בזמן שהחברים הטובים שלהם, לאו מסי ואשתו אנטונלה, הניפו את הגביע בגמר המונדיאל בקטאר, סרג'י רוברטו וקורל סימנוביץ' צפו בו מהספה בברצלונה. עוד אפיזודה בחיים של כדורגלן, אבל כואבת במיוחד כשזה המונדיאל וכשהזמן קצוב. "חודש לפני המונדיאל סרג'י נפצע ופרק את הכתף. זה היה סיפור מאוד קשה בשבילנו, כי הוא היה בתקופה טובה לפני והיה ברור שהוא יגיע למונדיאל. הייתי במשחק הזה, שהיה מעולה, ושנייה אחרי זה אני זוכרת שנכנסתי לראות אותו על האלונקה נאנק מכאבים, עד שהרדימו אותו קצת וטישטשו אותו. רציתי רק לדעת שהוא יהיה בסדר כי כל כך נבהלתי לראות אותו ככה".
מתי אתם מבינים שמונדיאל כבר לא יהיה? "ברגע שהרופא החזיר את הכתף הוא הסביר שכשזה קורה בפעם הראשונה זו פציעה של מינימום חמישה שבועות ומבחינה חוקית אסור יהיה לו לעלות למגרש גם אם הוא ירגיש בסדר אחרי שבועיים. היה לי עצוב מאוד בשבילו. בכיתי שם, כי ראיתי כמה לאנשים שמסביבו קשה. וגם לו. גם כשכבר למדתי שזה חלק מהכדורגל. בסוף בבית יודעים הכי טוב כמה השחקנים יורקים דם. בפעמים שאני רואה את המשחקים בבית אני תמיד רואה אותם בעברית ומקשיבה לשדרנים הישראלים. מה שחמוד בעיניי זה שכשקורה משהו טוב הם אומרים שלסרג'י יש דם ישראלי וש'זה בגללנו'".
7 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ' עם בעלה, סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ' עם בעלה, סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ' עם בעלה, סרג'י רוברטו. ''היה לי עצוב מאוד בשבילו. בכיתי שם''
(צילום: מתוך האינסטגרם)
גם הילדים שלכם קאיה (5.3) ודילן (4.1) היו במשחק ההוא? "במשחק עם הפציעה לא. המשחקים לרוב הם בתשע בלילה והנשים של השחקנים בדרך כלל לא מביאות את הילדים בשעות כאלה ושוברות להם את השגרה, כי אז אנחנו אכלנו אותה. אבל קאיה כל כך מתלהבת שהיא לא קוראת לו אבא אלא סרג'י. חברים היו אצלנו בבית ושאלו אותה, 'קאיה, מי זה?' והיא אמרה, 'זה סרג'י, הוא משחק בבארסה'. היא לא תגיד שהוא אבא שלה. בהתחלה ראיתי שהוא מנסה לתקן אותה ולהגיד לה, 'אני לא סרג'י, אני אבא'. אבל אמרתי לו, 'איך אתה לא מבין? היא מעריצה אותך'. הוא עף על זה אבל גם מחכה ל’פאפא’".
לקטאר קורל (31) וסרג'י (31) לא הגיעו, אבל הם גם לא נשארו יותר מדי זמן על הספה. מי שפרצה בישראל כדוגמנית עם קול שתופס את כל תשומת הלב וייחוס שכולל את טדי שגיא מצד אחד (בן הזוג בעבר של אמה) ופנינה רוזנבלום (בת הזוג של אביה) מהצד השני, הייתה לאחת הדוגמניות המרוויחות במדינה בשנים האחרונות. ואז היא נישאה למגן של בארסה - קבוצת הכדורגל ברצלונה - סרג'י רוברטו, והפכה למפורסמת בקנה מידה בינלאומי. ואם כמה שנים אחורה בתוכנית אירוח מקומית נתנו לה לנפח בלון כדי לבדוק איך היא נשמעת עם הליום ואז צחקו שהקול לא התחלף מהבריתה, היום היא כבר צוחקת כל הדרך מביתה בברצלונה ומחייה הנוצצים. לסימנוביץ', ייאמר לזכותה, יש את הגדולה להמשיך ללכת על שדרות הרמבלס ולא להסתכל לאחור. היא לא נותנת לצקצקנים לבלבל אותה, אבל ליתר ביטחון גם מקפידה על חשיפה במינון נמוך.
כתבות נוספות למנויי +ynet:
"אני יודעת שיש אנשים שצמאים לראות את החיים הפרטיים שלי, אבל העולמות של הפרסום והבית מופרדים אצלי. יש לי חברות שאומרות לי, 'את יודעת שאם תעלי יותר את הילדים ואת סרג'י והבית שלך האינסטגרם שלך יקפוץ ויהיה מטורף הרבה יותר ממה שהוא'. בקורונה, כשהיינו בסגר בספרד, שיתפתי איך אני מבשלת לקאיה ואיך אני עושה עם סרג'י שטויות בבית. אבל בשגרה, גם הוא אוהב את הפינה השקטה שלו. יש לנו לפעמים רגעים שאנחנו אומרים, 'אנחנו כל כך גאים במה שיצרנו יחד, שבא לנו להשוויץ בזה' אבל אנחנו מתאפקים, כי בא לנו גם להשאיר את זה שלנו".
את מאמינה בעין הרע? "אני מאמינה בעין הרע, אבל גם שמה לב שככל שאני מאמינה בזה יותר זה גם נוגע בי יותר. אז אני מנסה להיות הרבה פחות אובססיבית לזה".
7 צפייה בגלריה
מסי ואשתו
מסי ואשתו
מסי, אנטונלה והצמיד בגמר המונדיאל
(צילום: AP)
חמסה חמסה, טפו טפו, סימנוביץ' היא הפרזנטורית של המותג Guess ובקרוב תוציא עם האתר "טרמינל איקס" קולקציה משותפת, בפעם השלישית, כפשניסטה בכירה עם כמעט 815 אלף עוקבים ותואר בעיצוב אופנה משנקר. לצד כל זה היא מנהלת עם אחותה מותג תכשיטים עם כמה לקוחות לא בלתי מוכרות.
"אנטונלה מסי הניפה את הגביע בגמר המונדיאל עם הצמיד שלנו. היא חברה מאוד טובה שלי. כשהיא עוד הייתה גרה בברצלונה, בשנים הראשונות של המותג, אחותי פתאום צילצלה אליי ושאלה אותי, 'תגידי את מכירה מישהי מהשכונה הזאת בברצלונה בשם הזה? כי היא עשתה הזמנה גדולה באתר'. הייתי בהלם וראיתי שהיא קנתה כמה פריטים מכובדים מאוד, וכתבתי לה, 'תגידי, יש מצב שקנית מהמותג שלי ולא אמרת?'. היא הסבירה שהיא חשבה שאני עובדת איתם, מדגמנת להם, ולא הבינה שזה המותג שלי. לא הייתי שולחת בחינם כי אנחנו עובדות עם יהלומים, אבל הייתי עושה הנחת חבר או עוזרת לבחור. הכי היה לנו כיף לדעת שהיא לא קנתה כי זאת חברה אז צריך לפרגן, אלא כי היא אוהבת באמת את התכשיטים. היא קנתה מאז שוב, שלחנו לה מתנה והיא הצטלמה עם התכשיטים גם באירוע ענק בארגנטינה כשהם חגגו את הניצחון במונדיאל".
איך התפתח הקשר שלכן? "כשהגעתי לברצלונה לא ידעתי מילה בספרדית ואוטומטית התחברתי עם אלה שיודעות אנגלית, והיא עזרה לי והייתה שם בשבילי. זה היה באמת מרגש לראות אותם במונדיאל, כי אני יודעת כמה הם היו צמאים לזה ואיך לאו עשה הכול כדי שזה יקרה".
לאחרונה הפתעת וכתבת באינסטגרם שלך שברור לכם שתעברו לגור בישראל. "סרג'י מאוד מחובר לישראל וכל פעם מחכה להזדמנות להגיע לפה. הוא לא יודע עברית שוטף, אבל הוא מבין הרבה ממה שאני מדברת, בואי נגיד שאי־אפשר כבר לרכל עליו. אבל אני כן דוחפת אותו ללמוד כמו שצריך עברית כדי שנוכל לדבר, כי אני מרגישה שתכף הילדים יתחילו לפטפט יותר בעברית והוא ירגיש אאוטסיידר. כרגע הוא כמעט מבין הכל, אבל עונה באנגלית. עד היום בינינו אנחנו מדברים באנגלית. זה לא שאני לא יודעת ספרדית, אני מדברת ספרדית כמעט שוטף, אבל קטאלנית זאת כבר שפה קשה שפרשתי מלנסות ללמוד אותה. עם הילדים אני מדברת אך ורק בעברית, לא משנה באיזו שפה הם עונים לי. קאיה עונה לי בספרדית, אבל יש לה שפה משלה. היא יכולה לומר לי משפט כמו 'נו קיירו לישון'. לא רוצה לישון. היא מערבבת את כל ארבע השפות שהיא יודעת וזה הכי חמוד בעולם".
7 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ'
''הילדים ממלאים אותי''
(צילום: שי פרנקו)
כמה זה חשוב לך, שהילדים יגדלו עם זהות ישראלית? "השפה זה אל"ף-בי"ת ואני רואה איך קאיה מבינה הכול. סרג'י תמיד רב איתי כזה כי הוא מקנא שהיא מבינה יותר עברית מקטאלנית. אבל מעבר לשפה, חשוב לי שהם יכירו את התרבות שלנו, אני מלמדת אותם כמה שאפשר על החגים כי זה פשוט חלק מהעולם שלי. הקשר שלי לישראל הוא לא קשור לאם אני גרה בה או לא. אם את נותנת ליהדות ולתרבות הישראלית מקום ביום-יום שלך, זה לא משנה איפה את. דילן רואה טלוויזיה בעברית, יש לו תקופה של מני ממטרה ויובל המבולבל ואנחנו שומעים בבית אביתר בנאי, עומר אדם, נועה קירל ואנה זק".
"נעבור לישראל בשלב מסוים. ולא רק כי אני רוצה, אלא גם כי סרג'י מאוד רוצה. הוא ידע שברגע שהוא יתחתן איתי יום יבוא והוא יגור פה, והיום הוא בעצמו רוצה. הוא ממש התאהב במדינה, לפני זה הוא היה רק בירושלים עם הקבוצה, הוא חשב שכל ישראל היא כותל אחד גדול ופתאום גילה שאנחנו עולם ומלואו"
אני מניחה שפורסם בספרד שקניתם דירה בכיכר המדינה בתל-אביב. (צוחקת) "לא פורסם, זה רק הרכלנים בישראל מפרסמים. אני תמיד מדברת על זה שיום יבוא ואני ארצה לחזור לארץ כי זה הבית שלי וגם סרג'י יודע את זה מהיום הראשון שהתחלנו לצאת יחד".
האימהות גרמה לך לרצות עוד יותר לחזור לארץ? "דווקא התקופות של הבדידות היו לפני שהייתי אמא, כי עכשיו אני מרגישה שהילדים ממלאים אותי. הייתה לי תקופה קשה כשסבא שלי היה חולה ובימיו האחרונים ולא הייתי שם להיפרד, או כשסרג'י היה צריך לטוס למשחקי חוץ ואני נשארתי בברצלונה לבד. או כשאני בטיסות עבודה, כבר עייפה מהלבד ורק רוצה חיבוק גדול של סרג'י או של המשפחה שלי. אני מתנחמת בזה שלא רק אני עברתי, נהיו לי כאן חברות, 'נשות הכדורגלנים' נקרא לזה, כל הבנות שהבנים שלהן משחקים יחד עם סרג'י והפכנו לקבוצה גדולה. הנשים הן באותה סירה כמוני, הן חיות בספרד לבד יחד עם הילדים שלהן, בימי ראשון הן לבד אז אנחנו עושות תוכניות יחד, ויצרנו משפחה חדשה. אני חברה קרובה של רומא, שהיא אשתו של ג'ורדי אלבה, ואלנה, שהיא אישתו של בוסקטס. אנחנו יחד כבר שנים. הן ספרדיות שכל המשפחה שלהן שם דווקא. בסיטואציות שאני לבד עם הילדים אני מדברת עם מיקי, אשתו של פרנקי דה יונג, שאנחנו גם שכנות, ודני, שהיא אשתו של מארק-אנדרה (טר שטגן) השוער ויש לה ילד בדיוק בגיל של קאיה והגענו באותה תקופה לברצלונה, ואנה לבנדובסקי, שהגיעה השנה אבל כבר התחברה מהר. ויש לי גם חברות לא מהכדורגל, כאלה שמתעסקות באופנה כמוני, שהכרתי כשחיפשתי התמחות בברצלונה אחרי שסיימתי ללמוד אופנה בשנקר".
7 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ' עם בעלה, סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ' עם בעלה, סרג'י רוברטו
''אחד הדברים שסרג'י הכי אוהב באופי שלי זה שאני עצמאית''
(צילום: EPA)
זה היה חשוב לך גם לתחושת הנפרדות, שאת לא שם רק כאשת הכדורגלן? "לגמרי, אני מסתכלת על הבנות שעברו לברצלונה בגלל הכדורגל של הבעל ואין להן עוד משהו ואני שמה לב כמה זה קשה ומשפיע על הזוגיות. סרג'י, אחד הדברים שהוא הכי אוהב באופי שלי זה שאני עצמאית ויודעת לדאוג לעצמי. איך שבאתי לפה אמרתי לעצמי, 'תכניסי את עצמך לסוכנות, תוכיחי את עצמך כדוגמנית'. התחלתי הכול מאפס ולא הסתכלו עליי כאשתו של סרג'י, עשיתי אודישנים וקיבלתי תקציבים כמו כל דוגמנית אחרת. לא באתי לשבת רגל על רגל ולחיות את החיים של אשת הכדורגלן, רציתי לבנות כאן חיים משל עצמי".
אז יש צפי למעבר לישראל? "אף אחד לא יודע להגיד מתי נעבור לארץ, אני לא אומרת שאני אעשה את זה ישר איך שיסתיים החוזה של סרג'י. אני מקווה מבחינת הקריירה שלו שזה יקרה רק אחרי הפרישה, כי אני מאחלת לו להמשיך ולהיות במקומות הגבוהים ביותר. אני רק יודעת שבוודאות נעבור לישראל בשלב מסוים. ולא רק כי אני רוצה, אלא גם כי סרג'י מאוד רוצה. הוא ידע שברגע שהוא יתחתן איתי יום יבוא והוא יגור פה, והיום הוא מסתכל על זה בצורה כזאת שהוא בעצמו רוצה. יש לו חברים שבאו לגור בישראל מספרד, כמו אלברט (אלברט אסקולה, בעלו של אסי עזר ‑ ט"ג), והוא רואה איך הוא פורח בישראל ואיך הוא אוהב את המדינה הזאת. זה גרם לו לרצות לנסות גם. אני לא דרשתי את זה ממנו אף פעם, זה ממש לא היה אולטימטום, זה קרה בצורה טבעית. כמה חודשים אחרי שהתחלנו לצאת הוא הגיע לתל-אביב. סרג'י וישראל, זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. הוא ממש התאהב במדינה, לפני זה הוא היה רק בירושלים עם הקבוצה, אף פעם לא היה בתל-אביב, הוא חשב שכל ישראל היא כותל אחד גדול ופתאום הוא גילה שאנחנו עולם ומלואו. הוא כל פעם שואל אותי מתי אני אקח אותו לאילת".
רוברטו אולי אוהב את ישראל, אבל העובדה שהוא נשוי לישראלית מאלצת את שניהם בכל פעם מחדש לעבור לינץ' תורן. מטוקבקים על התבוללות לפני חתונתם, תגובות קשות בביקורים שלו בארץ ממעריצים ערבים ועד לאירועים ביטחוניים בישראל, בהם סימנוביץ' כל פעם נקרעת בין המדינה למשפחה בספרד. במבצע שומר החומות למשל, קיבלה עצה ידידותית מאנשי הביטחון של בארסה, לחשוב פעמיים לפני שהיא משתפת ברשתות תכנים על ישראל.
"במבצע הסתכלתי קודם כל על עצמי, עם כמה שהמדינה שלי היא המקום החשוב לי בעולם. אמרתי לעצמי שאני גרה בחו"ל, באירופה, שהיא לא המקום שהכי חובב יהודים. כולם יודעים שסרג'י נשוי לישראלית וספרד מוצפת באנשים שלא אוהבים אותנו, אז למה לי למשוך אש דווקא לבית שלי, כשאנשים יודעים איפה אני גרה ואיפה בעלי עובד? קיבלתי עצות מאנשים שמבינים בעניין הזה, גם מאנשים שעובדים בביטחון בבארסה, שבמקרה כמה מהם גם יהודים בעצמם. אמרו לי לזכור שאני חיה עם בן אדם מפורסם שיש לו קהל מכל מדינה, גם מכאלה שפחות אוהבות אותנו. והיו גם פעמים שלמרות שהמליצו לשמור על פרופיל נמוך העליתי דברים כי נכנסתי לאמוק שאני ישראלית וחשוב לי להגן על המדינה שלי. גם סרג'י חוטף בכל פעם שהוא בא לישראל, מעלה תמונות לאינסטגרם ובא לו לתייג שהוא בכותל או ביפו. תמיד יש תגובות של שנאה ו'אתה לא בתל־אביב, אתה בפלסטין'. אבל כשאתה נמצא במקום שאתה אוהב, אתה לא מסתכל על זה".
7 צפייה בגלריה
קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ'
''זה מאוד קשה לי לראות מה קורה במדינה שלי מרחוק''
(צילום: שי פרנקו)
יש לישראלים ציפייה מוגזמת ממפורסמים ישראלים בחו"ל שתעשו יח"צ למדינה ותגנו תמיד על שמה הטוב? "אני חושבת שאני שגרירה מאוד טובה למדינה שלי. גם בתקופות מלחמה אני יודעת מתי להגיב ומתי אני מרגישה שזה לא החלק שלי. זה מאוד קשה לי לראות מה קורה במדינה שלי מרחוק, ותמיד ברגעים הקשים במדינה, כמו בפיגועים, אני רוצה להיות בארץ. זה אמור לגרום לסרג'י לפחד לשלוח אותי לישראל בתקופה כזאת עם הילדים, כי בתור בן אדם בחו"ל שמסתכל על זה מבחוץ זה נראה שמאוד מפחיד פה. כל בן אדם אחר היה אומר לי, 'את לא יכולה עכשיו לנסוע עם הילדים, זה נורא מסוכן, אני לא רוצה שהילדים שלי יהיו שם', אבל סרג'י יודע כמה הישראליות חדורה בי ובאיזשהו מקום גם קצת בו. כל הפיגועים משפיעים עליי, וכשהיה הפיגוע שבו נרצח אור אשכר ז"ל זה גם נגע בי ממש אישית. בת הזוג שלו, ליקוש (הבלוגרית לי מנחם ‑ ט"ג), היא חברה מאוד טובה שלי כבר שנים, היינו יחד בצופים. קצת לפני שהיא הכירה את אור, לפני חצי שנה בערך, היא הייתה אצלי בברצלונה וישנה אצלי בבית ויום אחרי שהיא חזרה ממני היא הכירה אותו. התקשרתי לומר לה שיש לי מישהו להכיר לה והיא אמרה לי, 'את לא צריכה להכיר לי אף אחד. מצאתי את אהבת חיי'. לי לא יצא להכיר את אור אישית אבל כל היום שמעתי סיפורים עליו של 'בחיים לא הייתה לי אהבה כזאת'. דיברנו כל הזמן, החברות, בינינו, איך היא מאוהבת, והתאהבתי בו עוד לפני שהכרתי אותו. הדבר הראשון שעשיתי כשהגעתי לארץ היה לפגוש אותה והעברנו לילה שלם יחד בלדבר עליו".
בנושא הרפורמה המשפטית עוד לא תפסת צד. "בנושא הספציפי הזה אני לא מגיבה כי אני באמת מרגישה לא מספיק מבינה ואני נותנת לאנשים שמבינים לדבר על זה. אני מבינה בצורה מאוד בסיסית, ולא מרגישה שאני מרגישה מחויבת לדבר על זה כי אני עובדת בתעשייה".
"יכול להיות שהייתי הולכת להפגנות. אני שומעת הרבה דברים שקשים לי לשמוע, שלא הגיוני לי שבמדינה שלנו יעלו רעיונות כאלה. חוקים אבסורדיים"
נוצרה תחושה בקהל שכן. סלב או משפיען שאומר באינסטגרם לעוקבים שלו שהוא לא מבין, מקבל בחזרה "אז תפתח גוגל ותקרא". "אני כן מבינה מה רוצים לעשות, אבל אני מדברת בכללי על פוליטיקה. אני דנה על זה במעגלים הסגורים שלי במשפחה כל יום ואני כל יום לומדת, אבל זה לא אומר שאני רוצה להתבטא. עמוד האינסטגרם שלי הוא מאוד אופנתי, הוא אני בפאן החיצוני שלי".
האקלים הנוכחי והרפורמה הכי נוגעת לזוג כמוכם, שהתחתן בחתונה אזרחית עם רב רפורמי. לא היית הולכת להפגנות אם היית כאן בארץ? "יכול להיות שכן, אני שומעת הרבה דברים שקשים לי לשמוע, שלא הגיוני לי שבמדינה שלנו יעלו רעיונות כאלה כמו ברפורמה וחוקים אבסורדיים. תמיד אנחנו אלה שמסתכלים על מדינות שזה כן קיים בהן, מדינות מיושנות ופרימיטיביות, ואומרים 'איזה מסכנים האנשים שחיים במדינה הזאת'. ופתאום זה מגיע למדינה שלי, אז זה קשה לי שזה עולה על הדעת".
מה למשל תפס אותך, איזה חוק? "אני לא אכנס לנקודות אבל אני יודעת שבכללי יש דברים שאם פעם הייתי מסתכלת על מדינות וחושבת, 'איזה עצוב זה לחיות ככה', אז פתאום אני שומעת את זה בבית שלי וזה נשמע לי לא הגיוני שבכלל חושבים על זה כמשהו שיכול לקרות".
7 צפייה בגלריה
פרויקט זוגות
פרויקט זוגות
''פגעו בי ואיחלו לי דברים קשים בחתונה''
(צילום: people photography)
שוב חוזרת אלייך ואל סרג'י, כנראה לא הייתם יכולים לחיות בנוחות במדינת הלכה. "אני הכי אוהבת את הדת בעולם, לא משנה עם מי התחתנתי ואיך התחתנתי, אני הרבה פעמים מרגישה מחוברת לדת יותר מכל בן אדם שמגדיר את עצמו דתי. אני מאמינה ואוהבת את היהדות, וחושבת שכל אחד צריך לבחור את הדרך שלו ולכבד את הדרך של האחר. אני יודעת שיש אנשים שמסתכלים על הדת בצורה אחרת ממני, והם לא יסתכלו על הדרך שלי בצורה נעימה וגם פגעו בי ואיחלו לי דברים קשים בחתונה. אבל אני לא רוצה להיכנס לזה, רק לאחל להם טוב. בתקופה הזאת שעברתי, כשסרג'י ואני התחתנו, היה לי קשה עם כל האנשים הפנאטים שהסתכלו בצורה מכוערת על זה שאני מתחתנת אזרחית וכל זה. שמתי בלוק על האמירות האלה. תראי, מה זה פנאטים, אני לא אקרא לזה ככה".
למה לא, בעצם? הם היו אגרסיביים כלפייך הרבה יותר כשהתחתנת. "כי אני לא אדבר על אנשים אחרים כמו שלא אהבתי שדיברו עליי. נקרא להם קיצוניים בדעותיהם. שאין לי בעיה עם זה, בכיף, אני רק לא אוהבת שהם בוחנים אנשים אחרים ותוקפים אותם. היה אכפת לי רק מה המשפחה והקרובים חושבים עליי והם הכי אהבו וכיבדו את סרג'י, הוא הבן אדם שעושה לי טוב וזה לא משנה מאיפה הוא בא".
זה לא גרם לך לסלוד מהדת, כל מה שספגת לפני החתונה? "ממש לא. אף בן אדם ואף תגובה לא יגרמו לי לסלוד מהדת, אני הכי אוהבת את הדת שלי בעולם ואפילו יותר מתחזקת כשאני גרה בחו"ל, מאשר כשהייתי צעירה שגרה בארץ. אני פתאום מדליקה נרות ועושה קידוש ותמיד הולכת לבתי כנסת כשיש חגים".
מהלומה אחרת שספגה סימנוביץ' בישראל הייתה פרשת שי אביטל. מי שהיה הסוכן הצמוד, עמד במרכז שורת תחקירים עם נשים ודוגמניות שהתלוננו שאנס אותן והטריד אותן מינית. עד שהוסגר לארץ, אביטל הסתתר באירופה, כשבינתיים מי שהיו המיוצגות הגדולות שלו חטפו את האש. סימנוביץ', נטע אלחימיסטר, בר זומר ואחרות הואשמו שהן ידעו אבל שתקו. קולות אחרים בשיח, ניסו להראות איך כמו תמיד דווקא נשים מותקפות, על מעשים שבכלל גבר עשה. מאז שלושתן עברו סוכנות, אבל סימנוביץ' לא שוכחת.
"אני כבר לא בסוכנות הזאת יותר והזמן עבר, אבל אני כל הזמן זוכרת את התקופה הזאת, שנודע לנו שבן אדם שאנחנו מדברות איתו ביום-יום ויודע דברים אישיים עלינו, וחי איתנו ומכיר את הבתים שלנו והמשפחות - יש עליו סיפורים כאלה. שלושתנו עברנו תקופה קשה כשגילינו שחיינו בסוג של בועה. כי הכרנו את שי כסוכן ותמיד היינו מרוצות מהעבודה שהוא נותן לנו, וכשהתפוצצה הבועה הבנו שמעבר לזה שהוא סוכן מאוד טוב יש צד אפל וחשוך שלא הכרנו ולא ידענו עליו".
7 צפייה בגלריה
שי אביטל (שני מימין) עם רוברטו וסימנוביץ'. ''עברנו תקופה קשה כשגילינו שחיינו בסוג של בועה''
שי אביטל (שני מימין) עם רוברטו וסימנוביץ'. ''עברנו תקופה קשה כשגילינו שחיינו בסוג של בועה''
שי אביטל (שני מימין) עם רוברטו וסימנוביץ'. ''עברנו תקופה קשה כשגילינו שחיינו בסוג של בועה''
(צילום: אמיר מאירי)
ואז הייתן צריכות להסביר ולהוכיח שלא ידעתן מכלום. "כן, יש קטע כזה שהמון אנשים חושבים, 'אל תשחקי אותה שלא ידעת, ברור שידעת', קיבלנו מלא תגובות של 'ידעתן טוב מאוד והמשכתן לעבוד איתו'. אבל עם כמה שהוא ידע על החיים שלי, אותי לא עניין לדעת על החיים האישיים שלו, וגם היום עם הסוכן החדש שלי בספרד, אני אוהבת ומכבדת, אבל מעבר לדבר על עבודה וקצת על החיים האישיים שלי, אני לא אתעניין בחיים האישיים שלו. אולי רק ה'נו אז מה קורה, יש חברה?' או 'איך המשפחה?', הדברים הבנאליים שאתה שואל בתור בן אדם אנושי שנותן יחס. בחיים לא נכנסנו עם שי לתוך החיים הפרטיים שלו ושאלנו איפה הוא היה אתמול בלילה ועם מי הוא יצא. לא רק כי אנחנו מפרידות בין סוכן וחבר, אלא כי אני, נטע ובר תמיד היינו שונות ממנו באופי. הוא תמיד היה אחד כזה שיצא למסיבות ועלינו הוא היה צוחק שאנחנו הכי משעממות. אם היינו יחד בחו"ל תמיד נשארנו בחדר לצחוק ולדבר והוא היה אומר, 'טוב, נראה אתכן מחר, אני יוצא למסיבה'. לא היו לנו הרבה מכנים משותפים אבל אהבנו אותו כסוכן, הוא הכיר את סרג'י ואת רמי ואת אביב וכולם אהבו אותו, כסוכן. כשהילדים שלי נולדו קיבלתי ממנו מתנה וגם נטע כשהתחתנה, ובר. כשלא הייתי עונה לטלפון אמא שלי הייתה מתקשרת אליו. הוא היה מאוד טוב איתנו כבן אדם ואני יודעת שיש לו גם תכונות טובות, אם שי לא היה טוב איתנו, לא היינו מצליחות לעבוד איתו לא משנה כמה טוב הוא היה כסוכן, ההורים שלי לא היו נותנים לי לעבוד איתו, בן הזוג שלי לא היה, וככה גם המשפחות של נטע ושל בר, אם היינו יודעות כמה יש בו את הצד האפל הזה. אפילו קמצוץ של מה ששמענו שהוא עושה עם בנות. וכמו שאומרים שהוא עשה הרבה דברים לבחורות, מה הסיבה שהוא לא יעשה דברים כאלה לנו?"
כי אתן הטאלנטיות, אלה שמרוויחות מיליונים ומקושרות לכולם ושיכלו לשרוף אותו ברגע. הוא עשה את זה לנשים שהיו בנקודת פתיחה אחרת משלכן. "גם נשים חזקות יצאו בהצהרות שהוא עשה להן דברים. הוא ממש חילק את העולם שלו בין כל זה לבינינו. אני רק מקווה שהצדק ייעשה ומי שצריך לשלם, ישלם".
את עוקבת עכשיו אחרי ההתפתחויות המשפטיות? "אני עוקבת אחרי החדשות עליו כי הוא מישהו שהיה בחיים שלי תקופה ארוכה. יכול להיות שכואב לנו לדעת שהיינו יכולות לעצור דברים אם היינו אולי מתעניינות יותר. אבל אני גם שמה את זה מאחוריי, כי זאת הייתה סיטואציה קשה ובסופו של דבר זאת לא אשמתנו. זאת הייתה אכזבה עמוקה ובעיקר כאב לי לשמוע את הסיפורים של הבנות, אני הכי מצטערת בשבילן ועד היום חושבת עליהן ועל מה הן עברו. אני פוקחת עיניים כלפי כל מי שיש לו אינטרס בתעשייה".
אז לילדה שלך, אם תרצה להיכנס לדוגמנות, את תהיי ציפי רפאלי? "גם אם לא ציפי, אלווה אותה מקרוב מאוד".
פורסם לראשונה: 07:25, 07.04.23