבת בלבד, התעמתו איתם ודרשו מהם לצאת ולתת להן להתלבש. בעוד שהיאנס צעקה על השוטרים, אנג'ל תיעדה את הסיטואציה לעוקביה בבכי: "משטרה בחדר והם לא נותנים לי להתלבש. צאו לי מהחדר! אני רוצה להחליף בגדים, מה זה? לא רוצה שוטרת, צאו לי מהחדר! לא עשיתי כלום, צאו לי מהחדר, חוצפנים! לא מעוניינת שתראי לי את הגוף".
אמש (ד') הגיעה ברנס לאירוע השקת המיתוג החדש של חברת התכשיטים הבינלאומי TOUS וסיפרה לנו שמאז אותו אירוע דרמטי ירדה במשקל: "זה לא 2 קילו שבא לי להגיד 'איזה כיף לי', נשבעת לך. הכל גדול עליי, אין לי כוח כבר. המצב הנפשי פשוט ניצח אותי. קרסתי".
את יכולה לספר לי קצת מה היה שם?
"היה חיפוש רגיל של אסיר משוחרר, זה נוהל תקין. היה כזה גם לפני שנה, שאותו לא צילמתי. אין לי צורך לצלם דברים כאלה, יש דברים שאני מעדיפה לשמור לעצמי. אבל הפעם זה חצה את הגבול.
"קודם כל הם נכנסו לאבא שלי. אני לא שמעתי כלום. אני מתארגנת, מחליפה לפיג'מה, מורידה חולצה, פתאום פתיחת דלת, בלי נקישות בלי כלום. פתיחה, כל השוטרים עליי, גברים. השוטרת בחוץ, אוקיי? אין אישה. השוטר אומר 'אל תזוזי, אני אעצור אותך'. רגע, תנו לי להתלבש. אני מגיל 9 עם כל הדברים האלה, כניסות של שוטרים כל היום. הגוף כבר בטראומה וקשה לי, הרגשתי נורא בחרדה ובצעקות והם לא הקשיבו לי. אז הוצאתי את הטלפון כי כבר ראבק, מה אני יכולה לעשות. זה הדבר היחידי שיעזור לי בחיים".
מה היו התגובות של העוקבים, של הגולשים?
"מי שלא היה במקום שלי בחיים לא יבין. אני מגיל 9 סובלת. הייתי כל פעם בחיפושים בבית, בביקורים בכלא שהייתי יורדת במנהרות ושוטרים צעקו עליי. אני מפחדת משוטרים, באמת. אני לא מרגישה מוגנת. גם בתקופת אזעקות כשהשוטרים באו לעזור לאימא שלי להוציא את התינוקות מהאוטו – אני פחדתי. פחדתי שחוטפים אותי.
אז המון תמכו, הרבה היו גם נגד. אבל אני לא שופטת. מה שאתם רוצים להגיב – תגיבו. אני הייתי בתוך הסיטואציה עם אבא שלי, רק רציתי לראות אותו בבית. לא עניין אותי מה יגיבו, מה לא יגיבו – אני רוצה להיות בבית. נשבעת לך, חזרנו, אכלנו סושי, הלכנו לישון, וזהו, די, רק להיות מאחורי זה. די, שהסיוט הזה ייגמר".
לריאיון המלא, צפו בווידיאו שבראש הכתבה!
1 צפייה בגלריה
אנג'ל ברנס
אנג'ל ברנס
אנג'ל ברנס
(צילום: לנס הפקות)