אחרי תקופה ארוכה שלא נתקלנו בהם יחד באירוע מתוקשר ("אחרי שנתיים יצאנו לדייט!"), לוסי אהריש וצחי הלוי הגיעו לפרמיירה של הסרט "כולם מחכים רק לי" בו הוא מככב, ובין שיחה על אדם, בנם בן השנתיים למצב המדיני בישראל - לא יכולנו שלא להתייחס לגזרה החטובה במיוחד של הלוי.
"בוא נדבר על זה", מכריזה אהריש. "צחי נראה כמו אל יווני ואצלי זה מוסתר די יפה, אני נראית כמו לוויתן שנפלט לחוף. אני כל הזמן אומרת לו - 'לך יש קוביות, לי יש גלגל'".
הלוי, שהתקשה להסתיר את החיוך, אמר: "ספורט מבחינתה זה כמו קללה, אז היא עדיין מחפשת משהו. דיברנו על שחייה".
"כן כן, אני מנסה לחזור לזה. לפני שנכנסתי להיריון למדתי שחייה. אני מנסה לשבור את הסטיגמה שערבים לא יודעים לשחות, מפחדים מכלבים ולא יודעים לשחות", אמרה אהריש והוסיפה: "אני הכי שברתי את הסטיגמה, התחתנתי עם מסתערב!"
3 צפייה בגלריה
כולם מחכים רק לי
כולם מחכים רק לי
שוברים את הסטיגמות. לוסי אהריש וצחי הלוי
(צילום: ענת מוסברג)
כאמור, במרץ 2021 הביאו השניים לעולם את בנם המשותף אדם, ואם עד היום לאהריש הייתה תדמית קשוחה יחסית בעולם התקשורת הישראלי, כשהיא מדברת על בנה, היא מתמוגגת. "כפרה עליו חיימי. חמסה. איזה דודות נהיינו. יצא חמוד".
הוא הבין לאן הוא הגיע? "הבין בדיוק לאן הוא הגיע, שני הורים גמורים. הוא קרוב מאוד להחליף לעצמו חיתול".
כמה צחי מעורב בגידול? "אבא מהמם, אבל אני גם מפרגנת כשהוא טס לחו"ל לחודשיים ואני לבד".
3 צפייה בגלריה
כולם מחכים רק לי
כולם מחכים רק לי
דייט זוגי אחרי שנתיים זה מכובד
(צילום: ענת מוסברג)
בשבת האחרונה, ולראשונה מזה 18 שבועות, לא התקיימו ההפגנות נגד הרפורמה עקב המבצע הצבאי "מגן וחץ". בני הזוג מודים כי הם יצאו להפגין בחודשים האחרונים, אך לא כל שבת.
יש הרבה מפורסמים שעדיין מפחדים? אהריש: "אנחנו במדינה דמוקרטית וחובתו של אזרח לממש את הזכות הבסיסית שהיא לצאת ולהפגין ולהביע את דעתו".
הלוי: "מה הבעיה? שאלו שיש להם אינטרסים הצליחו ליצור מצב שיש לך שחור ולבן. והחיים האמיתיים זה הכל אפור. זה משחק לטובתם, ואני מקווה שאנשים יבינו שבסופו של דבר את החיים האמיתיים אי אפשר לקטלג, אי אפשר להכניס לקוביות. זכותנו להביע את מה שאנחנו חושבים. אנחנו חלילה לא פוגעים באף אחד ונמשיך להביע את מה שאנחנו מאמינים בו".
אז מה נעשה? הלוי: "יש מה לעשות. ההיגיון הפשוט אומר שמדינה שההמנון שלה הוא 'התקווה', אסור לה לאבד תקווה שיהיה יותר טוב. אני מקווה מאוד ומגיע לנו שיהיו לנו מקבלי החלטות אחראים ויש להם חזון, מתישהו זה יגיע".
3 צפייה בגלריה
כולם מחכים רק לי
כולם מחכים רק לי
היי דאדי. הלוי
(צילום: ענת מוסברג)