ביום ראשון בישרו התאומות נוי והדר קרקו כי הן מצפות לילד ביחד, כלומר במקביל, כל אחת בהיריון משלה. זו לא הפעם הראשונה שהן נכנסות להיריון בן זמנית: כבר חווינו איתן את ההיריון הכפול לפני שנתיים, אחרי שהן גם התארסו לבני זוגן באותו יום, ערכו חינה משותפת והתחתנו בתאריכים סמוכים.
אמש (ב׳) הגיעו התאומות הבלתי נפרדות להקרנת הבכורה של הקומדיה הרומנטית ״קח אותי לירח״, שמגיע בסוף השבוע הקרוב לקולנוע. עם בטן שאי אפשר לפספס וחיוך גדול על הפנים (של מי שככל הנראה קיבלו תשלום נאה עבור השואו הזה), השתיים ניצלו את האירוע כדי לחשוף לראווה את הלוק ההריוני שלהן - כמובן שביחד, כמו רוב אירועי החיים שלהן.
השתיים גם שיתפו מעט פרטים על ההיריון: נוי סיפרה שעברה הפלה לפני שנה ושהיא כעת בחודש השישי, והדר סיפרה שהיא כבר בחודש שביעי. אז בכל זאת יש קצת הבדל.
אלו שכנראה פחות התרשמו מהנחישות והיכולת של השתיים לתאם את האירועים הגדולים בחייהן, היו חלק מהגולשים שלא חסכו בהלצות וביקורת על ההיריון המשותף, והגיבו בשלל סטוריז, פוסטים וטוקבקים ברחבי הרשת: ״אובססיה הזויה״, ״חולני״, ״מקווה שלא התקשרו לתאם״, אלו רק קומץ קטן בים של תגובות.
נוי והדר, שכבר רגילות לתגובות מהסוג הזה, לא מתרגשות וממשיכות להשוויץ בפלא הזוגי.
2 צפייה בגלריה
נוי והדר קרקו היריון שני
נוי והדר קרקו היריון שני
הכל יחד. נוי והדר קרקו
(צילום: שוקה כהן)
2 צפייה בגלריה
נוי והדר קרקו היריון שני
נוי והדר קרקו היריון שני
אם זה מרגיע מישהו - הן לא באותו חודש
(צילום: שוקה כהן)